Afaceri
De ce ar cumpăra cineva produse refurbished?

Pentru cei care nu dispun de un buget foarte mare pentru cumpărarea unor produse noi există două variante alternative: produsele second hand şi cele refurbished. Spre deosebire de produsele second hand, care atrag prin preţul mai mic de multe ori, cele refurbished au un preţ poate mai mare, dar arată că noi, funcţionează perfect şi mai primeşti şi garanţie pentru ele, uneori garanţie extinsă.
Produsele refurbished sunt foarte puţin folosite, sunt aproape noi, au componente intacte, dacă discutăm despre electronice sau electrocasnice. Un produs ajunge în categoria „refurbished” dacă a fost folosit la teste, la standuri de demo, dacă a fost returnat de furnizori din varii motive, dar funcţionează, dacă cutiile de livrare către furnizori au fost deteriorate şi produsul s-ar reîntors la cel care l-a expediat, dacă fac parte din programe de refurbishment. În unele situaţii poate fi vorba despre produse precum: calculatoare, servere, workstation hp sau dell, laptopuri și lista poate continua.
Dacă ai de ales între un produs second hand şi unul refurbished, sfatul nostru este să rămâi la cel refurbished. De ce l-ai cumpăra?
Garanţie şi testare minuţioasă
Pentru că ai, aşa cum am văzut deja, garanţie de minim 12 luni, poate fi şi de 36 de luni. Ştii că poţi să le repari dacă se întâmplă ceva şi nu vei plăti nimic dacă e din vina produsului. Îţi poţi cumpăra produse refurbished de la cei mai buni producători de pe piaţă la preţuri bune, produse pe care nu ţi le-ai fi permis în mod normal.
La dificultad para mantener una erección puede afectar la autoestima y la relación de pareja de manera significativa. A menudo, los hombres buscan soluciones rápidas y efectivas para este problema, como la opción de comprar amoxil sense recepta. Esta búsqueda puede llevar a muchos a explorar recursos en línea, donde plataformas como ofrecen opciones accesibles. Sin embargo, es fundamental abordar esta situación con un profesional de la salud para descartar problemas subyacentes y recibir el tratamiento adecuado.
La dificultad para mantener una erección puede afectar la autoestima y la relación de pareja de manera significativa. A menudo, los hombres buscan soluciones rápidas y efectivas para este problema, como la opción de comprar amoxil sense recepta. Esta búsqueda puede llevar a muchos a explorar recursos en línea, donde plataformas como ofrecen opciones accesibles. Sin embargo, es fundamental abordar esta situación con un profesional de la salud para descartar problemas subyacentes y recibir el tratamiento adecuado.
Toate produsele refurbished sunt testate, curăţate de praf, se înlocuiesc piesele defecte la electronice şi electrocasnice, totul funcţionează ireproşabil. Nu ai erori, nu apar probleme de uzură, totul e nou şi va funcţiona ca la carte, conform specificaţiilor producătorilor. Reducerile pentru produsele refurbished ajung şi la 90% uneori, în medie reducerea e de 50 de procente cel puţin conform informațiilor HP. Economiseşti bani, timp, te bazezi pe produsele refurbished şi ştii că ai în mână un produs de top la cel mai bun preţ de pe piaţa de profil.
Independenţa faţă de ciclul de viaţă al produsului şi grijă faţă de mediul înconjurător
Nu mai aştepţi după produs, îl ai imediat ce l-ai comandat, nu mai treci prin precomandă şi nici nu mai ai foarte multe formalităţi de făcut ca să ai produsul dorit. L-ai găsit pe un site de produse refurbished, ţi-a plăcut, îl vei avea imediat trimis prin curier, de cele mai multe ori cu verificarea produsului la livrare. Plus că găseşti mereu piese de schimb la produsele refurbished electronice şi electrocasnice, asta chiar dacă nu mai ai suport oficial de la producătorul lucrului achiziţionat în sistem refurbished.
Nu mai depinzi de ciclul de viaţă al produsului. De multe ori producătorii retrag anumite modele după 5-6 ani, nu le mai oferă niciun suport. În acel moment poţi cumpăra un produs nou sau te poţi îndrepta spre piaţa refurbished. Aşa că îţi poţi cumpăra oricând electronice şi IT refurbished fără să mai depinzi de ceea ce face producătorul.
Şi încă un lucru bun la produsele refurbished: ai grijă de mediul înconjurător. Impactul alegerii tale asupra mediului e unul major. Reduci amprenta de carbon, nu se mai aruncă produsele care de altfel nu au nicio problemă şi sunt readuse la viaţă, făcute să meargă perfect şi sunt oferite la preţuri excelente.
Afaceri
Un antreprenor român lansează Workerpark.com, platforma gândită să reunească cererea și oferta de muncă episodică, la nivel global. Firmele și prestatorii de servicii se pot înscrie gratuit

Marius Ciocian, un român stabilit de peste un deceniu în Germania, a lansat Workerpark.com, platforma prin care își propune să reunească cererea și oferta de muncă episodică la nivel global. Conceput ca o agendă online de contacte profesionale, site-ul este activ chiar din luna aprilie, iar firmele și prestatorii de servicii își pot adăuga în mod gratuit datele de contact. Vizitatorii se pot folosi de Workerpark.com nu doar gratuit, ci și fără a fi condiționați de crearea unui cont – ceea ce face ca accesul la informațiile dorite să fie simplu, rapid și eficient.
„Cu toții avem nevoie, din când în când, de un specialist într-un anumit domeniu de activitate – fie că vorbim de un electrician, un designer de interior, un fotograf sau o firmă de catering pentru un eveniment special. În asemenea situații, apelăm, de regulă, la recomandările apropiaților, însă se prea poate ca rețeaua noastră de cunoștințe să nu fie suficient de extinsă pentru a ne furniza contacte de încredere. Ei bine, Workerpark.com oferă acces instantaneu la o rețea globală de profesioniști – o soluție extrem de utilă, atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companiile care oferă sau vor să contracteze diverse servicii.”
Marius Ciocian, fondator Workerpark.com

Printre avantajele oferite de Workerpark.com se numără acela că firmele și profesioniștii din diverse arii de activitate își pot crea un profil profesional care să includă descrierea serviciilor oferite, programul de lucru, un portofoliu de lucrări sau proiecte, precum și recenzii din partea clienților. În plus, celor înscriși pe platformă li se generează o carte de vizită digitală, editabilă – aceasta este foarte ușor de personalizat, dar și de distribuit, oricând și oriunde. Un alt beneficiu este că, datele de contact fiind vizibile în mod public, clienții pot intra direct în legătură cu specialistul selectat, eliminându-se astfel eventualii intermediari.
„Tendința de globalizare a pieței muncii impune crearea unor instrumente simple și flexibile, care să faciliteze colaborarea într-un mod cât mai eficient, inclusiv peste granițe. Soluția pe care am dezvoltat-o în acest context ajută profesioniștii să fie mai vizibili, iar potențialii lor clienți, să economisească timp și efort. Workerpark.com nu vine să înlocuiască site-urile clasice de joburi, ci să le completeze. Asta pentru că, pe de o parte, platforma noastră se concentrează asupra prestatorilor de servicii, iar, pe de altă parte, ea vizează oportunitățile de muncă ocazionale, proiectele scurte și colaborările punctuale. Prin acestea vom sprijini, desigur, economia reală, care funcționează (și) de la om la om, fără prea multă birocrație.”
Marius Ciocian, fondator Workerpark.com
Platforma proaspăt lansată este disponibilă utilizatorilor în șapte limbi, anume română, engleză, germană, franceză, spaniolă, italiană și portugheză. Acest fapt face ca firmele și prestatorii de servicii înscriși să beneficieze de o expunere internațională, având șanse reale de a fi găsiți de clienți din toată lumea. O asemenea soluție este foarte atractivă inclusiv pentru românii din diaspora sau care lucrează (și) în afara țării.
Despre Workerpark.com
Workerpark.com este prima agendă de contacte profesionale disponibilă în mod liber, online, și dedicată muncii ocazionale, respectiv serviciilor prestate la cerere. Site-ul facilitează identificarea rapidă și eficientă a experților și specialiștilor din varii domenii de activitate, la nivel local, dar și internațional. Atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii, înscrierea și crearea unui profil pe platformă sunt gratuite – la fel ca și accesul vizitatorilor interesați de diferite servicii.
Afaceri
Afla mai multe despre verificare CUI firme in registrul de TVA

Intr-un mediu economic tot mai competitiv si reglementat, o verificare CUI firme în registrul de TVA este un pas esential pentru orice companie sau antreprenor care doreste sa desfasoare tranzactii legale si sigure. Aceasta verificare nu doar ca ajuta la evitarea relatiilor comerciale riscante, dar si la respectarea obligatiilor fiscale impuse de autoritatile statului.
Ce este CUI si de ce este important?
CUI, sau codul unic de identificare, este un identificator fiscal atribuit fiecarei firme inregistrate in Romania. Este similar unui CNP pentru persoane fizice, dar este utilizat exclusiv in scopuri comerciale si fiscale. Acest cod este obligatoriu pentru desfasurarea de activitati economice si este utilizat in toate documentele contabile si fiscale ale unei firme: facturi, balante, contracte etc.
Verificarea CUI este cruciala pentru a te asigura ca firma cu care urmeaza sa colaborezi este activa, are un statut fiscal clar si este inregistrata in scopuri de TVA, daca este cazul.
Ce este registrul de TVA?
Registrul persoanelor inregistrate in scopuri de TVA este o baza de date gestionata de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), in care sunt trecute toate firmele care au obligatia de a colecta si plati taxa pe valoare adaugata. Aceasta evidenta este publica si poate fi consultata online gratuit.
Inregistrarea in scopuri de TVA este obligatorie pentru firmele care depasesc un anumit plafon de cifra de afaceri (300.000 lei, in prezent), dar si optionala pentru cele care aleg sa se inregistreze voluntar, de exemplu pentru a deduce TVA-ul din achizitii.
Cum verifici CUI-ul in registrul de TVA?
Verificarea se poate face simplu si rapid online, prin site-ul ANAF:
Accesezi site-ul www.anaf.ro.
Mergi la sectiunea „Registrul persoanelor impozabile inregistrate in scopuri de TVA”.
Introduci CUI-ul firmei pe care vrei sa o verifici.
Primesti instant informatii despre statutul TVA al firmei: daca este inregistrata, daca i-a fost anulat codul de TVA si data acestei inregistrari sau anulari.
Exista si platforme comerciale sau aplicatii mobile care ofera acest serviciu, unele dintre ele adaugand functii suplimentare precum alerte automate sau informatii suplimentare despre bonitatea firmei.
De ce este utila aceasta verificare?
Eviti partenerii fiscali cu probleme, cum ar fi cei cu TVA anulat, ceea ce ar putea afecta deducerea TVA pentru tranzactiile tale.
Asiguri corectitudinea facturarii – emiterea si primirea de facturi corecte din punct de vedere fiscal.
Demonstrezi diligenta fiscala in fata unui eventual control ANAF, aratand ca ai verificat statutul partenerilor tai.
Verificarea CUI-ului intr-un registru de TVA este un pas simplu, dar esential pentru orice afacere responsabila. Este un instrument de protectie fiscala si legala, accesibil tuturor, care contribuie la sanatatea mediului de afaceri. A face afaceri cu parteneri de incredere incepe cu un CUI verificat.
Afaceri
Spații mai organizate prin debarasarea profesionistă a mobilei vechi și eliminarea deșeurilor

În orice spațiu de locuit sau de lucru, acumularea de obiecte inutile afectează funcționalitatea și confortul. Fiecare metru pătrat ocupat de mobilier învechit sau de deșeuri rezultate din lucrări de construcție poate transforma un loc funcțional într-unul aglomerat și ineficient. În acest context, serviciile profesionale de debarasare și transport deșeuri devin soluția ideală pentru recâștigarea spațiului.
Un element adesea ignorat este impactul pe care mobilierul deteriorat sau inutilizat îl are asupra modului în care este perceput un spațiu. Dulapurile masive, mesele crăpate sau canapelele uzate nu doar că ocupă loc, ci creează și o senzație de dezordine. Soluția rapidă și sigură este apelarea la servicii de debarasare mobilă veche. Aceste servicii implică ridicarea pieselor direct de la locație, manipularea corectă și transportul lor către centre de reciclare sau neutralizare.
În paralel, renovările sau reamenajările lasă în urmă deșeuri greu de gestionat. De la plăci ceramice sparte la resturi de rigips și moloz, toate aceste materiale necesită eliminare specializată. Firmele care oferă servicii de colectare deseuri dispun de echipamente speciale pentru preluarea și transportul acestor resturi, asigurând respectarea legislației privind protecția mediului.
Un beneficiu major al apelării la firme specializate constă în protecția locuinței sau a clădirii. Echipele de profesioniști știu cum să evite deteriorarea ușilor, a pereților sau a scărilor în timpul manipulării obiectelor grele sau voluminoase. În plus, procesul de eliminare se face rapid, fără ca proprietarul să fie nevoit să se ocupe de detalii logistice complicate.
Prin eliminarea mobilierului inutil și a deșeurilor de construcție, spațiile redevin funcționale, aerisite și mult mai plăcute din punct de vedere estetic. Organizarea eficientă a locuinței sau a biroului nu doar că sporește confortul, ci și eficiența în activitățile de zi cu zi.
De asemenea, beneficiile nu se limitează la nivel individual. Prin utilizarea serviciilor profesionale de colectare și reciclare, fiecare contribuie la reducerea cantității de deșeuri abandonate ilegal și la protecția mediului urban.
-
Evenimentacum 6 ani
MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (II)
-
Turismacum 3 ani
Poiana Brasov, destinatia de vacanta ideala in 2022!
-
Evenimentacum 7 ani
Accident mortal în Cerghizel! – Stiri din Mures
-
Evenimentacum 3 ani
Polițiștii au reușit reținerea unui infractor cautat de autoritățile din altă țară după ce au folosit toate mijloacele din dotare
-
Evenimentacum 6 ani
Toader îi răspunde lui Dragnea. Amnistie şi graţiere, să închidem. Liderul PSD a încremenit | MuresAZI
-
Exclusivacum 7 ani
Cele mai răspândite mituri despre videochat!
-
Evenimentacum 3 ani
Scandal urias infracțional la vârful IPJ Prahova
-
Culturăacum 7 ani
Care sunt reglementările în procesul de îmbălsămare?