Connect with us

Afaceri

CabineteStomatologice.com – Soluția ta pentru a construi o prezență online puternică

Publicat

pe

CabineteStomatologice.com te ajută să-ți construiești o prezență online puternică pentru cabinetul tău stomatologic. Cu servicii de promovare adaptate nevoilor tale, suntem aici pentru a te ajuta să câștigi încrederea pacienților și să-ți dezvolți afacerea. Contactează-ne la adresa de e-mail: promovare@cabinetestomatologice.com pentru a începe.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Aveți nevoie de reparații pentru telefoanele dvs. Apple, Samsung sau Huawei? Serviciul nostru, SmeuGSM, vă stă la dispoziție.

Publicat

pe

De

Aceste trei mărci de telefoane sunt printre cele mai populare alegeri ale consumatorilor, și nu este deloc surprinzător. Acestea oferă tehnologii pe care le-am visat în trecut și surprind cu inovații în fiecare an. Cu toate acestea, telefoanele acestea sunt investiții costisitoare, iar cu toții ne-am angajat să le protejăm cu grijă. Cu toate acestea, accidentele pot să apară, iar atunci când telefonul se sparge, inima ta se rupe odată cu el. Desigur, cumpărarea unui telefon nou nu este întotdeauna o opțiune, dar avem o soluție.

Cu toate acestea, atunci când vă aflați în căutarea unui service pentru repararea acestor mărci de telefoane, este important să alegeți cu grijă. Dacă aveți nevoie de reparații  telefon Apple, Samsung sau Huawei, puteți avea încredere în service-urile autorizate, precum SmeuGSM.

Reparațiile pentru telefoanele Apple sunt rapide, sigure și de cea mai bună calitate. Aceste telefoane merită înlocuirea pieselor defecte cu piese originale sau de calitate superioară, și asta vă oferim noi la SmeuGSM. Nu trebuie să vă faceți griji că veți primi piese de calitate slabă. Sediul nostru, cu pagina oficială smeugsm.ro, se află în Constanța, dar clienți din întreaga țară ne trimit telefoanele prin curier.

Dacă alegeți să veniți personal la sediul nostru, reparația poate fi efectuată pe loc, iar durata acesteia depinde de severitatea problemei, disponibilitatea de piese și programare. În medie, timpul de reparație este de aproximativ 30 de minute, și aveți chiar opțiunea să asistați la reparația propriului telefon. Fiecare reparație beneficiază de garanție, cu perioade variind între 90 și 180 de zile.

Dacă alegeți să trimiteți telefonul la noi prin curier, vă puteți baza pe profesionalismul nostru, iar recenziile clienților noștri vorbesc de la sine. Deci, nu trebuie să vă faceți griji că veți rămâne fără telefon în acest timp. Pe site-ul nostru smeugsm.ro, puteți verifica stadiul reparației și veți primi notificări când telefonul este gata.

Dacă dispunem de piesele necesare, procesul poate fi finalizat în doar 3 zile. În prima zi, telefonul este expediat, în a doua zi ajunge la sediul nostru pentru reparare și este returnat, iar în a treia zi ajunge înapoi la dumneavoastră.

În plus față de reparații, echipa noastră de la SmeuGSM oferă și servicii de decodare și resoftare a telefoanelor. Dacă doriți să aflați prețurile pentru aceste servicii, puteți intra în contact cu un operator pe site-ul nostru. De asemenea, puteți consulta lista noastră completă de reparații, care includ înlocuirea antenei WiFi, display-ului, sticlei, antenei GSM, butonului de pornire/oprire, butoanelor de volum, difuzorului, camerelor, bateriei, senzorului, portului de încărcare și multe altele.

Suntem aici pentru a vă ajuta să vă redați telefonul la funcționare optimă și să vă păstrați investiția în cele mai bune condiții. Cu SmeuGSM, telefonul dvs. este în mâini sigure și profesioniste.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Colectarea Deșeurilor din Hârtie și Carton si ce inseamna Un Studiu Detaliat privind Implementarea în București

Publicat

pe

De

Colectarea și reciclarea deșeurilor din hârtie și carton reprezintă o componentă esențială a managementului durabil al deșeurilor în economia contemporană. Procesul implică strângerea, sortarea și procesarea materialelor pentru a fi reutilizate în producția de hârtie și carton nou. Acest articol își propune să evalueze starea actuală și importanța colectării deșeurilor din hârtie și carton în București, România, evidențiind, de asemenea, rolul companiilor care oferă servicii de colectare gratuită pentru întreprinderi.

 

Colectarea Deșeurilor în București

București, fiind capitala și cel mai mare oraș din România, produce o cantitate semnificativă de deșeuri din hârtie și carton. Inițiativele guvernamentale și private au pus accentul pe colectarea și reciclarea acestora pentru a încuraja o economie circulară și a reduce impactul asupra mediului.

 

Companii Specializate și Servicii Gratuite

Un număr crescând de companii din București oferă servicii specializate de colectare a deșeurilor din hârtie și carton. Multe dintre acestea oferă servicii de colectare gratuită pentru companii, ceea ce încurajează participarea corporativă și contribuie la responsabilitatea socială corporativă. Beneficiile includ economii de costuri, eficiență crescută în gestionarea deșeurilor, și conformitate cu reglementările locale și naționale.

 

Educația și Sensibilizarea

Educația și sensibilizarea cetățenilor cu privire la importanța reciclării deșeurilor din hârtie și carton au fost un aspect cheie în îmbunătățirea ratei de reciclare în București. Campanii publice, ateliere și parteneriate cu școlile au fost utilizate pentru a implica comunitățile în aceste eforturi.

 

Colectarea și reciclarea deșeurilor din hârtie și carton în București au devenit o prioritate în cadrul agendei de mediu a orașului. Prin colaborarea dintre autorități, companii specializate și comunitate, Bucureștiul își consolidează poziția ca lider în domeniul managementului durabil al deșeurilor. Serviciile de colectare gratuită oferite de companii pentru întreprinderi reprezintă un stimulent important, iar eforturile continue de educare și sensibilizare contribuie la o cultură durabilă în rândul populației. Într-o lume în care resursele sunt limitate, aceste eforturi subliniază angajamentul Bucureștiului față de un viitor sustenabil și responsabil.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România

Publicat

pe

De

Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.

Ce este Pikito

Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.

Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:

  • Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
  • Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
  • Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
  • Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
  • Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
  • Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
  • Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
  • Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)

Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.

Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.

Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.

În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.

Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri

Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.

În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.

Pikito în România

Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.

Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.

În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.

Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.

Despre Pikito

Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.

Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.

Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Exclusiv14 ore inainte

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro Teamshare are peste 500 de magazine...

UncategorizedO zi inainte

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

București, 20 septembrie 2023 – În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal,...

UncategorizedO zi inainte

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă...

Uncategorized3 zile inainte

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice...

Afaceri6 zile inainte

Aveți nevoie de reparații pentru telefoanele dvs. Apple, Samsung sau Huawei? Serviciul nostru, SmeuGSM, vă stă la dispoziție.

Aceste trei mărci de telefoane sunt printre cele mai populare alegeri ale consumatorilor, și nu este deloc surprinzător. Acestea oferă...

Eveniment6 zile inainte

Design și funcții avansate cu noua serie BEYOND Watch Earth2

Smartwatch-urile au evoluat de la simple dispozitive de afișare a timpului la gadgeturi multifuncționale și elegante ce îmbină tehnologia cu...

UncategorizedO săptămână inainte

10 ani de Kinder Joy of Moving în România: programul ajunge anul acesta în peste 90 de școli din toată țara

Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educației și promovează activitățile sportive necompetitive   Ferrero România desfășoară împreună cu Ministerul...

Afaceri2 săptămâni inainte

CabineteStomatologice.com – Soluția ta pentru a construi o prezență online puternică

CabineteStomatologice.com te ajută să-ți construiești o prezență online puternică pentru cabinetul tău stomatologic. Cu servicii de promovare adaptate nevoilor tale,...

stiri azi brasov stiri azi brasov
Eveniment2 săptămâni inainte

Informații proaspete, actualizate în timp real – BrasovAzi.ro

Cu BrasovAzi.ro, ai acces la informații proaspete și actualizate în timp real. Nu te baza pe zvonuri sau informații depășite....

Uncategorized2 săptămâni inainte

Kingston Digital extinde gama de SSD-uri externe

Dimensiuni reduse Performanță USB 3.2 Gen 2 București, România  – 5 septembrie 2023 – Kingston Digital Europe Co LLP, filiala...

Social2 săptămâni inainte

Cum să faci tranziţia perfectă de la rochiile de vară la cele de toamnă

Bine ai venit, septembrie! În această primă lună de toamnă nu schimbăm doar anotimpul, ci şi ţinutele pe care urmează...

Viața în Mureș2 săptămâni inainte

Cum să alegi și să aplici blush-ul pentru un aspect natural

Unii susțin că machiajul zilnic poate afecta sănătatea pielii tale. Alții spun că este inofensiv dacă folosești produse de calitate....

Eveniment2 săptămâni inainte

HONOR lanseaza la IFA 2023 device-uri ce redefinesc viitorul industriei de smartphone-uri

Brandul debutează cu un nou concept impresionant de „Phone-to-Purse”prin noul HONOR V Purse, prezintă la nivel global pliabilul HONOR Magic...

analize medicale periodice analize medicale periodice
Social3 săptămâni inainte

Cancerul de col uterin: Simptome, diagnostic si importanta analizelor medicale periodice

Cancerul de col uterin este una dintre cele mai frecvente forme de cancer care afecteaza femeile in intreaga lume. Este...

Viața în Mureș3 săptămâni inainte

Analiza competitorilor: un pas esențial în optimizarea SEO

În lumea digitală, optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este o componentă esențială pentru succesul online. Cu toate acestea, pentru a...

Viața în Mureș3 săptămâni inainte

Ești pregătit pentru viitor? Următoarele tehnologii care vor domina piața muncii

În era digitală în care trăim, tehnologia a devenit o parte indispensabilă a vieții noastre. Ne înconjoară în fiecare aspect...

Știrile Săptămânii