Connect with us

Eveniment

Telekom incalca legea in mod repetat

Publicat

pe

LEGE Nr. 467 din 12 decembrie 2006 privind stabilirea cadrului general de informare şi consultare a angajaţilor

ART. 1. Prevederile prezentei legi reglementează cadrul general de stabilire a cerinţelor minime ale dreptului la informare şi consultare a angajaţilor.

ART. 5. (1) Angajatorii au obligaţia să informeze şi să consulte reprezentanţii angajaţilor, potrivit legislaţiei în vigoare, cu privire la:

  1. a) evoluţia recentă şi evoluţia probabilă a activităţilor şi situaţiei economice a întreprinderii
  2. b) situaţia, structura şi evoluţia probabilă a ocupării forţei de muncă în cadrul întreprinderii,  precum  şi  cu  privire  la  eventualele  măsuri  de  anticipare  avute  în vedere, în special atunci când există o ameninţare la adresa locurilor de muncă;c)  deciziile  care  pot  duce  la  modificări  importante  în  organizarea  muncii,  în relaţiile contractuale sau în raporturile de muncă, inclusiv cele vizate de legislaţia română privind procedurile specifice de informare şi consultare în cazul concedierilor colective   şi   al   protecţiei   drepturilor   angajaţilor,   încazul   transferului întreprinderii.

(2)  Informarea  se  face  într-un  moment,  într-un  mod  şi  cu  un  conţinut corespunzătoare, pentru a permite reprezentanţilor angajaţilor să examineze problema în mod adecvat şi să pregătească, dacă este cazul, consultarea.

(3) Consultarea are loc:

  1. a) într-un moment, într-un mod şi cu un conţinut corespunzătoare, pentru a permite reprezentanţilor  angajaţilor  să  examineze  problema  în  mod adecvat  şi  să  elaboreze  un punct de vedere;
  2. b)  la  un  nivel  relevant  de  reprezentare  a  conducerii  şi  a  reprezentanţilor angajaţilor, în funcţie de subiectul discutat;
  3. c)  pe  baza  informaţiilor  furnizate  de  angajator,  în  conformitate  cu  prevederile art. 3lit. e) şi a punctului de vedere pe care reprezentanţii angajaţilor au dreptul să îl formuleze;
  4. d)  astfel  încât  să  permită  reprezentanţilor  angajaţilor  să  se  întâlnească  cu angajatorul şi să obţină un răspuns motivat la orice punct de vedere pe care îl pot formula;
  5. e)  în  vederea  negocierii  unui  acord  privind  deciziile  care  se  încadrează  în obligaţiile angajatorului, prevăzute la alin. (1) lit. c).

Trimis: 27 iunie 2019 13:23
Subiect: Consiliului Narional al SNTc – iunie 2019

Dragi colegi,

Gasiti informarea privind subiectele discutate pe durata Consiliului National al SNTc – iunie 2019 , cu reprezentanti ai Administratiei Telekom (Carmen Dumitrache – HR; Ruxandra Voda- Comunicare; Ovidiu Ghiman – B2B; Andrei Popovici – Operatiuni; Bogdan Vasile – Rezidential.

Subiectele discutate s-au axat pe:

–          Se vinde Telekom?

–          Se va externaliza IT-ul prin transfer de activitate?

–          Se vor externaliza Call Centerele?

–          Se va mai da o decizie de plecare cu acordul partilor?

–          Se vor cumpara drepturile de retransmisie pentru Liga 1, de la firma EAD, unde ar mai participa Orange, Look Tv, TCS&RDS?

–          Se va achizitiona 5G?

–          Se va da bonusul de performanta pe 2018?

Raspunsurile au fost:

–          Nu comentam, nu exista informatii in acest sens.

–          Se cauta solutii de eficientizare si reducere de cheltuieli, fiind posibila externalizarea IT prin transfer de activitate.

–          Nu a fost oferit un raspuns clar.

–          Nu se stie la acest moment.

–          Da, se vor achizitona drepturile de retransmisie Liga 1 (la aceste drepturi vorbim de o perioada contractual DE 5 ani, valoarea toatala a contractului fiind de 140 milioane euro).

–          Se asteapta decizia ANCOM, dupa care se va decide daca se va achizitiona 5G.

–          Nu se va acorda bonusul de performanta pe 2018, datorita cifrelor negative la EBIDTA.  ( -17.2 %  ).

Alte subiecte abordate:

–          Cresterile salariale

–          Introducerea programul inegal de lucru in structura retea de acces

Raspunsurile administratiei:

–          Privind cresterile salariale  toate  structurile, Administratia a spus ca nu sunt fonduri, dar punctual va putea face o analiza de crestere salariala, acolo unde este cazul si acum se negociaza o crestere salariala pentru tehnicienii de retea.

–          Sindicatul a propus sa se renunte la AA la CIM privind programul inegal de lucru si sa se faca tabele lunare cu semnaturi ale tehnicienior care sunt de accord cu programul inegal de lucru in luna urmatoare. Administratia (Dlul Andrei Popovici) a spus ca va verifica daca, legal, se poate renunta la AA in fata acestor tabele. Am cerut ca Programul Net Expert sa nu mai fie legat de semnarea AA la CIM privind programul inegal de lucru sau cei care nu au semnat AA la CIM sa nu mai fie in Programul Net Expert daca nu se acorda bonusurile la indeplinirea KPI urilor.

–          Referitor la intrebarea ridicata privind viitorul Call Centerelor si in speta legat de inchiderea centrului de la Cluj, Administratia a raspuns ca nu se gandesc sa inchida nici un Call Center.

–          Legate de concedierile individuale ale specialistilor suport si administrator spatii tehnice, Sindicatul a spus ca, desi, nu este de acord cu concedieri individuale, a cerut ca acestea sa se faca legal si cu respectarea legii pentru angajatii afectati, inclusiv cazurile sociale

–          Sindicatul a cerut reluarea investitilor pentru dezvoltarea retelei de fibra si migrarea clientilor care sunt pe cupru pe fibra. Administratia a raspuns ca in acest an a fost stopata dezvoltarea retelei de FO pentru ca exista deja foarte multe porturi disponibile pe FO si neocupate.

–          Sindicatul a semnalat  catre Administratie, starea generala de nemultumire si mediul de lucru ostil in care angajati isi desfasoara activitatea angajati , datorata salarilor mici si insecuritatea locurilor de munca.

–          Deasemenea s-a mai intrebat si daca vor mai fi reorganizari, raspunsul fiind ca este posibil sa mai apara si alte proiecte de reorganizare pe parcursul acestui an.

Multumesc

 

 

 

 

 

 

SNTM/CEO/MCSI/DT/OTE/20190629

 

CĂTRE: TELEKOM ROMÂNIA

În atenția domnului Miroslav MAJOROS, Director General

 

SPRE ȘTIINȚA:

Domnului Alexandru PETRESCU, MINISTRUL COMUNICAȚIILOR

Domnului Timotheus HÖTTGES, CEO DEUTSCHE TELEKOM AG

Domnului Michael TSAMAZ, PRESEDINTE – CEO OTE GROUP

Membrilor SINDICATULUI NATIONAL TELECOMUNICAȚII MOBILE

Conducerii Federației Naționale a Lucrătorilor și Confederației BNS

 

Stimate domn,

 

În temeiul dispozițiilor din Legea nr. 467/2006, a obligațiilor legale ce va revin cu privire la cadrul general de informare și consultare a reprezentanților angajaților, va solicitam următoarele informații oficiale:

  • evoluția recentă și evoluția probabilă a activităților și situației economice a Telekom;
  • situația, organigrama și evoluția probabilă a ocupării forței de muncă în cadrul Telekom, precum și cu privire la eventualele măsuri de anticipare avute în vedere, în special cele cu privire la amenințarea pierderii locurilor de muncă;
  • transmiterea deciziilor care pot duce la modificări importante în organizarea muncii, în relațiile contractuale sau în raporturile de muncă, inclusiv cele vizate de legislație privind procedurile specifice de informare și consultare în cazul concedierilor colective și al protecției drepturilor angajaților, în cazul transferului companiilor.

 

Conform legii, în România, informarea se face într-un mod și cu un conținut corespunzător, pentru a permite reprezentanților SNTM să examineze problema în mod adecvat și să pregătească, dacă este cazul, consultarea.

 

Totodată, în scopul apărării drepturilor și promovării intereselor profesionale, economice și sociale ale membrilor SNTM, raportat la obligațiile ce vă revin conform art. 30 alin. (3) din Legea 62/2011, vă solicitam să ne comunicați în termen de 2 zile lucrătoare de la data desfășurării ședinței, Hotărârile consiliului de administrație sau ale altor organe asimilate acestuia, care privesc probleme de interes profesional, economic și social ale angajaților.

 

Cu încrederea că demersul nostru legal va fi bine primit, vă asigurăm de întreaga noastră considerație.

 

PREȘEDINTE,

BICA FLORIN

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

Eveniment

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

Publicat

pe

De

  • În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei, față de 207 lei cu un an în urmă

București, 28 martie 2024 Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce.

„Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ mai mare decât anul trecut, în această perioadă în care femeile și mamele au fost în prim-plan. Datele noastre arată că oamenii au achizitionat cel mai des, online, produse din categoriile Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby. Imediat în afara podiumului au urmat categoriile Frumusețe și îngrijire personală, alături de Grădină și aer liber”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

Valoarea medie a coșului din perioada 14 februarie – 14 martie 2024 o depășește și pe cea a întregului an 2023, care a atins, în perioada ianuarie-decembrie, 237 de lei.

Ca număr al comenzilor online înregistrate în perioada menționată, Top 10 al categoriilor de eCommerce arată astfel:

  • Casă și bucătărie, 60546
  • Electronice, 48412
  • Artă și hobby, 24926
  • Frumusețe și îngrijire personală, 24459
  • Grădină și aer liber, 20839
  • Fashion și bijuterii, 15944
  • Birotică, 13051
  • Sport, 11621
  • Produse de consum și uz casnic, 9321
  • Jocuri și jucării, 8810

Începând din Valentine’s Day, până în 13 martie 2024, numprul comenzilor efectuate prin intermediul marketplace-urilor a crescut semnificativ, la 240.236, față de 159.378 cu un an înainte.

Și numărul comenzilor internaționale a avut o creștere mai mult decât dublă, de la 23.038 în perioada de primăvară din 2023, la 48.636 în 14 februarie – 14 martie 2024.

Despre easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Publicat

pe

De

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28 martie, utilizatorii de Galaxy S23 Series, S23 FE, Z Flip5, Z Fold5, Tab S9 (5G) și Tab S9 (Wi-Fi) vor avea acces la noi modalități de comunicare, creativitate și productivitate cu Galaxy AI.

Odată cu această actualizare, Samsung marchează un pas semnificativ în democratizarea AI-ului pe telefoanele mobile, oferind o gamă mai largă de funcționalități care aduc plus valoare experienței utilizatorilor Galaxy de pretutindeni.

Atunci când călătorești în Paris și dorești să întrebi localnicii despre un restaurant autentic, poți să folosești funcția Interpreter pentru a depăși barierele lingvistice și pentru a purta conversații traduse în timp real. Apoi, poți folosi Live Translate** pentru a rezerva cu ușurință o masă la restaurant prin telefon datorită traducerii apelului în timp real.

Pe măsură ce te îndrepți către restaurant, cu ajutorul Circle to Search cu Google afli despre clădirile care îți ies în cale. Captează frumusețea orașului cu camera foto și folosește funcția Generative Edit*** pentru a a obține cea mai bună fotografie. În timp ce aștepți să mâncarea la restaurant, notezi lucrurile frumoase pe care le-ai văzut în oraș în Samsung Notes și utilizezi Note Assist**** pentru a-ți organiza jurnalul denumit „Excursie la Paris”. Acesta este doar un exemplu care îți arată că puterea AI-ului este cu adevărat nelimitată.

*Samsung nu face nicio promisiune, asigurare sau garanție în ceea ce privește acuratețea, completitudinea sau fiabilitatea rezultatelor furnizate de caracteristicile AI. Logarea în contul Samsung poate fi necesară pentru a utiliza anumite funcții AI Samsung.

**Live Translate necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Live Translate este disponibil doar în aplicația preinstalată Samsung Phone. Apelurile trebuie efectuate folosind apelantul nativ Samsung. Anumite limbi ar putea necesita descărcarea unui pachet lingvistic. Disponibilitatea serviciului poate varia în funcție de limbă. Precizia rezultatelor nu este garantată.

***Generative Edit necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Editarea cu Generative Edit duce la redimensionarea unei fotografii până la 12MP. Un identificator vizibil este suprapus pe imaginea rezultată la salvare pentru a indica faptul că imaginea este generată de AI. Precizia și fiabilitatea rezultatului generat nu sunt garantate.

****Pentru textul în Samsung Notes (între 200 și 4000 de caractere), este necesară autentificarea în contul Samsung și o conexiune la internet.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

Publicat

pe

De

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de înregistrare video avansată și eficientă, cu o gamă largă de caracteristici care sporesc siguranța și ușurința în utilizare pentru șoferi.

NAVITEL R35 este echipată cu o cameră de înaltă calitate capabilă de filmare video Full HD, oferind imagini clare și detaliate în orice condiții de iluminare, fie că este zi sau noapte. Cu un unghi larg de vizualizare de 135° și o lentilă wide de șase straturi, această cameră poate captura chiar și cele mai mici detalii, cum ar fi semnele de circulație, plăcuțele de înmatriculare și semafoarele.

NAVITEL R35 se evidențiază printr-o serie de caracteristici avansate, proiectate pentru a oferi o experiență de înregistrare video completă și eficientă pentru utilizatorii săi. Senzorul camerei GC2053 asigură capturarea detaliată a imaginilor în format Full HD, în orice condiții de iluminare, garantând astfel o vizualizare clară și precisă a evenimentelor de pe drum. Cu un ecran compact IPS de 1,47”, utilizatorii pot monitoriza feed-ul video live și pot gestiona setările camerei în timp real, oferindu-le un control simplu și intuitiv asupra dispozitivului. De asemenea, G-senzorul ajustabil își demonstrează utilitatea în situațiile de urgență, intervenind pentru protejarea înregistrărilor în caz de impact sau manevre bruște. Capacitatea de stocare extensibilă de până la 128 GB, cu ajutorul cardurilor microSD, permite utilizatorilor să salveze o cantitate mare de înregistrări, fără a-și face griji în privința spațiului disponibil. În plus, conectivitatea Wi-Fi permite controlul la distanță al camerei de bord prin intermediul aplicației Navitel DVR Center, oferind utilizatorilor o modalitate convenabilă de a gestiona și partaja înregistrările lor folosind dispozitive Android și iOS. Aceste caracteristici esențiale conferă NAVITEL R35 un avantaj competitiv pe piața dispozitivelor de înregistrare video auto, asigurându-le șoferilor o soluție completă și fiabilă pentru monitorizarea și securizarea experiențelor lor de conducere.

NAVITEL R35 reprezintă un pas înainte în tehnologia de înregistrare video pentru autovehicule, oferind șoferilor o modalitate simplă și eficientă de a-și îmbunătăți experiența pe drum, datorită caracteristicilor precum înregistrarea Full HD, unghiul larg de vizualizare sau conectivitatea Wi-Fi, această cameră de bord fiind concepută pentru a oferi siguranță și liniște în timpul fiecărei călătorii.

Pentru mai multe informații despre NAVITEL R35 și alte produse NAVITEL, vizitați http://www.navitel.com/ro.

Despre NAVITEL:

NAVITEL® este recunoscut ca un jucător foarte important în domeniul dezvoltării soluțiilor tehnologice avansate pentru navigația auto, supraveghere auto, înregistrare video digitală (DVR) și accesorii diverse pentru vehicule. Obiectivul său principal este să îmbunătățească experiența conducătorilor auto prin furnizarea de produse de cea mai înaltă calitate, care înglobează cele mai recente inovații tehnologice. Prin concentrarea pe satisfacerea cerințelor în schimbare ale șoferilor și prin sublinierea importanței siguranței și confortului în timpul condusului, NAVITEL® se străduiește să ofere echipamente de vârf care să satisfacă diversitatea nevoilor conducătorilor auto.

Website: http://www.navitel.com/ro

Facebook: https://www.facebook.com/p/Navitel-Romania-100065358645391/

Contact: Blogatu@gmail.com, contact@avantnet.ro

Nume Contact: Marius Calugaru

Titulatura: PR Manager

Telefon: 0785351511

Email: Blogatu@gmail.com

Website: https://perspektive.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Eveniment23 de ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized24 de ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized2 zile inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Uncategorized2 zile inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

Eveniment2 zile inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized3 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment3 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized4 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

EvenimentO săptămână inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Care sunt avantajele și dezavantajele achiziționării unui apartament în blocuri vechi versus blocuri noi în București? Care sunt avantajele și dezavantajele achiziționării unui apartament în blocuri vechi versus blocuri noi în București?
AfaceriO săptămână inainte

Care sunt avantajele și dezavantajele achiziționării unui apartament în blocuri vechi versus blocuri noi în București?

Alegerea între achiziționarea unui apartament într-un bloc vechi sau unul nou în București poate fi o decizie dificilă pentru mulți...

EvenimentO săptămână inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

UncategorizedO săptămână inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

UncategorizedO săptămână inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

UncategorizedO săptămână inainte

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

ciocolatiera 6 litri ciocolatiera 6 litri
AfaceriO săptămână inainte

Utilizarea echipamentelor profesionale pentru crearea de ciocolată artizanală

Ciocolata artizanală a cunoscut o creștere semnificativă în popularitate în ultimii ani. Consumatorii apreciază gustul unic și atenția la detalii...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung anunță cea de-a patra ediție a campionatului de PUBG

Cei interesați se pot înscrie până pe 25 martie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon...

Știrile Săptămânii