Connect with us

Eveniment

MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (II)

Publicat

pe

La data de 03.06.2019, Incisiv de Prahova a publicat articolul ” MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33 (Liviu Bigan) SI MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (I)

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/06/03/mascati-si-masonii-tepari-din-prahovavenerabilul-mason-grad-33-l-b-si-masonul-mascat-macho-de-la-politia-locala-ploiesti-petrescu-bogdan/

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/05/22/fals-si-uz-de-fals-la-politia-locala-ploiestimason-serviciul-de-interventie-rapida-mascatii-institutiei/

PSD și francmasonii. Cristian Matei a fost coleg de asociație cu francmasoni importanți ai României

In acest articol dezvaluiam ca, aproape 1.000 de loji masonice cu venituri nefiscalizate se ascund în spatele a mai puțin de 36 de ONG-uri.

În mod ideal, ceea ce se înțelege prin masonerie, francmasonerie, loje masonice și alte organizații reprezintă o întâlnire dintre bună-credință, spirit de întrajutorare, mecenat, lucrare în folosul comunității și dezvoltare personală cu respectarea și promovarea valorilor umaniste. Tocmai de aceea, Dumnezeul masonic nu este neapărat Dumnezeul creștin, deși împrumută de la acesta multe caracteristici. Dacă, în secolul al XVII-lea, când multe surse arată că s-ar fi născut masoneria, ar fi trăit și creat John Lennon, probabil că al său „Imagine“ ar fi devenit imnul organizației. Sau, în orice caz, un cântec cu versuri și linie melodică asemănătoare.

Aproape o mie de loji ar avea masoneria română. Oficial, sunt doar 36 de ONG-uri. 36 de organizații non-guvernamentale ale masoneriei românești raportează anual venituri oficiale de aproximativ trei milioane de euro.

Dar acesta e doar mărunțișul: alte 700 – 800 de loji funcționează sub umbrela organizațiilor și a riturilor masonice și își gestionează banii „pe caiet“, pentru că nu s-au înregistrat oficial în Registrul ONG.

Am promis ca, intr-un articol viitor va vom dezvalui, cu documente, in exclusivitate, tepele date de “fratii” mascatului de la Politia Locala Ploiesti, tepe date investitorilor pentru infiintarea diverselor “Camere”, tepe date in care sunt implicati chiar fosti consilieri ai primarului Municipiului Ploiesti, Adrian Dobre (unii, fosti intimi ai directorului general suspendat al Politiei Locale Ploiesti, Carmen Gheorghe, director trimis in judecata pentru fapte de coruptie).

Persoanele utilizate de procurorul “Portocala” in mizeriile de dosare penale inventate, oameni utilizati ca martori mincinosi si/sau martori acoperiti

In numerele trecute va dezvaluiam cum un “individ”, de joasa “speta”, a ajuns dintr-un secretar general al unui partid politic (N.R- P.M.P) din Prahova un functionar public la Politia Locala Ploiesti, printr-un concurs aranjat de actuala concubina, sefa pe la Oficiul Juridic, prietena intima a directorului suspendat al Politiei Locale Ploiesti.

Tot Incisiv de Prahova va dezvaluia cum acest individ ajuns politist local, cu ajutorul aceleasi concubine, intentiona si ulterior a ajuns la Serviciul de Interventie Rapida, asa-zisii mascati ai Politiei Locale Ploiesti si numai dezvaluirile noastre au stopat ca acesta sa ajunga chiar seful acestei structuri.

Individul de joasa speta de la “mascatii” Politiei Locale Ploiesti este mason!

Fals si uz de fals in declaratia de avere si interese a masonului de la mascati

Nedeclararea calităţii de membru într-o astfel de Asociaţie – M.L.I.U.R., denotă o intenţia de disimulare a acestei calităţi (mason), intenţie a cărui motivaţie, scop, din punct de vedere penal interesează, prezenţa acestei intenţii conduce fără echivoc la realizarea conţinutului constitutiv al infracţiunii de fals în declaraţii.

Infracţiunea de fals în declaraţii este o infracţiune care se comite doar cu intenţie directă şi constă în declararea necorespunzătoare a adevărului.

“Mocanita” sa aflata in postnatal ce parere “juridica” are de acest fals si uz de fals facut de concubinul sau care NU a declarat aceasta apartenenta conform prevederilor legale?

Precizam ca, vom reveni cu dezvaluiri senzationale atat despre masonul de la “mascatii” Politiei Locale Ploiesti, cat si despre “tepele” date de “fratii” si prietenii sai oamenilor de afaceri din Prahova.

Din acest numar vom reveni, in serial cu dezvaluiri despre tepele acestor masoni si tepele date de “fratiorii” lor, dintre cere unul dintre fartiori este un fost consilier al primarului Adrian Dobre, prieten de faradelegi cu procurorul “Portocala”.

FANTOMATICA CAMERA DE COMERT BILATERALA COSTA RICA-ROMANIA

O “Camera” pe care membrii fondatori o folosesc ca “paravan” si impresie artistica pentru a “tepui” oameni de afaceri sub “umbrela” ca ei sunt “diplomati” si/sau ca apartin de unele servicii secrete romanesti.

O sa avem si raspunsul oficial de la SIE si SRI si il vom publica si o sa il atasam la sesizarea organelor de cercetare penala.

Cand mai existau probleme “amoroase” cu Simona Plesa, iata cum nu mai veneau finantarile si dispareau subit pana si banii de chirii….

1k

Infiintarea “Camerei Bilaterale Germania-Romania”

“Venerabilul” mason grad 33, Liviu Bigan, un tepar desavarsit care a luat in cateva randuri bani de la oameni de afaceri din Prahova si nu numai (Bucuresti si cetateni straini) pentru a infiinta “Camera Bilaterala Germania-Romania”

In acest sens, “venerabilul” care se prezinta ca G-ral SIE si/sau G-ral SRI, in functie de tepele pe care le aplica a constituit de cateva ori aceasta “Camera de Comert” fantoma introducand in statutul de infiintare pe rand, persoanele inselate.

Iata documentele explozive utilizate de teparii masoni din Prahova:

STATUT

Asociația Camera de Diplomație Comercială cu

 REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

 

 

 

MEMBRII   FONDATORI :

  1. BIGAN LIVIU FLORIN , cetatean roman, CNP 169_______, indentificat cu C.I. seria ___ , nr. 99____, dom. in mun. Ploiesti , str. Ciresoaia, nr. ___, jud. Prahova, in calitate de presedinte;
  2. __________ in calitate de vicepresedinte;
  3. __________ in calitate de vicepresedinte;

In conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 26 din 2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, şi în temeiul dreptului constituţional la asociere, ne exprimăm voinţa pentru înfiinţarea unei asociaţii, având următorul statut:

 

ART. 1. DENUMIRE

Denumirea asociaţiei este CAMERA DE DIPLOMAȚIE COMERCIALĂ CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA denumită în continuare CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.  conform disponibilitatii nr. 156343/14.10.2016. eliberata de Ministerul Justitiei.

ART. 2. SEDIU

2.1. Sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este în Bucuresti, Bulevardul Octavian Goga, nr. 2, tronson 2 , etaj VIII, cam. 806, sector 3

În funcție de necesități, el va putea fi schimbat în orice alt loc din București, cu îndeplinirea formalităților legale în vigoare, neputând fi mutat în altă localitate decât capitala țării.

2.2. CDC CU REPIBLICA FEDERALA GERMANIA își poate stabili birouri operaționale numai în capitala României sau a țării pentru care a fost creată.

ART. 3. DURATA

CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .se constituie pe o durată de funcționare nedeterminata, începand cu data înregistrării sale ca persoană juridică, subiect de drept român.

ART. 4. FORMA JURIDICĂ

4.1. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este persoană juridică română, de drept privat care funcționează în baza O.G. nr.26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile Actului Constitutiv și ale prezentului Statut și are forma juridică de asociație.

4.2. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA nu are caracter politic și nici scop lucrativ.

4.3. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este o organizație neguvernamentală, ce reprezintă, în probleme generale, față de Guvernul României și autoritățile centrale naționale, precum și faţă de alte guverne şi autorităţi pe plan regional și internațional, membrii săi, și care sprijină și apară interesul național al României, din perspectiva comercial-economică și a comunității de afaceri. Totodată, urmărește promovarea și dezvoltarea relațiilor privind investițiile în interior sau exterior, proprietatea intelectuală, cercetarea și progresul tehnologic, turismul, protecția consumatorilor, sănătatea, telecomunicațiile, politicile competiționale, legislația prevenirii corupției active și cea la nivel național, facilitarea afacerilor inclusiv prin misiuni comerciale, crearea de rețele de afaceri, rezolvarea problemelor și acordarea de asistență în soluționarea litigiilor, căutarea partenerilor și negocierea, captarea și diseminarea informațiilor cu caracter comercial, organizarea de evenimente de promovare a exporturilor, consilierea în rezolvarea problemelor întreprinzătorilor cu creditorii, rezolvarea unor dispute comerciale sau de acces pe diferite piețe, reunirea partenerilor dintr-o țară de origine cu cei din țara noastră etc., în concordanță cu exigențele și cerințele economiei de piață și ale globalizării.

 

Art. 5.SCOPUL

5.1. Inițierea și organizarea de relații cu autoritățile REPUBLICII FEDERALE GERMANIA și crearea unor metode eficiente de interacțiune, bazate pe continuitate și profesionalism, cu scopul dezvoltării relațiilor privind investițiile în interior sau exterior, proprietatea intelectuală, cercetarea și progresul tehnologic, turismul, protecția conumatorilor, sănătatea, telecomunicațiile, politicile competiționale, legislația prevenirii corupției active și cea la nivel național, facilitarea afacerilor inclusiv prin misiuni comerciale, crearea de rețele de afaceri, rezolvarea problemelor și acordarea de asistență în soluționarea litigiilor, căutarea partenerilor și negocierea, captarea și diseminarea informațiilor cu caracter comercial, organizarea de evenimente de promovare a exporturilor, consilierea în rezolvarea problemelor întreprinzătorilor cu creditorii, rezolvarea unor dispute comerciale sau de acces pe diferite piețe, reunirea partenerilor dintr-o țară de origine cu cei din țara noastră etc.

5.2. Dezvoltarea relațiilor comerciale bilaterale prin implementarea și dezvoltarea conceptului de diplonomie economică, așa cum a fost el definit în literatura de specialitate;

Art. 6. OBIECTIVELE

6.1. Inițierea, cultivarea și menținerea dialogului și relațiilor cu mediul de afaceri din cele două

țări;

6.2. Dezvoltarea relațiilor cu autoritățile din cele două state identificate cu atribuții privind domeniul comerțului exterior, relațiile economice internaționale și mediul de afaceri;  

6.3. Susținerea procesului de monitorizare al relațiilor comercial-economice bilaterale, prin aplicarea conceptului de complementaritate, în raport cu autoritățile statului;

6.4. Informarea inter-partenerială asupra legislației referitoare la relațiile comercial-economice;

6.5 Întocmirea unor materiale de analiză și sinteză în urma studierii tendințelor pieței de afaceri internaționale, cu scopul menținerii unui ritm constant în procesul de integrare economică regională și globală;

6.6. Realizarea unui program interactiv de târguri și expoziții în cele două țări;

6.7. Acordarea de consultanță de specialitate tuturor instituțiilor și societăților comerciale, cu scopul concretizării și materializării unor tranzacții comerciale și de cooperare, inclusiv pe terțe piețe;

6.8. Promovarea interactivă a unor oportunități de afaceri între părțile interesate;

6.9. Acordarea de asistență reciprocă privind o verificare minimală a bonității societăților propuse ca viitori parteneri;

6.10. Evaluarea gradului de interes și sensibilitate al piețelor de desfacere din cele două state, față de produsele promovate;

6.11. Apărarea intereselor actorilor activi, de profil, pe piețele celor două state, în raport cu autoritățile naționale și protejarea imaginii privind activitatea de bună practică a acestor operatori;

6.12. Asigurarea stabilității relațiilor comerciale, prin promovarea contactelor permanente și prin prioritizarea derulării unor acțiuni de asigurare a  unui climat de încredere reciprocă, între cele două medii de afaceri;

6.13. Configurarea unui climat stabil și eficient de parteneriat public-privat, cu scopul atragerii unor investiții de interes;

6.14. Promovarea realităților românești și germane avându-se în vedere sensibilizarea investitorilor din cele două state privind  crearea de parteneriate reciproc avantajoase;

6.15. Orice alte activități care duc la configurarea și armonizarea sistemelor de lucru în materie comercială între cele două state și pe terțe piețe;

6.16. Organizarea și promovarea unor programe educaționale de profil, avându-se în vedere posibilitatea schimburilor de experiență, în toate modalitățile care pot fi generate, între cele două state.

ART. 7. CALITATEA DE MEMBRU

7.1. Membrii fondatori.

Prin membru fondator se înţelege persoana care a participat iniţial la constituirea asociaţiei sau care a fost aleasă ulterior, din rândul membrilor, de către Adunarea Generală ca membru asimilat membrului fondator.

Membrii asimilați membrilor fondatori au aceleași drepturi ca și aceștia.

Membrii fondatori și cei asimilați au drept de vot deliberativ în Adunarea Generală.

7.2. Membrii asociați.

Membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANI .pot fi persoane fizice sau juridice, române sau străine, care sunt de acord cu scopul acesteia. Poate deveni membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .orice persoană care:

  1. a) îi recunoaşte statutul și aderă la acesta;
  2. b) desfăşoară în mod direct o activitate economică în România sau o altă activitate de interes, care are legătură directă sau în mod conex cu obiectul de activitate sau cu scopul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA ;
  3. c) consideră că prin activitatea lor pot contribui la atingerea scopului statutar și la dezvoltarea cooperării comercial-economice bilaterale dintre România și alte state; achită taxa de aderare.

Membrii asociați au drept de vot deliberativ în Adunarea Generală.

7.3. Persoanele juridice prevăzute la pct. 7.2. pot obține calitatea de membru prin aderare.

7.4. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA. are drept de selecție cu privire la primirea de noi membri asociați.

ART. 8.ORGANELE DE CONDUCERE

Organele de conducere ale CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.sunt:

  • Adunarea Generală
  • Consiliul Director
  • Cenzorul sau comisia de cenzori

ART. 9. ADUNAREA GENERALĂ – FUNCȚIONARE ȘI ATRIBUȚII

9.1. Adunarea Generală este organul suprem de conducere al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .și se compune din totalul membrilor fondatori, asimilati si asociati ai acesteia.

9.2. Adunarea Generală se întrunește în sesiune ordinară o dată pe an, de regulă în primul trimestru al anului, iar în sesiune extraordinară, ori de cate ori trebuie rezolvate chestiuni importante ce intră în competența sa exclusivă și nu suferă amânare

9.3. Convocarea Adunării Generale extraordinare se poate face la cererea a cel puțin o treime din numărul membrilor CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .la cererea Consiliului Director sau la cererea președintelui în exercițiu.

9.4. Adunarea Generală se convoacă în sesiune ordinară de președintele în exercițiu al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA cu cel puțin 7 de zile înainte de data întrunirii. Odată cu convocarea se comunică membrilor ordinea de zi preliminară, acest lucru neînsemnând că aceasta nu poate suporta modificări, care însă trebuie aduse la cunoștință și votate la începutul ședinței Adunării Generale, ca ordine de zi. Neprimirea adresei de convocare de către vreunul dintre membrii asociați, nu constituie impediment în considerarea Adunării Generale ca legal constituită.

9.5. Convocarea se face prin telefon sau e-mail cu confirmare de primire. Odată cu convocarea se comunică membrilor data, ora, locul, ordinea de zi. Dacă în ordinea de zi figurează propuneri pentru modificarea statutului asociaţiei convocarea va trebui să cuprindă textul integral al acesteia.

9.6. Adunarea Generală este valabil constituită indiferent de numărul celor prezenți, cu condiția ca numărul membrilor să fie de jumătate plus unu; dacă la data convocării nu se întrunește numărul statuar de membri fondatori sau asimilați, se va face o nouă convocare ce se va situa între a 7-a și a 15-a zi de la data stabilită pentru prima convocare, când Adunarea Generală se consideră legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenți.

9.7. La sesiunile Adunării Generale ale CDC cu  ……………………………pot fi invitați reprezentanți ai

Guvernului României și ai altor organe centrale, ai mass-mediei, ca și ai altor organe similare din țările membre, precum și din tări terțe.

9.8. Adunarea Generală este condusă de președintele în exercițiu al CDC cu  ……………………………care înainte de deschiderea lucrărilor dispune verificarea, după lista nominală, a membrilor prezenți și comunică Adunarii Generale, prezenta.

9.9. Hotărârile Adunării Generale se iau cu votul majoritar (majoritate simplă) al membrilor prezenți, în toate chestiunile supuse dezbaterilor, aceștia având drept de vot deliberativ.

9.10. Membrii asociați ai CDC cu  ……………………………au drept de vot deliberativ. Fiecare membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA are dreptul la un singur vot, indiferent de numărul delegaților desemnați să participe la Adunarea Generală. Membrii asociați ai CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA care nu și-au plătit cotizația pe anul pentru care se convoacă Adunarea Generală, pot participa la aceasta, dar fără drept de vot.

9.11. Membrii conducerii de onoare a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA., cu excepția președintelui fondator și a președintelui de onoare, nu au drept de vot.

Președintele fondator și președintele de onoare vor participa la ședințele Consiliului Director, unde vor avea dreptul să voteze orice decizie a acestuia.

Ceilalți membri ai conducerii de onoare ai CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .vor avea dreptul să participe la ședința Consiliului Director, fără drept de vot, atunci când vor fi convocați.  Președintele fondator este primul președinte al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.

9.12. Președintele de onoare va fi desemnat în persoana președintelui , după terminarea mandatului său, cu condiția ca acesta să fii deținut funcția de prim vicepreședinte înainte de cea de președinte.

Președintele de onoare va avea drept de vot în Consiliul Director și va participa la ședința Consiliului Director.

Președintele de onoare se bucură de aceleași privilegii ca și presedintele fondator.

9.13. Adunarea Generală a membrilor fondatori și asociați este organ suprem de conducere și are următoarele atribuții:

  1. dezbate raportul de activitate prezentat de președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și darea de seamă a cenzorilor privind situația financiar-contabilă a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA între cele două sesiuni ordinare ale Adunării Generale și acordă descarcărea de gestiune;
  2. decide referitor la investițiile majore ale CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.;
  3. aprobă bugetul anual al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA
  4. alege Consiliul Director și Comisia de Cenzori pe o perioada de 5 (cinci) ani;
  5. aprobă și modifică statutul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA;
  6. aprobă înființarea de filiale;
  7. hotărăște în privința oricăror alte chestiuni care intră în competența sa;
  8. alege copreședintele propus în urma consultațiilor cu ambasada țării de origine,

ART. 10. CONSILIUL DIRECTOR. FUNCȚIONARE – ATRIBUȚII

10.1. Consiliul  Director este organul executiv de conducere al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și se compune din:

  • un Președinte, cetățean român sau cu dublă cetățenie, care este și președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.;
  • doi Vicepreședinți, cetățeni români sau ai REPUBLICII FEDERALE GERMANIA sau cu dublă cetățenie, după caz.
  • un Secretar General.

10.2.Creşterea numărului de membri ai Consiliului Director se va face în raport cu dezvoltarea activității CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.și cu bugetul aprobat de Adunarea Generală.

10.3.Membrii Consiliului Director vor fi aleși dintre membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

10.4.Consiliul Director are următoarele atribuții:

  1. aduce la îndeplinire hotărârile Adunării Generale;
  2. stabileşte şi propune obiectivele generale ale asociaţiei;
  3. decide cu privire la încheierea de acte juridice în numele şi pe seama asociaţiei;
  4. aprobă structura aparatului asociaţiei, precum şi a numărului de personal în cadrul fondului de salarii aprobat în bugetul de venituri şi cheltuieli;
  5. e) selectează terţii colaboratori;
  6. hotărăşte înfiinţarea şi structura departamentelor de lucru ale asociaţiei;
  7. analizează periodic activitatea fiecărui departament de lucru, luând măsurile ce se impun;
  8. hotărăşte cu privire la modificarea sediului asociaţiei;
  9. emite proiecte de hotărâri în vederea supunerii acestora spre aprobare Adunării Generale;
  10. propune Adunării Generale: modificarea statutului, înfiinţarea de filiale, bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul contabil;
  11. asigură execuția bugetului de venituri şi cheltuieli;
  12. stabileşte contribuțiile de aderare şi cotizaţiile anuale pentru membrii CDC  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA, precum şi nivelul acestora;
  13. stabilește remunerația acordată Comisiei de Cenzori;
  14. aprobă regulamentul intern de funcţionare;
  15. deliberează şi hotărăşte în privinţa altor probleme care intră în competenţa sa.

10.5.Consiliul Director exercită, în perioada dintre Adunările Generale, administrarea generală a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA şi hotărăşte în toate problemele ce intră în competenţa sa în baza prezentului statut sau a hotărârilor Adunării Generale. Totodată, el stabilește și indemnizația Președintelui CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

10.6.Consiliul Director se întruneşte trimestrial, la convocarea Preşedintelui CDC sau a 1/3 din numărul CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA membrilor fondatori şi îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

10.7.Hotărârile Consiliului Director se adoptă cu o majoritate de cel puţin jumătate plus unu din totalul membrilor prezenţi.

În cazul în care există paritate la votare, votul președintelui în exercițiu este dublu, inclusiv în ședința Adunării Generale în care Consiliul Director nou ales își va alege președintele .

10.8.Între Adunările Generale, hotărârile se iau de către Consiliul Director urmând ca în Adunarea Generală să fie validate numai cele de competența sa.

10.9.Consiliul Director răspunde de activitatea sa în fața Adunării Generale, căreia este obligat să-i prezinte raportul. Totodată, Consiliul Director va solicita Adunării Generale, descărcarea de gestiune în urma exercițiului financiar anual.

Art. 11. PREȘEDINTELE

11.1. Președintele CDC .va fi ales, pentru un m CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA andat de 5 ani cu posibilitate de realegere, din randul membrilor Consiliului Director, de catre aceștia, după ce au fost, la rândul lor, aleși de către Adunarea Generala a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA (fie în ședință ordinară, fie în ședință extraordinară). Președintele fondator și președintele de onoare au drept de vot la alegerea președintelui .

Membrii Consiliului Director nou ales se vor retrage în ședintă separată, unde se va proceda la alegerea în funcții, conform Statutului. Primul va fi ales Președintele Consiliului Director, urmând ca în continuare să fie aleși Prim-vicepreședintele, Vicepreședintele și Secretarul General.

Rezultatul alegerilor va fi comunicat membrilor CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA  în cel mai scurt timp posibil.

11.2. Președintele  al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA are următoarele atribuții:

  1. reprezintă asociaţia în relaţiile interne şi internaţionale şi încheie acte juridice în numele şi pe seama CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA , conform cu legislaţia în vigoare, cu hotărârile Adunării

Generale sau ale Consiliul Director;

  1. desfășoară orice activitate și decide cu privire la orice chestiune ce nu intră în atribuțiile Adunarii Generale sau a Consiliului Director, conform Statutului.

11.3.Președintele poate delega o parte din atribuţiile sale Prim-vicepreședintelui, Vicepreşedintelui sau Secretarului General.

11.4.În cazul în care Preşedintele nu îşi poate exercita atribuţiile, Prim-Vicepreşedintele îl va înlocui de drept şi va exercita atribuţiile ce îi sunt delegate.

11.5 Secretarul General asigură îndeplinirea activităţilor de secretariat şi ţine în grija sa toate registrele şi regulamentele asociaţiei. El poate îndeplini şi alte atribuţii încredinţate de Preşedintele asociaţiei.

11.6.Calitatea de membru al Consiliului Director încetează la data expirării perioadei pentru care a fost ales sau prin revocare de către Adunarea Generală.  În locul devenit vacant se va alege un alt membru.

11.7.Dacă se impune completarea imediată a locului devenit vacant, Președintele convoacă Adunarea Generală Extraordinară, în cadrul căreia va putea alege un alt membru.

11.8.Dezbaterile şi hotărârile Consiliului Director sunt consemnate în procese verbale prin grija Secretarului General.

11.9.Președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .și ceilalți membri ai Consiliului Director pot fi remunerați de către CDC cu  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA pentru activitatea depusă sub forma indemnizației de ședință sau a salariului. Salariul sau indemnizația va fi stabilită de Consiliul Director.

11.10.Consiliul Director va putea crea comisii de lucru pe probleme, in domeniile in care exista un volum mai mare de activitati. Aceste comisii își vor desfășura activitatea pe baza unui regulament aprobat de Consiliul Director.

ART. 12. BORDUL ONORIFIC

Se înființează Bordul Onorific al CDC .organ de interes general în CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA activitatea organizației și pentru îndeplinirea scopului statutar al acesteia, care va acționa pe plan național și internațional, bucurându-se de înalt respect și aleasă apreciere în cadrul Camerei de Diplomație Comercială CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

Consiliul Onorific al CDC  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este compus din 5 membri, personalități marcante în domeniul diplomatiei comerciale si comert exterior sau domenii conexe în strânsă legătură cu acesta, și având o reputație recunoscută pe plan național și/sau internațional. Structura Bordului Onorific este următoarea:

  • 1 Înalt Membru Coordonator al Bordului Onorific denumit Copresedinte.
  • 4 Înalți Membri ai Bordului Onorific.

ART. 13. ORGANELE DE CONTROL

13.1. Organele de control ale activității CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA sunt:

  1. Cenzorul
  2. Comisia de Cenzori, după caz.

13.2.Cenzorul sau Comisia de Cenzori, după caz, vor fi aleși de către Adunarea Generală. Comisia de Cenzori va fi formată din 1 până la 3 membri care trebuie să fie experți contabili.

13.3.Cenzorul/Comisia de Cenzori, după caz, poate fi remunerat/ă pentru activitatea depusă, iar remunerația va fi stabilită de Consiliul Director.

13.4.Cenzorul/Comisia de Cenzori verifică situația financiar-contabilă a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și informează Adunarea Generală despre aceasta.

ART. 14. PATRIMONIUL (FINANȚARE)

14.1. Patrimoniul initial  al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este  in valoare de  2.500  lei, vărsat în totalitate la data constituirii Asociaţiei. 

14.2.Patrimoniul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA se constituie din donații, sponsorizări, cotizații și orice alte venituri din activități legale oferite de membrii săi sau de alte persoane, precum și din contribuțiile de aderare, care vor fi stabilite în lei și valută, prin Hotărârea Adunării Generale.

14.3.Contribuțiile de aderare și cotizațiile vor fi actualizate periodic de Consiliul Director pe baza Hotărârii Adunarii Generale și în conformitate cu prevederile Regulamentului de asociere.

14.4. Pentru serviciile prestate de CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA către terți, beneficiarii acestora vor plăti onorarii, fie în sume fixe, fie în cotă procentuală, ce vor fi stabilite și actualizate periodic de Consiliul Director, în funcție de rata inflației și aprobate de Adunarea Generală.

14.5.Toate sumele încasate de CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA indiferent cu ce titlu (contribuție de aderare, cotizații, donații, etc.) se vor folosi la acțiunile prevăzute în Statut, în scopul realizarii obiectului de activitate al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

14.6.CDC  . CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA poate să înființeze societăți, ale căror dividende, dacă nu vor fi reinvestite în activitatea acestora, vor fi transferate către CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și vor folosi la îndeplinirea scopului statutar.

ART. 15. DIZOLVAREA SI DESTINATIA BUNURILOR

15.1Asociatia  se dizolva:

  1. a) de drept;
  2. b) prin hotararea judecatoriei sau a tribunalului, dupa caz;
  3. c) prin hotararea adunarii generale.

A.Asociatia se dizolva de drept prin:

  1. a) implinirea duratei pentru care a fost constituita;
  2. b) realizarea sau, dupa caz, imposibilitatea realizarii scopului pentru care a fost constituita, daca in termen de 3 luni de la constatarea unui astfel de fapt nu se produce schimbarea acestui scop ;
  3. c) imposibilitatea constituirii adunarii generale sau a consiliului director in conformitate cu statutul asociatiei, daca aceasta situatie dureaza mai mult de un an de la data la care, potrivit statutului, adunarea generala sau, dupa caz, consiliul director trebuia sa se constituie;
  4. d) reducerea numarului de asociati sub limita fixata de lege, daca acesta nu a fost complinit timp de 3 luni.

Constatarea dizolvarii se realizeaza prin hotararea judecatoriei in a carei circumscriptie se afla sediul asociatiei,  la cererea oricarei persoane interesate.

B.Asociatia se dizolva, prin hotarare judecatoreasca, la cererea oricarei persoane interesate :

  1. a) cand scopul sau activitatea asociatiei a devenit ilicita sau contrara ordinii publice;
  2. b) cand realizarea scopului este urmarita prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice;
  3. c) cand asociatia urmareste un alt scop decat cel pentru care s-a constituit;
  4. d) cand asociatia a devenit insolvabila.

Instanta competenta sa hotarasca dizolvarea este judecatoria in circumscriptia careia asociatia isi are sediul.

C.Asociatia se poate dizolva si prin hotararea adunarii generale. In termen de 15 zile  de la data sedintei de dizolvare, hotararea adunarii generale se depune la judecatoria in a carei circumscriptie isi are sediul, pentru a fi inscrisa in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

15.2. În caz de dizolvare, bunurile rămase în urma lichidării nu se pot transmite către persoane fizice. Aceste bunuri vor fi transmise către persoane juridice de drept privat sau de drept public cu scop identic sau asemănător în conformitate cu dispoziţiile O.G. nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații.  Transmiterea bunurilor rămase în urma lichidării revine lichidatorului care, după o consultare prealabilă a membrilor fondatori, va proceda la transmiterea propriu-zisă către una sau mai multe persoane juridice care au ca scop promovarea relațiilor economice.  Dacă în termen de 6 luni de la terminarea lichidării, lichidatorii nu au reușit să transmită bunurile în condițiile sus-menționate, bunurile rămase după lichidare vor fi atribuite de instanța competentă, conform dispozițiilor legale.

ART. 16. PIERDEREA CALITĂȚII DE MEMBRU  ȘI  RETRAGEREA

16.1. Pierderea calității de membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA poate fi hotărâtă de Consiliul Director, numai pentru motive bine întemeiate și numai după ascultarea reprezentantului autorizat al membrului în cauză, în cadrul ședinței speciale convocate în acest scop, de către președintele.

Lipsa reprezentantului membrului în cauză, pentru data la care a fost convocat, nu înlătură posibilitatea luării deciziilor de către Consiliul Director.

16.2. Membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA care prin atitudinea lor dovedesc interese contrare și comportament inadecvat scopului pentru care a fost înființată CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și/sau care săvarșesc orice faptă dăunătoare imaginii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA inclusiv spiritului de unitate organizațională al acesteia, vor fi excluși, în urma audierii reprezentantului lor în ședința Consiliului Director convocată special pentru aceasta .

16.3 Calitatea de membru se poate pierde şi în următoarele situaţii:

  1. în caz de încetare a existenţei persoanei juridice;
  2. neachitarea obligaţiilor pecuniare anuale de membru;
  3. pierderea calităţii de membru fondator sau excluderea unui membru fondator, care poate fi hotărâtă doar de către Adunarea Generală;

16.4.Oricare membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA se poate retrage din organizație, oricând, cu condiția notificării intenţiei de retragere, în scris, la sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

16.5.Când o persoană juridică încetează să mai fie membră a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANI ea va ramane responsabilă pentru toate obligațiile sale, ce au fost asumate până la încetarea calității sale de membru.

ART. 17.DISPOZIȚII FINALE

Prevederile prezentului Statut se completează cu prevederile O.G. nr. 26/ 2000 cu privire la asociatii si fundatii, cu modificările și completările ulterioare.

Prezentul Statut se poate modifica prin Act Adițional, semnat de membrii Consiliului Director, numai pe baza împuternicirii date de Adunarea Generală și numai în baza Hotărârii acesteia, prin care va fi desemnată și persoana care se va ocupa de îndeplinirea formalităților legale de înscriere a modificărilor în Registrul Național al persoanelor juridice fără scop patrimonial –  Asociatii, Fundații și Federații  aflat la grefa Tribunalului București în a carei circumscripție teritorială își are sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

Membrii Fondatori:

1.BIGAN LIVIU FLORIN ,  in calitate de presedinte;

  1. , in calitate de vicepresedinte;
  2. ____________,in calitate de vicepresedinte

1b

CONTRACT DE LOCAŢIUNE

Nr. ……./……………

Părţile:

CAMERA  DE  COMERŢ  ŞI  INDUSTRIE  A ROMÂNIEI, cu sediul în Bucureşti, b-dul Octavian Goga nr.2, sector 3 – CCIR Business Center, cod fiscal _____, cont nr. RO___ RZBR 0000 ______, deschis la Raiffeisen Bank România S.A., reprezentată legal prin Mihai Daraban – Preşedinte, denumită în continuare LOCATOR, şi

LIVIU FLORIN BIGAN, domiciliat în Ploieşti, Strada _____, judeţ Prahova, identificat cu C.I. seria ____nr. 99____,, eliberat de SPCLEP Ploieşti în data de 19.04.2011, având CNP 16_______8, denumit în continuare Locatar,

convin la încheierea prezentului contract de locaţiune, denumit în cele ce urmează Contractul, în următoarele condiţii:

Art. 1 OBIECTUL CONTRACTULUI

1.1       Locatorul închiriază, iar Locatarul ia cu chirie, spaţiul aflat în incinta CCIR Business Center din Bucureşti, b-dul Octavian Goga nr. 2, sector 3, Tronsonul II, Etaj 8, camera 6, în suprafaţă de 27.80 mp, identificat conform planului din Anexa nr. 2 la contract, parte integrantă din acesta, pentru stabilirea sediului Asociaţiei Camera de Diplomaţie Comercială cu Republica Federală Germană (dovada disponibilităţii denumirii nr. 156343/14.10.2016 emisă de Ministerul Justiției), denumită în cele ce urmează Asociația.

1.2       Predarea-primirea spaţiului care face obiectul prezentului contract se va efectua în baza procesului-verbal de predare primire, semnat de către reprezentanţii expres desemnaţi în cuprinsul contractului ca persoane responsabile cu derularea în bune condiţii a contractului şi devine parte integrantă din contract.

Art. 2 DURATA CONTRACTULUI

2.1.                Prezentul contract intră în vigoare la data 15.03.2017 şi încetează la data de 14.03.2018.

Art. 3 CHIRIA ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ

  • Preţul închirierii – chiria – pentru spaţiul descris la art. 1 este de 13 Euro/mp/lună la care se adaugă TVA. Părţile au stabilit de comun acord ca valorile să fie exprimate în euro, plătibile în lei la cursul comunicat de BNR pentru ziua emiterii facturii.
  • În preţul chiriei sunt incluse şi cheltuielile cu utilităţile: energie electrică şi cota parte din materialele, salariile personalului necesar întreţinerii şi pazei spaţiului închiriat şi mobilierul, în limita disponibilităţii.
  • Pentru stabilirea sediului Asociaţiei Camera de Diplomaţie Comercială cu Republica Federală Germană în spaţiul ce face obiectul prezentului contract de locaţiune, Locatarul va achita Locatorului un tarif de 20 euro/lună, la care se adaugă TVA.
  • Locatarul va depune o garanţie echivalentă cu chiria aferentă pe 2 (două) luni, care va fi restituită la încetarea locaţiunii, în cazul în care nu se vor înregistra obligaţii faţă de Locator.
  • În situaţia în care sunt înregistrate întârzieri la plată, în cuantum egal cu valoarea chiriei pentru 1 lună, Locatorul urmează să reţină contravaloarea sumei datorate din garanţia depusă conform contractului.
  • Locatarul are obligaţia să depună suma necesară pentru reconstituirea garanţiei în cuantumul prevăzut de art. 3.4, în termen de 10 zile de la data reţinerii sumelor neachitate conform art. 3.5.
  • În situaţia în care Locatarul nu efectuează reconstituirea garanţiei în termenul prevăzut de articolul precedent, contractul urmează a fi reziliat potrivit dispoziţiilor art. 5.2 din contract.
  • Plata chiriei se va face lunar, în perioada 1-10 ale lunii, pe baza facturii fiscale emise de către Locator, în numerar sau prin virament bancar.
  • Prima factură va cuprinde garanţia, chiria aferentă primei luni şi tariful pentru stabilirea sediului Asociaţiei, aferent primei luni.
  • În cazul întârzierii efectuării plăţilor sau neplata chiriei în tot sau în parte, Locatarul datorează penalităţi în cuantum de 0,5%/zi din suma restantă.
  • Dacă întârzierea depăşeşte 30 de zile, Locatorul este îndreptăţit să rezilieze contractul fără nicio altă formalitate. Rezilierea nu stinge obligaţiile de plată ajunse la scadenţă şi nici obligaţia de plată a penalităţilor de întârziere.

Art. 4 – OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

4.1 Obligaţiile Locatorului

4.1.1     Să nu întreprindă nicio acţiune de natură a tulbura folosinţa Locatarului.

4.1.2     Să transmită Locatarului factura fiscală, astfel încât să fie respectate termenul și condițiile de plată.

4.1.3     Să asigure Locatarului liberul acces, conform Regulamentelor proprii şi a Condiţiilor generale, către spaţiile închiriate, pe traseul şi în condiţiile stabilite de părţi.

4.1.4     Să pună la dispoziţia Locatarului Condiţiile generale (Anexa nr. 1 la Contract).

4.1.4     Să asigure paza spaţiilor închiriate, în cadrul pazei generale a obiectivului.

4.1.5     Locatorul nu răspunde de pierderea, deteriorarea sau sustragerea bunurilor Locatarului, indiferent de cauza care le-a produs.

4.2. Obligaţiile Locatarului

4.2.1     Să plătească chiria, tariful pentru stabilirea sediului şi alte servicii comandate sau sume datorate în baza prezentului contract, în termenele şi condiţiile prevăzute în acesta.

4.2.2  Să întreţină spaţiile şi bunurile închiriate şi să asigure integritatea şi funcţionarea normală a tuturor componentelor acestora;

4.2.3  Să folosească bunurile închiriate potrivit destinaţiei lor, care nu poate fi schimbată decât cu acordul prealabil al Locatorului, exprimat în scris.

4.2.4  Să informeze imediat Locatorul asupra oricăror accidente sau degradări care se produc la spaţiile şi/sau cu privire la bunurile închiriate, chiar dacă aparent nu ar rezulta nicio pagubă.

4.2.5  Să permită personalului Locatorului să efectueze vizite de evaluare a folosirii bunurilor închiriate.

4.2.6     Locatarul a luat la cunoştinţă şi se obligă să respecte toate regulamentele Locatorului, precum şi Condiţiile generale.

4.2.7     Dacă bunurile închiriate nu mai pot fi returnate în starea iniţială, Locatarul se obligă fie să le repare/recondiţioneze ori, dacă acest lucru nu este posibil, să achite valoarea acestora la preţ de nou.

4.2.8     Să folosească, în mod strict, traseul de acces pentru personal şi/sau clienţi.

4.2.9     Să comunice Locatorului, în scris, numele salariaţilor care îşi desfăşoară activitatea în spaţiile închiriate.

4.2.10   Să nu modifice instalaţiile, echipamentele, dispozitivele puse la dispoziţie. (ex.: puteri electrice, siguranţă la foc, echipamente care afectează structura de rezistenţă a clădirii).

4.2.11   Nerespectarea oricăreia dintre obligaţiile prevăzute în Condiţiile generale duce la încetarea imediată şi necondiţionată a prezentului contract.

4.2.12   La încetarea locaţiunii pentru spaţiul cu destinaţia „sediu”, Locatarul se obligă să radieze sediul din Registrele speciale, în termen de 45 zile de la încetare.

4.2.13   Locatarul are obligaţia ca, pentru identificarea adresei la care îşi desfăşoară activitatea potrivit dispoziţiilor prezentului contract, să folosească sintagma CCIR Business Center.

Art. 5 – REZILIEREA ŞI ÎNCETAREA CONTRACTULUI

  • Denunţarea unilaterală a contractului înainte de termen va putea fi cerută de oricare dintre părţi cu condiţia notificării cu 30 de zile înainte de data la care ar înceta contractul.
  • În caz de distrugere parţială a bunurilor puse la dispoziţie conform contractului, din cauze neimputabile părţilor, respectiv caz de forţă majoră, părţile sunt în drept a cere încetarea contractului. Pentru a opera încetarea contractului în condiţiile reglementate în prezentul articol, distrugerea trebuie să fie atât de gravă încât să-l împiedice pe Locatar a se mai folosi de bunurile închiriate conform destinaţiei de comun acord convenite de părţi prin prezentul contract.
  • Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale, părţile datorează despăgubiri, conform contractului şi legii.
  • Contractul încetează de drept, fără alte formalităţi şi fără intervenţia vreunei alte autorităţi, într-una dintre următoarele situaţii:
    1. Prin acordul părţilor exprimat în scris;
    2. La expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
    3. În caz de forţă majoră, aşa cum aceasta este descrisă în contract.
  • Partea care invocă încetarea va comunica celeilalte părţi, în scris, intenţia şi cauza încetării contractului, cu cel puţin 10 zile înainte de data de la care solicită încetarea. Încetarea contractului, indiferent de cauza care a produs-o, nu va avea niciun efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi.
  • Locatarul are obligaţia de a elibera spaţiul în termen de 5 zile calendaristice de la data încetării contractului.
  • Nerespectarea obligaţiei de eliberare a spaţiului îndreptăţeşte pe Locator să procedeze unilateral la eliberarea spaţiului şi la depozitarea bunurilor Locatarului, în numele şi pe seama acestuia.

Art. 6 FORŢA MAJORĂ

6.1       Părţile sunt exonerate de răspundere pentru executarea defectuoasă sau neexecutarea contractului, în cazul în care aceasta se datorează unui caz de forţă majoră. Prin forţă majoră se înţelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, dispozițiile art. 1351 Cod civil fiind pe deplin aplicabile.

6.2   Partea care invocă apariția cazului de forță majoră este obligată să o notifice, în scris, celeilalte părţi, în termen de 5 zile de la producerea evenimentului. Existența cazului de forță majoră va fi confirmată prin avizul emis conform legii.

Art. 7 CONFIDENŢIALITATEA

7.1       Fiecare parte se obligă sa nu divulge informaţiile în legătură cu cealaltă parte sau în legătură cu clauzele prezentului contract de care a luat cunoştinţă pe parcursul negocierii, încheierii sau executării contractului. Fac excepţie informaţiile care sunt publice sau cele pentru care s-a primit încuviinţare, în prealabil şi în scris, de la cealaltă parte.

7.2       Clauza este valabilă din momentul semnării contractului şi produce efecte pe perioadă nedeterminată, indiferent de motivul pentru care a încetat contractul.

7.3       Nerespectarea prezentei clauze atrage răspunderea patrimonială a părții în culpă. Daunele-interese se vor stabili conform legii.

Art. 8 NOTIFICĂRILE

8.1       La schimbarea coordonatelor cu privire la sediu, adresa de corespondență, banca, numărul de cont și a oricăror alte date de identificare, survenită pe parcursul derulării contractului, partea este obligată să informeze cealaltă parte, în scris, în termen de 10 zile de la data modificării.

8.2       Comunicările se vor face în scris, prin scrisoare recomandată, prin fax sau e-mail, cu confirmare de primire. Nerespectarea acestor obligaţii poate atrage renegocierea sau încetarea contractului, corespondența de orice natură, expediată la o adresă diferită de cea comunicată, considerându-se nulă.

8.3       În accepţiunea părţilor, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă a fost transmisă la adresa/sediul prevăzut în preambulul prezentului contract.

8.4       Nerespectarea termenelor și condițiilor privind informările și/sau notificările atrage nulitatea acestora.

8.5       Orice schimbare a datelor de contact va fi comunicată, fără întârziere, celeilalte părţi. Date de contact:

 

Art. 9 LITIGII  

9.1       Contractul este încheiat, guvernat şi va fi interpretat în conformitate legea română. Neînţelegerile decurgând din sau în legătură cu acest contract se vor soluţiona pe cale amiabilă.

9.2       Orice litigiu decurgând din sau în legătură cu acest contract, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiinţarea lui, se va soluţiona prin arbitrajul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României, în conformitate cu Regulile de procedură arbitrală ale Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional, în vigoare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 10 DISPOZIŢII FINALE

  • Orice modificare a prezentului contract se va face prin act adiţional.
  • Locatarul poate subînchiria spaţiile ce fac obiectul locațiunii, cu excepţia celor cu destinaţia de “sediu”, către persoanele juridice înfiinţate conform legii, numai cu acordul prealabil al Locatorului şi în aceleaşi condiţii în care acesta a semnat contractul cu Locatorul, având obligaţia de a prezenta acestuia din urmă toate contractele încheiate cu sublocatarii, în termen de maximum 5 zile de la semnarea acestora.

10.3     Prezentul contract reprezintă titlu executoriu, potrivit dispoziţiilor art. 1798 Cod Civil.

10.4     Anexele contractului:

Anexa 1 – Condiții generale;

Anexa 2 – Schiță-plan;

Anexa 3 – Proces-verbal de predare-primire spațiu și/sau mobilier.

Prezentul contract a fost încheiat astăzi,………………, în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Locator,

CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A ROMÂNIEI

 

Preşedinte,

MIHAI DARABAN

 

 

 

 

Director, Direcția Economică și Resurse Umane

DORINA DEACONESCU

 

 

Director, Direcţia Juridică

ELISABETA PERŞINARU

 

 

Şef Birou Închiriere Spaţii şi Săli de Conferinţă

MĂDĂLINA CIOCOIU

 

 

Locatar,

 

 

 

LIVIU FLORIN BIGAN

 

 

 

MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN

Acest mason “macho” a avut un traseu in viata asemanator ca mentorul sau, “venerabilul” L.B…, traind practic pe spinarea femeilor si/sau a “gasculitelor” pe care le-a escrocat sentimental.

Va redam doar cateva episoade din viata acestui mason “macho” de la Serviciul de Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti.

S-a insurat cu o doamna din Constanta pe care a vrajit-o sa isi vanda casa de acolo si sa vina in Ploiesti la el-macho, papandu-i banii si ulterior parasind-o chiar daca cu aceasta avea un copil.

Banii obtinuti de pe casa doamnei din Constanta au fost utilizati de masonul “macho” Bogdan Petrescu pentru a-si renova apartamentul sau personal iar doamna in cauza a putut sa isi achizitioneze o garsoniera in care traieste in prezent cu doi copii, bucuroasa ca a reusit macar sa se aleaga cu atata lucru din mostenirea de la parinti papata de escrocul sentimental.

Masculul Alfa, mascatul- macho a tepuit multe “gasculite” prin aceeasi metoda si nu le vom enumera pe toate, cert este ca decontul va veni cat de curand, toate aceste femei inselate si escrocate de bani s-au unit si vor actiona pe cai legale pentru recuperarea prejudiciului.

Ne vom referi in acest articol, nu la o “gasculita”, ci la o doamna de familie buna si cu o profesie de avocat…

Si aceasta a fost escrocata de bani, inselata si parasita chiar inaintea nuntii pe care escrocul “mascat –mason” o planificase chiar el.

Astfel, “masculul Alfa, mascatul- macho” a fost tinut cca 9 luni de zile pe mancare, cazare si bani cand acesta nu avea serviciu, in perioada cand era secretar general al PMP Prahova.

A fost tinut pe banii tatalui avocatei respective, care intre timp a decedat.

Masonul “mascat” Bogdan Petrescu a parasit-o pe avocata chiar inaintea nuntii programate deoarece isi gasise o alta “gasculita”, o “gasca” care este sefa Oficiului Juridic de la Politia Locala Ploiesti, celebra “Mocanita”, caruia i-a daruit si acesteia un “plod”…

De ce? Pai, simplu, “Mocanita” fiind experta in fraudarea concursurilor l-a introdus pe acest “macho-mason” ca functionar public la Ordine Publica in cadrul Politiei Locale Ploiesti, printr-un concurs fraudat, concurs al caror subiecte “Mocanita” i le-a dat printre suspine noaptea in pat.

Ulterior, “Mocanita” si “Masonul –macho” aveau in plan sa fraudeze un alt concurs si ca masonul macho sa ajunga sef la Serviciul Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti si numai dezvaluirile noastre au stopat acest lucru.

Totusi el a fost mutat de la Ordine Publica la Serviciul de Interventie Rapida, la serviciul acela infiintat ilegal conform unui Raport de Control al Curtii de Conturi, serviciul acela in care nu se face nimic, se ia o caruta de bani si exista mult timp liber.

Cum foloseste “Mascatul-mason- Macho” acest timp liber si/sau de ce a tinut neaparat sa ajunga aici?

Raspunsul este iar simplu…

Mai sus va dezvaluiam cu acest “macho” mason a fost tinut timp de 9 luni de zile pe bani si mancare de catre tatal unei avocate care intre timp a decedat.

Masonul-mascat-macho, fiind déjà cu “Mocanita” de la Juridic a avut tupeul si nesimtirea sa vina la priveghi.

Nu, sa nu credeti ca a venit ca un semn de respect ci, cu un interes de afaceri.

Da, ati citit bine.

La final, cand sa plece (fiind practic alungat de familie care nu mai suporta aceasta nesimtire), “masonul-mascat macho” i-a propus avocatei o afacere…

Pana sa va publicam ce afaceri face acest mason escroc ca functionar public va dezvaluim o alta victima.

“Masonul-mascat macho” a “papat” cam 100.000 lei vechi unei femei din Prahova.

Dupa ce acesta a parasit-o, femeia s-a destanuit unui om de afaceri, patron pe la o firma oarecare (Mercedes-Benz).

Patronul respectiv si-a dat seama ca are de a face cu un escroc sentimental si a trimis cativa “baietei” lati in umar sa ii transmita un mesaj simplu: “da banii inapoi tarfa masculina”!

Ce a facut “mascatul –mason-macho”?

De frica a rugat o ruda de gradul I sa faca un imprumut la banca si/sau C.A.R si a inapoiat banii victimei din Blejoi…Ups, ne intrebam pe cine va mai pune sa se imprumute de bani pentru celelalte victime care, cum va dezvaluiam mai sus, s-au coalizat? Pe “Mocanita” de la Politia Locala Ploiesti nu mai poate, ca si asta a facut un imprumut la C.A.R. pentru el…Vom reveni cu documente explozive si cu mesajele dintre ei, „macho” la mare si „Mocanita” plangand dupa bani….(print-screean)…

N.R- S-au incercat fel de fel de presiuni pentru a stopa aceste dezvaluiri, presiuni care nu au tinut si nici nu vor tine.

Pacat ca in aceasta gasca sunt atrasi si asa-zisi patroni de presa, ne referim la un patron de post TV, patron santajat de aceasta grupare. Vom reveni si pe acest subiect, chiar daca acest “papagal” a incercat sa ne intimideze si si-a trecut la profilul de pe pagina sa de socializare fel de fel de functii…Hai, sictir!(Cristina T.).

Facebook Comments

Eveniment

IN GUVERNAREA PNL, IN PRAHOVA – GOLANI CHELIOSI SI INTERLOPI TRANSMIT MESAJE, PROBABIL, PUSE „IN GURA” EDILULUI (NOU ALES), DE SCHIMBARI IN CADRUL UNOR INSTITUTII DE SIGURANTA NATIONALA

Publicat

pe

De

Nu credeam să existe atîta golănie în Poliție! Si, inca nu cred!

Cred ca exista cheliosi – interlopi, (chiar puscariasi cu caziere prin Germania si stati pititi prin puscraie o perioada si care, prin bunovointa unui deputat care se afla in prezent, pe locul II la alegerile parlamentare), care satuli si „ragaind” de foloasele obtinute  de pe urma pandemiei prin serviciul de catering „oferit” cu „dedicatii” si care se ascunde pe anumite retele de socializare, sub conturi false, pentru a denigra si sau a anunta decesul meu personal – pun in „gura” unor oameni de „bana credinta” anumite vorbe si actiuni!  

Adevărul este că acest minister, M.A.I. (mare cheltuitotor de fonduri, corupt pină-n măduvă oaselor – pe alocuri, cum imi spunea deunăzi un ofițer de poliție cu functie de conducere de prin Minister), a scăpat de sub control.

Județul Prahova a ajuns o moșie si/sau va ajunge, feuda cuiva, unde un zbir local își face si/sau isi va face de cap.

Asta pentru că e la adăpost, e conectat, colaborează strins cu mafiile locale, cele politice, infracționale, de afaceri.

A venit un ministru, a plecat , a venit altul, dar gașca feudalilor locali, a generalilor de pripas, a veteranilor Poliției invechiți în rele, în șmenuri și afaceri, prea obișnuită să taie și să spinzure, nu a fost spartă.

Rau am mai ajuns!

Daca un interlop a ajuns sa faca schimbari in sistemele de siguranta nationala, chiar daca este trezorieul unui partid politic local…!

Acest interlop, nasul cuiva’- care, la randul sau a fost finul altcuiva, fost deputat si actual pe listele de deputati al partidului unde acest chelios – interlop se ocupa de „finantele partidului”, lanseaza in mediul privat amenintari ca anumiti sefi din IPJ Prahova vor fi schimbati, ca asa a decis edilul nou ales.

Nu stim daca aberatiile cheliosului – interlop sunt reale (ce faci, „pusi”?), dar nu putem nega mai multe informatii si dezvaluiri efectuate, in ultimul timp, chiar de catre noi.

De la schimbarea unor conduceri de la societati comerciale (probabil, cu siguranta – in mod ilegal – prin presiuni politice), la schimbarea unor sefi de „Regii” …pana la schimbarea unor sefi si/sau politisti din cadrul IPJ Prahova…

E cam mult si pentru noi…

Totul capata un anumit sens in momentul in care edilul nou ales isi face treba si isi continua dementa lansata de procurorul Negulescu Mircea, zis si „Portocala”.

Si cele din societatile comerciale si/sau „Regii”…Asteptam si astept cu MARE NERABDARE…

UPS, scuze, am uitat de mafia „declaratiilor” martorilor mincinosi si/sau denuntatorilor mincinosi utilizati de mentorul dvs, „Portocala”…

P.S – Pentru „cheliosul – interlop”

Personal NU am pierdut nici macar un proces! Cele asa zise „pierdute” s-au datorat gruparii de crima organizata din care faci parte, procese castigate pentru ca NU am fost citat LEGAL, actiuni care  fac, IN PREZENT, obiectul unor plangeri penale care sunt in curs de solutionare. Mai usor cu „pianul pe scari” si vezi cati bani a pierdur „finul”, mai ales in procesle civile…Pe aceste teme draga chelios’ – interlop voi reveni, inclusiv cu asa -zisele mele procese pierdute! Sa fie SEC! „Pisi”/”Pusi”…plangerea penala a fost depusa ieri…

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Editorial/Epidemia omoară oamenii sau „democrația”?/In plin „JIHAD” la PNL Prahova se utilizeaza varianta „EBa” la alegerile parlamentare: Mihai Apostolache

Publicat

pe

De

Voturile prahovenilor sunt tratate, din nou, cu partea „dorsala” de catre PNL Prahova!

Asa se procedeaza cu nemaurile, nu se lasa…de „izbeliste”…

Mihai Apostolache „canditeaza” „independent” la alegerile parlamentare din 6 decembrie:

„Da, am decis să candidez ca independent, susținut de Partidul Prahova în Acțiune, la alegerile parlamentare din 6 decembrie.

Am nevoie de susținerea dumneavoastră pentru strângerea a 4000 de semnaturi. Timpul este scurt, dar sunt convins că împreună vom atinge acest obiectiv.

Vă rog să îmi trimiteți un mesaj privat dacă doriți să primiți un formular pentru semnăturile de susținere a candidaturii! Vă mulțumesc anticipat!”,  a scris Mihai Apostolache pe pagina personală de Facebook, pe data de 16 octombrie 2020.

La data de 18 octombrie 2020, acelasi candidat declara:

”Recunosc că mi-au dat lacrimile văzând sutele de mesaje de susținere și sutele de cereri pentru formularul cu semnături de susținere a candidaturii mele la Parlament ca independent. Solidaritatea dumneavoastră și a colegilor mei mă motivează și îmi arată faptul că oamenii au nevoie de o voce puternică în Parlament, o voce a prahovenilor și nu a partidelor. Strângem până miercuri cele 4000 de semnaturi și joi, 22 octombrie, în ultima zi de depunere a candidaturilor, îmi depun candidatura în numele dumneavoastră. Împreună scriem istoria !” era mesajul postat de Mihai Apostolache, pe o retea de socializare.

Recunoastem, si noua ne-au dat „lacrimile”… „siroaie”…

Fostul deputat Mihai Apostolache, fondator al Partidului Prahova în Acţiune, candidează ca independent pentru un mandat în Parlament

Fostul deputat Mihai Apostolache, specialist în drept administrativ şi constituţional, conferenţiar la Universitatea din Ploieşti, candidează ca independent pentru un mandat în Parlament. Apostolache este fondatorul şi preşedintele unui partid care activează pe plan local şi care a reuşit să treacă pragul electoral la alegerile locale. El spune că va susţine modificarea Codului Administrativ despre care spune că are „multe imperfecţiuni” şi revizuirea Constituţiei, preciza tot la data de 18.10.2020 pentru News.ro.

Adevarul!

Fostul deputat Mihai Apostolache, fondator al Partidului Prahova în Acţiune, candidează ca „independent” pentru un mandat în Parlament – sustinut de PNL Prahova, pe modelul ‚EBa”.

Reamintimn ca, fiica cea mica a presedintelui Basescu Traian, Elena Basescu a demisonat din PDL si a candidat ca independent la europarlamentare ajutatata de filialele PDL si de toti primarii PDL cu semnaturile si/sau voturile. (Roberta Anastase stie prea bine acest procedeu, asa cum stie si cunoaste „modelul” de numarare in Parlament).

Si, nu ne gandim/ma gandesc la numarat „ouale” cum declara un contemporan in viata…

De ce spunem in plin „JIHAD” la PNL Prahova?

  • O mare parte dintre organizatii sunt foarte nemultumite de plasarea pe listele de la parlamentare a unui penal;
  • O SI MAI mare parte dintre organizatii sunt nemultumite de plasarea „reginei” PNL pe aceste liste, sens in care vor boicota total aceste alegeri parlamentare din Prahova, MAI ALES CA ESTE DATOR SI LA MATERIALE DE CONSTRUCTII, CAT SI LA MOBILA (AICI, IN DEZVALUIRILE NOASTRE CE VOR URMA, CA TOT SUNTEM DECADEATI, UNII DINTRE NOI…);
  • Un temut si cunoscut afacerist a ramas cu un gust amar dupa tradarea Robertei Anastase si a declarat ca nu se lasa pana nu o „trimite” unde ii este locul cu Toate „pilele” securiste de care a a beneficiat pentru protectie, pana acum. Si acest afacerist se „plimba” printre servicii, chiar pe la S.I.E… – nacut la 4 noiembrie ca Basescu…(Cu alte cuvinte, in traducere libera – sa ne asteptam la „decapitarea politica” a doamnei cu numaratul…voturilor prin Parlament si slava DOMNULUI ca nu a apucat sa numere si „ouale”, cu taote ca si la asta avem ceva detaliiiiiiii, destul de picante)!
  • Elegant, la „Centru”, seful PNL Prahova a „jurat” ca nu are nicio implicare in afacerea Campina lasand mana libera afaceristului tradat! Stil de la externe, felicitari pentru „eschiva”!
  • „Iubirea” dintre PNL si USR este pe un butoi de „pulbere” in Prahova, chiar daca un anumit personaj – lider din Prahova este „vasalul” lui Predoiu, inca de pe vremea lui Macovei. Benzina se termina si aici si constrangerile si/sau datoriile nu isi mai au rostul in aceste imprejurari. Toate, la timpul lor …

 Iata ce a declarat seful USR Prahova, pe aceasta tema:

„Echipa USR PLUS Prahova a depus ieri la BEJ Prahova dosarele candidaților USR PLUS la Camera Deputaților și Senatul României. Este o echipă tânără, formată din oameni cinstiți și cu realizări profesionale și civice.

Comparați lista USR PLUS Prahova cu ale celorlaltor partide.

Pe lista PNL se află Mircea Roșca, trimis în judecată pentru trafic de influență.

Mai avem un candidat ‘independent’, Mihai Apostolache, fost deputat PSD și PDL.”

Aceste alegeri in afara ca vor fi atipice se anunta ar fi la „baioneta” si cine credea si spera ca PNL Prahova sta confortabil dupa alegerile locale castigate foarte discutabil – se inseala amarnic. Urmeaza lovituri la „gioale” chiar din interiorul PNL Prahova pentru PNL Prahova.

USR – sa traiasca si, sa vedem cat mai rezista pana la atacurile la „baioneta”!

Să ne luăm popcorn – este morala de final.

 

 

 

 

 

 

Articolul Editorial/Epidemia omoară oamenii sau „democrația”?/In plin „JIHAD” la PNL Prahova se utilizeaza varianta „EBa” la alegerile parlamentare: Mihai Apostolache apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Unul dintre Ionești va avea, probabil, norocul să fie iarăși în Parlament căci e perioada liberalismului ăla normal, educat și meritocratic (I)

Publicat

pe

De

,,Trebuie să evităm știri panicarde și descrierea unor situații extreme, care, sigur, teoretic, sunt posibile. Eu cred că autoritățile trebuie să mențină școala în funcțiune atât de mult cât se poate” (Klaus Iohannis, conferință de presă 13 octombrie 2020”. Urmarea? ,,Strategicii”, la instigarea strategicului cel mare, au continuat să ascundă dimensiunea reală a pandemiei, dar mai mult, să dea dovada de inacțiuni, cu efecte criminale la adresa societății (supra-aglomerarea spitalelor din București”. Au mușamalizat, iar de astăzi, continuă să împrăștie teama, așa cum am detaliat aici:

Am sărit ca ars astăzi, când, la interval de câteva minute, am primit două SMS-uri prin RO-Alert. Și încă unul, ceva mai încolo. Și încă unul, acum, la 14.21. Citindu-le jurnalistic, mi-am dat seama că ele sunt scrise de analfabeți (funcționali) și adresate în primul rând și cu precădere analfabeților, în dispreț față de lege și în esență pentru a înspăimânta suplimentar populația.

Ceea ce suspectez de ceva timp, încă de când ministrul ,,educației” – Pecsiglas Anisie a dat propria dovadă a anlfabetismului funcțional (am detaliat pe larg aici), având în vedere declarația din decembrie 2019 care a fost indicatorul de avertizare timpurie în privința anfalabetismului funcțional manifestat de  ,,profesoara de română de la Vianu”, Anisie (Ca absolvent, cu diploma de bac, al acestui liceu, îmi este mie rușine de rușinea ei, ca om care am fost permanent mândru pentru că am absolvit acest liceu, mândru de cei care au absolvit acest liceu și mândru de profesorii mei, încercând să arăt tuturor performanțele –  spre exemplu aici:

,,Nu trebuie să ne îngrijorăm neapărat de această evaluare a testelor PISA … Accentul la aceste evaluări nu cade neapărat pe ceea ce știu elevii ci pe aplicarea cunoștințelor în situații concrete de viață”’ (M. Anisie, decembrie 2019).

În lumina acestui indicator de avertizare timpurie trebuie privită și blândețea maternă față de ratatul absolvent (nefiind licențiat) al școlii care te lansează în viață fără meserie – mă refer la Andi Manciu și la SNSPA, cel care, timp de 12 ani de la presupusa absolvire a facultății, nu a reușit să își ia licența. Nu este încă suficient de clar dacă a încercat să își ia licența de 4 ori, de 12 ori, sau dacă pur și simplu a fost exmatriculat. Ca să citez din sfertodoctul Anisie: ,,accentul la aceste evaluări nu cade neapărat pe ceea ce știu elevii ci pe aplicarea cunoștințelor în situații concrete de viață”.

Ce face Grupul de Comunicare Strategică în afară de faptul că ne trimite spam-uri prin care împrăștie frica? Ne-a arătat ieri șeful nelicențiat al comunicării, care fugea de presă. O fi și fuga o formă de comunicare strategică? Da, dar doar dacă se încearcă mușamalizarea propriilor inacțiuni a celor care gestionează criza.

O sumă de exemple de inacțiuni și de acțiuni defective de inteligență au arătat ieri cam toți cei implicați în căderea Bucureștiului în fața COVID, ceea ce a antrenat și nemulțumirea șefului cel mare al strategicilor – Klaus Iohannis, care s-a declara nemulțumit de atitudinea prefectului.

Șiți, atitudinea aia din situația de criză generată de căderea Bucureștiului în fața SarsCov2: în care au uitat să treacă în on-line clasele 0-4 și grădinițele (detalii aici), ulterior dând o hotărâre de rectificare.

Nimic nu era neanticipabil în căderea Bucureștiului și închiderea școlilor. Am arătat asta prin indicatori de avertizare timpurie în 28 septembrie (aici), în 2 octombrie (aici) și în 5 octombrie (aici). Mai mult, în 7 octombrie 2020 am elaborat pe larg, aici:

De ce nu spune Ministrul Sănătății adevărul și se ascunde sub fustele Grupului de Comunicare Strategică, ascunzând dimensiunea reală a pandemiei? Documente.

În ciuda acestor indicatori de avertizare timpurie despre care Grupul, Guvernul și Klaus Iohannis nu aveau cum să nu îi cunoască, măcar pentru simplul fapt că eu am arătat permanent între 28 septembrie și 7 octombrie spre ce ne îndreptăm, cu siguranță (și anume căderea Bucureștiului și a mai multor orașe din țară în fața SarsCov2), în 13 octombrie 2020, în conferință de presă, Klaus Iohannis, spunea:

,,Trebuie să evităm știri panicarde și descrierea unor situații extreme, care, sigur, teoretic, sunt posibile. Eu cred că autoritățile trebuie să mențină școala în funcțiune atât de mult cât se poate” (Klaus Iohannis, conferință de presă 13 octombrie 2020”.

Urmarea? ,,Strategicii”, la instigarea strategicului cel mare, au continuat să ascundă dimensiunea reală a pandemiei, dar mai mult, să dea dovada de inacțiuni, cu efecte criminale la adresa societății (supra-aglomerarea spitalelor din București”. Au mușamalizat, iar de astăzi, continuă să împrăștie teama.

Deja azi, 20 octombrie 2020, am primit al treilea mesaj de la Ro-Alert (și al patrulea), scris de analfabeți, pentru analfabeți. Evident, cu scopul împrăștierii fricii și ascunderii faptului că degradarea accelerată a situației din București este rodul inacțiunii autorităților.

De ce spun că mesajul de împrăștiere a fricii este scris de analfabeți, pentru analfabeți, și în dispreț față de lege?

  1. La 8 luni de când România s-a făcut că mimează preocuparea pentru criza de sănătate publică, ,,strategicii” nu știu încă diferența între virus și boala. Noul coronavirus nu este COVID-19 (asa e boala), ci SARS Cov2;
  2. În cele 2 luni în care m-am mutat în Grecia, orice restricție era adusă la cunoștința populației (inclusiv prin mesaje tip Ro-Alert) prin indicarea și a bazei legale pentru restricțiile nominalizate. Ceea ce nu se întâmplă aici. Care este baza legală pentru restricțiile menționate în mesaj (și despre care am convingerea că nu sunt în nicio lege). Spre exemplu:
  3. ,,Masca este obligatorie în spațile închise și în cele deschise”. Conform cărei legi? Masca este obligatorie în spațiile închise? Zău? La mine în casă, spațiu închis, este obligatoriu să port mască? Sau era corect spațiu public închis?
  4. Principalul lucru care nu se regăsește în vreo lege indicată este legat de: pe stradă, dacă sunt singur pe stradă sau la distanța considerabilă de alte persoane, trebuie să port mască? Și dacă eu trebuie să port mască pe stradă, cum se completează acest lucru cu clienții restaurantelor și barurilor care stau la terase și mănâncă, evident, fără mască, fiind mai expuși decât o persoană care evită transportul în comun și aglomerația, și care merge, la distanță, pe stradă?De ce nu spune clar vreun comunicat sau vreo lege dacă este obligatoriu să port mască pe stradă în București, respectiv să clarfice în ce condiții? Eu spun, simplu, ca persoană care poartă mască oriunde este aglomerat: pentru că au o problemă de legalitate – interzicerea mersului pe stradă fără mască?
  5. De ce nu apare în mesajul Ro-Alert sintagma de ,,spațiu public” (închis/deschis). Pentru că au o problemă de legalitate?
  6. ,,Respectați măsurile sanitare pentru a nu pune în pericol viața ”dvs.” sau a celor din jur”. E corect așa doamna Anisie, profesoară de română? Sau era corect ,,pentru a nu pune în pericol viețile dumneavoastră și ale celor din jur”? P.S. Securelul de la Gerota știți, a fost achitat.
  7. De ce nu indică baza legală, înlocuind-o în mod ticălos cu ,,aceste decizii” Le m(de unde rezultă că populația ar trebui să se supună unor decizii ale unora, și nu legii?
  8. De ce apar semne de exclamare în loc de trimiteri la legi?

Eu am singur răspuns: după ce au speculat economic pandemia (cumpărați măști la preț de speculă), ei realizează eșecul în gestionarea crizei de sănătate publică și îl realizează și alții pentru a mușamaliza, recurg la înspăimântarea populației, mai mult decât este cazul.

Gestionarea crizei economice, a eșuat. Gestionarea pandemiei în România, a eșuat. Iar acum, recurg la orice penru a își mușamaliza acțiunile și inacțiunile.

De ce? Printre altele, pentru că România nu e nici măcar, Franța, așa cum am arătat, dezvaluie analistul economic Radu Teodor Soviani. (Paul D.).

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Eveniment9 ore inainte

IN GUVERNAREA PNL, IN PRAHOVA – GOLANI CHELIOSI SI INTERLOPI TRANSMIT MESAJE, PROBABIL, PUSE „IN GURA” EDILULUI (NOU ALES), DE SCHIMBARI IN CADRUL UNOR INSTITUTII DE SIGURANTA NATIONALA

Nu credeam să existe atîta golănie în Poliție! Si, inca nu cred! Cred ca exista cheliosi – interlopi, (chiar puscariasi...

Social21 de ore inainte

Casa Del Santos, caminul pentru batraneti linistite

Casa Del Santos anunta deschiderea casei de seniori. Exista in aceasta locatie calitate si standarde europene provenite din Italia, pentru...

Eveniment2 zile inainte

Editorial/Epidemia omoară oamenii sau „democrația”?/In plin „JIHAD” la PNL Prahova se utilizeaza varianta „EBa” la alegerile parlamentare: Mihai Apostolache

Voturile prahovenilor sunt tratate, din nou, cu partea „dorsala” de catre PNL Prahova! Asa se procedeaza cu nemaurile, nu se...

Eveniment3 zile inainte

Unul dintre Ionești va avea, probabil, norocul să fie iarăși în Parlament căci e perioada liberalismului ăla normal, educat și meritocratic (I)

,,Trebuie să evităm știri panicarde și descrierea unor situații extreme, care, sigur, teoretic, sunt posibile. Eu cred că autoritățile trebuie...

Social3 zile inainte

Fostul primar al comunei argeşene Corbi, Virgil Baciu, candidează ca independent la Camera Deputaţilor

După două mandate extrem de reușite ca primar al comunei Corbi, nonconformistul Virgil Baciu vrea să candideze, independent, pentru un...

Eveniment4 zile inainte

Guvernul PNL = Guvern CRIMINAL

Pentru vremelnicii care conduc astăzi Romania, luați o foaie de hârtie și notați. Cea mai mare CRIMĂ pe care o...

Eveniment5 zile inainte

Pop Engineering – un jucator de top pe piata de instalatii electrice industriale

In vremurile dificile pe care le parcurgem, putini sunt antreprenorii romani care fac tot posibilul din imposibil, cu succes, pentru...

Eveniment5 zile inainte

Obligativitatea purtarii mastii de protectie in spatii publice deschise nu exista in Legea nr 55/2020/Se instituie un abuz in serviciu al autoritatii fata de cetateni prin HG, norma secundara, infralegala in aplicarea legii

Prin HG nr.856/2020 se instituie in anexa 2 la art.3 si 4 masura purtarii mastii de protectie in spatii publice...

Eveniment5 zile inainte

Carmen Târnoveanu dăruiește publicului momente inedite la TVR International

Cea de-a treia ediție din sezonul 5 al emisiunii ”Dăruiește Românie!”, difuzată de TVR Internațional, aduce în casele telespectatorilor o...

Eveniment6 zile inainte

Federația Română de Psihoterapie ia măsuri pentru îmbunătățirea sănătății mintale a romanilor

Din ce în ce mai mult în ultimii ani, sănătatea mintală a omenirii este din ce în ce mai afectată...

Eveniment6 zile inainte

Se instituie un abuz in serviciu al autoritatii fata de cetateni prin HG, norma secundara, infralegala in aplicarea legii!

Prin HG nr.856/2020 se instituie in anexa 2 la art.3 si 4 masura purtarii mastii de protectie in spatii publice...

SocialO săptămână inainte

MEDIMFARM S.A. Ploiesti anunta lansarea pe piata romaneasca a testelor “Standard Q Covid 19-Ag”

MEDIMFARM S.A. Ploiesti, companie cu experiență de peste 30 de ani în domeniul farmaceutic, anunță lansarea pe piața autohtonă, in...

EvenimentO săptămână inainte

Incisiv de Prahova lanseaza, in curand, o platforma in care toti jurnalistii locali si/sau din presa centrala, toti „formatorii de opinie” si/sau toti detinatorii de site-uri sa isi dovedeasca „capacitatea” de formatori de opinie si sa prezinte diplomele reale obtinute care ii recomanda

Fiecare om e un „critic”. Viata e plina de „complimente surprinzatoare”, remarci dure, momente de „constienta de sine si de...

UncategorizedO săptămână inainte

Carmen Târnoveanu dăruiește publicului momente inedite la TVR International

Cea de-a treia ediție din sezonul 5 al emisiunii ”Dăruiește Românie!”, difuzată de TVR Internațional, aduce în casele telespectatorilor o...

EvenimentO săptămână inainte

Asemanarile dintre Gheorghe Ciuhandu, Constantin Boşcodeală, Gheorghe Anghel si Andrei Volosevici/Fapte penale identice dar solutie a instantei diferita doar in cazul primarului PNL reales – Andrei Volosevici?

Proiectele de modificare a Legii privind organizarea judiciară şi a Legii privind Consiliul Superior al Magistraturii conţin propuneri ce constituie...

EvenimentO săptămână inainte

Chiar nimeni nu ii spune ca aceasta hotarare intra sub incidenta penala a abuzului in serviciu intrucat nu este prevazuta aceasta masura de sanatate publica/individuala nu este prevazuta de lege, astfel cum prevede Constitutia Romaniei!

Ciucă îi face din nou pe plac lui Iohannis Pentru că, după cum reiese din informațiile de ultimă oră intrate...

Știrile Săptămânii