Eveniment
Polițiștii au reușit reținerea unui infractor cautat de autoritățile din altă țară după ce au folosit toate mijloacele din dotare

La data de 03.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul „Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si uz de fals/Documente”, prin care dezvaluiam ca nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri si uz de fals.
Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si uz de fals/Documente
Iata ca, dupa ce ne-a propus o administratie plina de falsuri si uz de fals, edilul ne propune si o administratie plina de analfabeții functionali!
Consilier al Primarului Ploieştiului, Andrei Volosevici, Simona Băicoianu a fost detaşată la CSM Ploieşti pentru o perioadă de un an de zile si si-a inceput mandatul pe data de 30 septembrie 2022.
La doar 4 zile de la numire, Simona Băicoianu, iese in evidenta si isi arata maiestria de analfabet funcțional creativ.
Cum recunoști un analfabet funcțional?
Analfabeții funcțional sunt printre noi, ei nu stau izolați în sate colorate, uitate de timp și de infrastructură. Analfabeții funcțional lucrează în administrațiile urbane, în companiile multinaționale sau sunt mici întreprinzători privați. Ei sunt prezenți și activi pe facebook, pe insta sau pe Tinder.
E plin de analfabeți funcțional în jurul nostru, cu toții am cunoscut o grămadă, în familie, la școală, la liceu sau la facultate, la țară, prin cartiere, prin vacanțe sau pe la televizor. Unii ne-au rașchetat parchetul, alții ne-au ondulat părul, unii ne-au controlat biletele, iar alții ne-au condus țara, făcând parte din parlament sau guvern.
Jumătate dintre români sunt analfabeți funcțional. Cel mai cunoscut dintre ei este Bulă, cel pe care îl știm. Cu toții am fost cu el în clasă.
Definiția uzuală a analfabetismului funcțional este incapacitatea de a înțelege ideea unei povești. Adică e atunci când citești un articol în ziar și nu înțelegi ce vrea să spună autorul. Astfel, diferența între un analfabet și un analfabet funcțional este că analfabetul nu știe literele. Asemănarea este că niciunul nu înțelege cam nimic din seria de semne dintr-un paragraf, precum acesta, chiar dacă analfabetul funcțional îl poate citi, respectiv poate pronunța sunetele aferente silabelor din text. Conținutul propriu-zis de idei al unui text este inaccesibil ambelor categorii de analfabeți.
În funcție de capacitatea lor de a înțelege și de a exprima concepte logice, oamenii pot fi încadrați pe câteva niveluri de performanță cognitivă.
Nivelul 1, cel inferior, îl reprezintă analfabeții, adică cei care nu știu să citească. Surse de informare pentru ei sunt astăzi destule (radio și TV, întrucât pentru youtube tot trebuie să știe literele) însă accesul direct la informație le este practic imposibil. Analfabeții sunt asociați handicapaților culturali.
Nivelul 2 sunt cei pe care îi numim convențional analfabeți funcțional. Ei știu să citească, uneori pot să memoreze și să reproducă ceea cea au citit, însă nu reușesc să înțeleagă conținutul de idei din text.
Nivelul 3 sunt tot analfabeți funcțional dar deghizați de o nuanță fină. Sunt cei care înțeleg ideile din text însă nu sunt capabili să le coreleze cu experiențe anterioare sau cu viața curentă. Astfel, conținutul de idei, deși înțeles teoretic, nu poate fi folosit ca resursă într-o întreprindere viitoare.
Nivelul 4, cel de unde analfabeții funcțional nu prea mai sunt incluși, conține indivizii care nu sunt capabili să formuleze idei proprii, însă reușesc să-și însușească cu temeinicie ideile altora (mentori, profesori sau politicieni).
Nivelul 5, mai degrabă o subcategorie a nivelului 4, îi reprezintă pe cei care, deși dezvoltă idei proprii, sunt incapabili să le exprime. Mai pot fi numiți analfabeți funcțional creativi.
Nivelul 6, ceilalți, deștepții, crema-lumii sau cum vrem să le spunem. Ei sunt cei care știu să citească, înțeleg ideile dintr-un text (sau orice altă formă de conținut informațional), sunt capabili să le reproducă sau să le coreleze cu viață reală. În plus, dezvoltă idei proprii și sunt capabili să le exprime și să le argumenteze.
Nu este cert unde se trage linia corigenței la analfabetism funcțional sau dacă este nevoie să se tragă vreo linie.
La data de 04.10.2022, analfabetul functional Simona Băicoianu emite o aberatie de adresa, numarul 8760.
Nu ne mai pierdem timpul sa explicam modul cum a fost emisa adresa (este din cursurile de secretariat), adresa emisa prin care analfabetul functional aproba in calitatea de director al CSM Ploiesti, „intocmit” de inspector resurse umane Petrescu Dumitru.
In aceasta aberatie si parodie de adresa, se specifica:
„In conformitate cu dispozitia directorului Clubului Sportiv Municipal Ploiesti, intregul personal din subordine va depune pana la data de 11.10.2022, la Compartimentul Resurse Umane – Diploma de studii si Foaia Matricole – AUTENTIFICATE LA NOTAR”.
Chiar va rugam sa nu radeti, este de plans la ceea ce ne propune edilul Andrei Volosevici: o administratie plina de analfabeții functionali!
Sa explicam pe intelesul analfabetului funcțional creativ, Simona Băicoianu:
1. Care dispozitie a directorului, pe stanga sau pe dreapta parcelei de arat, pe stanga sau pe dreapta pietei?
2. Draga analfabet funcțional creativ, Simona Băicoianu, un NOTAR nu va putea NICIODATA sa autentifice Diploma de studii si/sau Foaia Matricola.
3. Ce sanctiuni exista pentru neresepectarea aberatiei de dispozitie emisa de analfabetul funcțional creativ, Simona Băicoianu, in ce baza legala?
Care este legătura dintre…Hale şi Pieţe şi sportul ploieştean?
Raspuns simplu si „eficace”: analfabetul funcțional creativ!
Care este legătura dintre…Hale şi Pieţe şi sportul ploieştean?
Stiri Actuale a dezvaluit, in exclusivitate, ca doamna Băicoianu, ultimul „mohican” din gaşca de prieteni cu care începeau al doilea mandat de primar al lui Andrei Volosevici, a ajuns „sefa” la CSM Ploieşti.
Aceasta „mutare” a edilului Andrei Volosevici a survenit dupa ce consilierii locali au trantit proiectele cu „cantec” si „lectia de smecherie” a primarului Nu a primit nota de trecere.
Reamintim ca, Incisiv de Prahova a publicat, inainte de sedinta Consiliului Local Ploiesti , doua articole: „Doua proiecte cu cantec pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local Ploiesti” si „Lecție de șmecherie in sedinta Consiliului Local Ploiesti/Mucegaiul și Șmecherii„.
Doua proiecte cu cantec pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local Ploiesti
Lecție de șmecherie in sedinta Consiliului Local Ploiesti/Mucegaiul și Șmecherii
Asa cum dezvaluiam, reactia consilierilor locali a fost ferma si au taxat derapajele primarului Andrei Volosevici iar „lectia sa de smecherie” nu a primit nota de trecere.
In plina degringoladă pentru acesta, Andrei Volosevici a avut parte de o reactie spumoasa a presei.
Astfel, pe modelul patentat de acesta cu tricoul imprimat ce continea mesajele false indreptate impotriva presedintelui Consiliului Judetean Prahova, jurnalista Cristina Iancu, de la Stiri Actuale, a afisat un tricou cu mesaje REALE:
„VIVI, angajat ILEGAL la CSM Ploiesti! Esti bine, Volo?”
A fost CIREASA DE PE TORT ce a caracterizat sedinta de ieri a Consiliului Local Ploiesti!
Pe scurt:
La inceputul sedintei a fost retras Proiectul de hotărâre privind transmiterea imobilului Patinoar artificial descoperit, situat în Ploiești str. Mareșal Averescu nr. 18C în administrarea Clubului Sportiv Municipal Ploiești.
Referitor la „Spitalul PPP Ploieşti – Raport privind conceptul proiectului” – inițiat de primar Andrei-Liviu Volosevici, acesta a suferit amendamentele dezvaluite de noi si Consiliul Local Ploiesti a luat act si NU a aprobat acest studiu de pre-fezabilitate care NU corespunde prevederilor legale.
Acest studiu de pre-fezabilitate realizat pentru Primăria Ploiești a devenit un adevărat secret de stat, chiar dacă s-au plătit 100.000 euro din bani publici. In fapt s-a achitat 50.000 de euro pana in prezent, fara baza legala si aviz de la Directia Economica (aviz NEGATIV).
De asemenea, procedura si criteriile in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor de conducatori ai institutiilor si serviciilor publice de interes local din municipiul Ploiesti a fost trantita de consilierii locali si „lectia de smecherie” a edilului nu a primit nota de trecere.
Reamintim ca, mintea odihnita a edilului Andrei Volosevici a propus o noua procedura si criterii in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor de conducatori ai institutiilor si serviciilor publice de interes local din municipiul Ploiesti, fiind vizate doua posturi de conducere la Parcul Memorial „Constantin Stere” (post pentru PSD) si la Clubul Sportiv Municipal Ploiesti, post probabil pentru proaspatul consilier agronom al primarului, Patrik Scoruş, fiul lui Fernando Scoruş. (Probabil acesta din urma inca confunda fostul garaj al SRI Prahova, unde isi facea veacul, cu vocabularul de cocalar si amenintarile in stanga si in dreapta).
Dedicatia s-a vazut din avion, conditiile pentru cele doua posturi de conducere fiind singurele in care vechimea in specialitatea studiilor necesare functiei sa fie de doar un an de zile, contrar prevederilor legale.
Consilierii locali au modificat vechimea la conducerea Parcului Memorial „Constantin Stere” si la Clubul Sportiv Municipal Ploiesti de la 1 an cat propusese nastrusnicul edil la 5 ani.
De remarcat ca aceasta lectie de smecherie primise aviz negativ in Comisia Juridica nr 7.
Totodata, consilierii locali au taxat si alte derapaje ale edilului privind cheltuirea banului public.
Totodata, reamintim ca, Incisiv de Prahova a dezvaluit, in exclusivitate, executarea directorului Donald Constantin din razbunare – se pare (ca reactie la dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, care l-a acuzat, in mod direct, pe primarul Volosevici, că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public). Donald Cosntantin este perceput ca fiind in relatii bune cu presedintele Iulian Dumitrescu.
Dupa retragerea de la conducerea CSM Ploiesti, Donald Constantin si-a prezentat demisia din calitatea de consilier al edilului pentru ca numele acestuia sa nu fie asociat cu cel al lui Andrei Volosevici.
Simona Baicoianu a fost cercetata penal de catre Inspectoratul Judetean de Politie Prahova. La aceasta unitate, a fost inregistrat un dosar penal cu nr 389133 din 14 februarie 2013, dispunandu-se cercetarea numitei Simona Baicoianu ” Inregistrata la Politia Municipiului Ploiesti – Sectia nr. 3 Politie Ploiesti in randul dosarelor penale sub nr. 389133/14.02.2013.
Simona-Rodica BĂICOIANU – Președinte C.A la SC Hale si Piete Ploiesti , pupila lui Volosevici il numeste pe finul lui Adrian Semcu la conducerea SC Hale si Piete Ploiesti (Răzvan Lungu), iar Volosevici il numeste pe Adrrian Semcu director la SGU Ploiesti, cum dezvaluiam acum ceva vreme. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).
Eveniment
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/
Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Cultură
Aventuri fermecate cu ursuleți de plus: Învățarea prin joacă și magia sunetelor/ursuletultau.ro

Într-o lume în care poveștile prind viață, iar visele celor mici devin realitate, jucăriile personalizate au puterea de a transforma fiecare zi într-o aventură magică. Fiecare ursuleț de plus devine un erou al basmelor, un prieten care șoptește la ureche cele mai dulci povești și alină cele mai ascunse temeri. În plus, cu ajutorul unui înregistrator audio, aceste jucării reînvie cântecele și poeziile preferate, oferind copiilor un univers în care imaginația nu cunoaște limite. Astfel, jucăriile personalizate devin prieteni de nădejde, însoțitori ai copilăriei și cei mai buni profesori.
Pe meleagurile fascinante ale copilăriei, fiecare zi este o aventură, iar jucăriile sunt ghidurile care deschid porțile imaginației. Așadar, dacă vrei să aduci un strop de magie în viața copilului tău, nu trebuie decât să te gândești la jucării personalizate. Îți prezentăm ursulețul de pluș care nu doar că devine prietenul de nădejde al celui mic, dar, cu ajutorul unui inregistrator audio, poate deveni și un instrument de învățare prin joacă.
Ursuleți de plus – Magia prieteniei veșnice
Cine nu-și amintește de ursulețul favorit din copilărie? Acel prieten de încredere care știa toate secretele, îmbrățișa în momentele de tristețe și alunga orice teamă din întuneric. Astăzi, ursuleții de plus au evoluat, devenind nu doar o sursă de confort, ci și un instrument educativ valoros, capabil să contribuie activ la dezvoltarea emoțională și cognitivă a celor mici.
Învățarea prin joacă – De ce jucăriile personalizate fac diferența
Studiile au demonstrat că învățarea prin joacă este cea mai eficientă metodă pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor. Jucăriile de plus personalizate, cum sunt cele din categoria Jucării de plus cu sunet, adaugă o nouă dimensiune în această experiență. Aceste jucării nu doar că stimulează imaginația celor mici, dar îi și ajută să dezvolte abilități esențiale, cum ar fi coordonarea mână-ochi, rezolvarea problemelor și dezvoltarea vocabularului. În plus, prin intermediul poveștilor și cântecelor integrate, copiii învață despre empatie, prietenie și exprimarea emoțiilor într-un mod natural și plăcut.
Înregistratorul audio – Sunete care aduc zâmbete
Imaginează-ți cât de frumos ar fi ca ursulețul preferat al copilului tău să-i spună „Noapte bună” cu vocea ta sau să cânte melodia lui favorită în fiecare seară. Cu ajutorul unui înregistrator audio pentru jucării, acest vis devine realitate. Înregistratorul permite personalizarea sunetelor, oferind o notă specială fiecărei jucării și creând momente de neuitat, în care vocea ta devine parte din universul magic al copilului tău, aducând confort și siguranță în fiecare clipă.
Povestea fiecărei jucării – Un univers unic în fiecare pluș
Fiecare jucărie personalizată are propria ei poveste, iar copiii devin autorii acestor aventuri. Cu ajutorul sunetelor înregistrate și al imaginației fără limite, cei mici pot crea scenarii fantastice în care ursuleții de plus prind viață, călătoresc în tărâmuri fermecate și rezolvă mistere alături de prietenii lor imaginari. Această interacțiune dezvoltă abilitățile narative și contribuie la încrederea în sine a copiilor.
Joaca interactivă – Când învățarea devine o aventură
Prin combinarea jucăriilor de plus cu înregistratoare audio, părinții pot transforma fiecare sesiune de joacă într-o oportunitate educativă. De exemplu, un ursuleț de plus poate deveni un profesor care recită alfabetul sau numărătoarea, ajutând copiii să învețe prin repetare și asocieri pozitive. Aceste activități sunt perfecte pentru a stimula memoria, atenția și abilitățile lingvistice, într-un mod relaxat și distractiv.
1 și 8 Martie – Cadouri cu Semnificație
Pentru părinți, bunici sau alte persoane dragi, zilele de 1 și 8 martie sunt momente perfecte pentru a oferi un cadou plin de semnificație. Un ursuleț de pluș personalizat, care spune o poezie sau cântă un cântec, poate fi cadoul ideal. Aceste zile sunt despre apreciere și iubire, iar un astfel de cadou nu va fi doar o jucărie, ci un simbol al afecțiunii și al grijii față de cel mic.
Un astfel de cadou poate deveni un companion special, care va însoți copilul în fiecare zi, redându-i momente de fericire și învățătură. De aceea, alegerea unui ursuleț de pluș personalizat este o alegere perfectă pentru 1 și 8 martie – zile în care dragostea și învățătura merg mână în mână.
Fie că vrei să-i oferi celui mic un prieten de nădejde, să-l ajuți să învețe prin joacă sau să îi faci o surpriză plină de emoție, jucăriile personalizate de pe ursuletultau.ro sunt alegerea perfectă. Aceste jucării nu doar că aduc bucurie instantanee, dar creează și legături emoționale durabile, transformând momentele obișnuite în amintiri prețioase. Investește în amintiri, creează povești captivante și oferă-i copilului tău magia copilăriei într-o formă unică și specială, plină de iubire și imaginație!
Eveniment
Cum sa organizezi un eveniment reusit dedicat cauciucurilor si industriei auto

Industria auto este un domeniu dinamic, iar cauciucurile reprezinta un element central al acesteia. Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor poate fi o oportunitate excelenta pentru producatori, distribuitori si pasionati de automobile sa se conecteze, sa invete si sa descopere cele mai noi tehnologii si tendinte. In acest articol, vom explora pasii si aspectele cheie pentru a planifica un eveniment de succes in jurul acestui subiect.
1. Alegerea conceptului potrivit pentru eveniment
Primul pas in organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este alegerea unui concept clar. Acesta poate fi:
- Lansare de produse: Prezentarea unor noi modele de cauciucuri sau tehnologii inovatoare.
- Expozitie tematica: Oportunitatea pentru mai multi producatori si distribuitori de a-si expune produsele.
- Workshop-uri si sesiuni educative: Demonstratii despre cum sa alegi cauciucurile potrivite sau despre intretinerea acestora.
- Eveniment sportiv: Organizarea unui test-drive sau a unei curse tematice pentru a demonstra performantele anumitor tipuri de cauciucuri.
2. Stabilirea unei locatii atractive
Locatia este un factor important pentru succesul evenimentului. Alege un spatiu care sa permita expunerea cauciucurilor si activitati practice, cum ar fi:
- Centre de expozitii: Ideale pentru evenimente mari cu mai multi participanti.
- Circuite auto: Perfecte pentru demonstratii live si teste de performanta.
- Spatii outdoor: Pot fi potrivite pentru expozitii de cauciucuri off-road sau all-season.
3. Implicarea brandurilor si a specialistilor din industrie
Un eveniment bine organizat atrage parteneri de renume. Invita producatori, distribuitori si specialisti care pot contribui cu prezentari, demonstratii sau standuri de expunere. Participarea unor experti recunoscuti poate creste interesul publicului si credibilitatea evenimentului.
4. Crearea unei experiente interactive
Un eveniment dedicat cauciucurilor nu trebuie sa fie doar despre expozitii statice. Ofera participantilor ocazia de a interactiona direct cu produsele:
- Teste live: Demonstreaza performantele cauciucurilor pe diverse tipuri de drumuri sau in conditii meteo diferite.
- Simulatoare: Ofera experiente virtuale care sa ilustreze cum diferite tipuri de cauciucuri influenteaza condusul.
- Zone dedicate intretinerii: Workshop-uri interactive despre cum se schimba sau se intretin cauciucurile.
5. Promovarea evenimentului
Promovarea este esentiala pentru succesul oricarui eveniment. Utilizeaza:
- Social media: Creeaza pagini de eveniment pe platformele relevante si distribuie continut regulat.
- Email marketing: Trimite invitatii personalizate catre potentialii participanti si parteneri.
- Parteneriate media: Colaboreaza cu publicatii din industria auto pentru a creste vizibilitatea evenimentului.
6. Focus pe sustenabilitate
In contextul actual, un eveniment care promoveaza sustenabilitatea va atrage mai mult interes. Include in program discutii despre reciclarea cauciucurilor uzate sau tehnologii ecologice folosite in productie. De asemenea, foloseste materiale prietenoase cu mediul pentru decoratiuni si logistica.
7. Monitorizarea si evaluarea succesului
Dupa eveniment, colecteaza feedback de la participanti si parteneri pentru a evalua impactul. Analizeaza ce a functionat bine si ce poate fi imbunatatit pentru viitoarele editii.
Concluzie
Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este o oportunitate excelenta de a aduce impreuna pasionatii si profesionistii din domeniul auto. Cu o planificare atenta, un concept atractiv si o experienta interactiva, poti crea un eveniment memorabil, care sa inspire si sa educe participantii, in timp ce promovezi produsele si valorile industriei. Mai multe detalii, vezi aici.
-
Evenimentacum 6 ani
MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (II)
-
Afaceriacum 3 ani
De ce ar cumpăra cineva produse refurbished?
-
Turismacum 3 ani
Poiana Brasov, destinatia de vacanta ideala in 2022!
-
Evenimentacum 7 ani
Accident mortal în Cerghizel! – Stiri din Mures
-
Evenimentacum 6 ani
Toader îi răspunde lui Dragnea. Amnistie şi graţiere, să închidem. Liderul PSD a încremenit | MuresAZI
-
Exclusivacum 7 ani
Cele mai răspândite mituri despre videochat!
-
Evenimentacum 3 ani
Scandal urias infracțional la vârful IPJ Prahova
-
Culturăacum 7 ani
Care sunt reglementările în procesul de îmbălsămare?