Uncategorized
Acer lansează noua linie de laptopuri de business TravelMate AI
Noile laptopuri TravelMate oferă experiențe de business prin cele mai recente soluții de inteligență artificială, securitate și management, în șasiuri durabile, subțiri și ușoare.
Cuprins:
- Noile laptopuri Acer TravelMate sunt echipate cu cele mai noi procesoare cu NPU integrat, Copilot pentru Windows cu tastă de acces rapid dedicată[], protecție de securitate Trusted Platform Module (TPM) 2.0 și suita Acer de soluții de management comercial
- Acer TravelMate P6 14 Intel Evo™ Edition[2]oferă experiențe premium de inteligență artificială, fiind echipate cu procesoare Intel® Core™ Ultra[] cu Intel vPro® Enterprise, plus imagini incredibile pe un afișaj OLED 2.8K[2]
- Laptopurile de business Acer TravelMate P4 din seria 16 și Acer TravelMate P4 Spin 14 sunt echipate cu procesoare Intel Core Ultra cu Intel vPro Enterprise și grafică Intel integrată, pentru imagini extraordinare pe ecranele WUXGA; modelul convertibil vine cu opțiunea unui ecran tactil și a unei conexiuni 4G LTE[2]
- TravelMate P4 14 este echipat cu procesoare din seria AMD Ryzen™ PRO 8040[2]cu AMD Ryzen™ AI pentru experiențe locale unice bazate pe inteligență artificială pentru a crește productivitatea și suportând până la 64 GB[2] de memorie DDR5 dual-channel pentru performanțe de ultimă generație în sarcinile de randare, sporirea eficienței multitasking și o mai bună gestionare a seturilor mari de date
- Cele mai recente laptopuri TravelMate sunt construite pentru o utilizare îndelungată și durabilitate, cu acumulatori cu autonomie mare și cu încărcare rapidă[2,], certificare a durabilității MIL-810H[]și Acer Dust Defender, și sunt proiectate pentru sustenabilitate, cu certificare TCO[,] și înregistrare EPEAT[]
Acer anunță o nouă gamă de laptopuri de business TravelMate optimizate cu inteligență artificială. Echipate cu cea mai recentă generație de procesoare cu NPU integrat, noile laptopuri oferă profesioniștilor și cadrelor executive performanțe, productivitate și mobilitate de nivel superior, pe lângă caracteristici îmbunătățite de securitate și conectivitate.
Optimizate pentru a oferi noi capabilități și experiențe de utilizare bazate pe inteligență artificială, toate noile laptopuri de business sunt dotate cu Acer TravelMateSense pentru acces rapid la setările de gestionare a dispozitivelor și opțiunile de personalizare, cu o nouă funcționalitate Acer Experience Zone pentru colectarea funcțiilor de inteligență artificială ale dispozitivelor, și Copilot accesibil printr-o tastă rapidă dedicată[1]. Fiecare model oferă, de asemenea, funcții avansate de securitate și administrare, pentru a simplifica implementarea și gestionarea dispozitivelor pentru afaceri, asigurând protejarea datelor cu ajutorul unui modul distinct Trusted Platform Module (TPM) 2.0, securitate biometrică și un obturator de confidențialitate al camerei.
Acer TravelMate P6 14: Experiențe premium și calitatea ecranului OLED
Proiectat pentru utilizatori din mediul de business, Acer TravelMate P6 14 (TMP614-73) este echipat cu cele mai recente procesoare Intel Core Ultra 7 cu Intel vPro Enterprise, precum și cu grafică Intel și Intel AI Boost integrate, pentru a debloca noi experiențe AI, performanță și eficiență a consumului în cadrul dispozitivului premium. Laptopul de business Intel Evo Edition are până la 32 GB de memorie LPDR5X[2] și până la 1 TB M.2 PCIe SSD[2] pentru o durată îndelungată a acumulatorului și un răspuns rapid, chiar și atunci când gestionați sarcini de lucru ample.
Un display spectaculos OLED WQXGA+ OLED (2880 x 1800) de 14 inci cu opțiune tactilă, asociat cu un raport de aspect 16:10, margini înguste și sistemul audio DTS® încântă utilizatorii prin experiențe audio și vizuale captivante. Culorile cinematografice și claritatea scenelor în mișcare pot fi percepute atunci când vizionați videoclipuri, cu suport 100% pentru gama de culori DCI-P3 și certificare VESA HDR TrueBlack 500. De asemenea, TravelMate P6 14 sosește cu Wi-Fi 7 și Bluetooth® 5.3, precum și cu o selecție amplă de porturi esențiale care acceptă Thunderbolt 4™ pentru conectivitate fără întreruperi și confort în timpul călătoriilor de afaceri.
Seria Acer TravelMate P4: Cei mai buni companioni de lucru
Noua serie TravelMate P4 de laptopuri de business subțiri și ușoare include un design convertibil de 14 inci, precum și modele clamshell de 14 și 16 inci, toate beneficiind de noi caracteristici de performanță, securitate și gestionare a dispozitivelor pentru a veni în sprijinul profesioniștilor și tehnicienilor IT.
Modelul 2-în-1 Acer TravelMate P4 Spin 14 (TMP414RN-54) permite utilizatorilor să treacă fără efort de la o sarcină la alta și de la un mod la altul și să profite de portabilitatea sa, cu o greutate de doar 1,49 kg și o grosime de 21,9 mm. Dispune de un plus de performanță cu un procesor până la Intel Core Ultra 7 165U [1] cu grafică Intel integrată și eligibilitate Intel vPro Enterprise, precum și de o durată îndelungată a acumulatorului[2,3] pentru sesiuni de lucru eficiente, plus capacitatea de încărcare rapidă atunci când este necesar. Dispozitivul sosește, de asemenea, cu un ecran WUXGA (1920 x 1200) de 14 inchi (1920 x 1200) cu opțiune tactilă și ramă îngustă de 16:10 pentru o experiență vizuală și audio îmbunătățită prin sunetul imersiv DTS. Ajutându-i pe profesioniștii foarte mobili să rămână conectați, TravelMate P4 Spin 14 este echipat cu conectivitate Wi-FE 6E și conectivitate opțională 4G LTE[2].
Productivitatea și performanțele fiabile sunt asigurate cu Acer TravelMate P4 16 (TMP416-53) întrucât acesta este echipat cu cele mai recente procesoare Intel Core Ultra cu Intel vPro Enterprise[2]. În plus, este echipat cu Intel Unison, memorie DDR5 dual-channel rapidă de până la 64 GB și până la 1 TB de stocare PCIe SSD, împreună cu o autonomie extinsă a acumulatorului[2,3]. Detaliile vizuale uimitoare sunt afișate pe ecranul WUXGA (1920×1200)[2] cu margini înguste al dispozitivului, asociat cu tehnologia Acer TrueHarmony pentru un nivel audio ridicat. În mod similar cu modelul convertibil, laptopul de 16 inci vine cu o varietate de porturi care îi ajută pe profesioniști să rămână conectați atunci când nu se află la birou.
Acer TravelMate P4 14 (TMP414-42-TCO) dispune de cele mai recente procesoare AMD Ryzen din seria PRO 8040 evoluate cu AMD Ryzen AI, cu până la opt nuclee de procesare de înaltă performanță bazate pe arhitectura „Zen 4”, pentru a oferi performanțe maxime în aplicațiile de colaborare, productivitate și creare de conținut. Ryzen AI conferă o viteză incredibilă PC-ului cu tehnologie AI, permițând o confidențialitate sporită, o durată excelentă a acumulatorului și o funcționare silențioasă. Suportă până la 64 GB de memorie DDR5, până la 1 TB de stocare PCIe Gen4, autonomie extinsă a acumulatorului, funcții de securitate de ultimă generație pentru întreprinderi și soluții moderne de gestionare a mobilității în întreprinderi, ca parte a tehnologiilor AMD PRO.
Toate dispozitivele din seria TravelMate P4 sunt concepute pentru a rezista la rigorile uzurii zilnice fără a împiedica performanța. Conformitatea lor cu durabilitatea de nivel militar[4] face exact acest lucru, iar Acer Dust Defender ajută la minimizarea acumulării la nivel intern de praf care poate deveni o cauză a încetinirii. Protecția dispozitivelor se extinde și mai mult, toate dispozitivele fiind echipate cu TMP 2.0 distinct, obturatoare de confidențialitate și cititoare de amprente pentru autentificări securizate, precum și cu un cititor Smartcard opțional pentru modelele TravelMate P4.
Îmbunătățit cu funcții AI
Fiecare dintre laptopurile de business TravelMate este echipat cu noi funcții AI pentru colaborare și creație, reunite în Acer Experience Zone din aplicația TravelMateSense. Profesioniștii creativi pot profita de Acer LiveArt, care ajută la eliminarea instantanee a fundalului unei imagini[] cu oameni, animale și obiecte și la generarea de „hărți de adâncime” din imagini 2D. Cu ajutorul GIMP și al plugin-ului Intel Stable Diffusion[], acestea pot genera de asemenea ilustrații și imagini prin doar câteva clicuri și o simplă introducere de text.
Noile dispozitive TravelMate sunt livrate, de asemenea, cu noul Acer PurifiedView 2.0 care utilizează NPU pentru a descărca aplicațiile accelerate de inteligența artificială pentru a optimiza consumul de energie și pentru a crea experiențe mai fluide în videoconferințe și experiențe de streaming live cu Background Blur, Automatic Framing și Eye Contact pentru ca utilizatorii să arate cât mai bine în orice moment. Dispozitivele permit de asemenea Acer PurifiedVoice cu AI Noise Reduction pentru a suprima în mod activ zgomotul de fond pentru un sunet mai clar.
Soluții de asistență pentru business preinstalate
Suita de soluții comerciale Acer sprijină antreprenorii și managerii în a gestiona activitățile de business și a proteja informațiile vitale. Cu noul software TravelMateSense, utilizatorul poate optimiza, personaliza și accesa sistemele de asistență de pe laptopurile sale printr-un singur click pe tasta TravelMateSense. „Workflow” consolidează toate funcțiile de care utilizatorii ar putea avea nevoie în diferite scenarii de lucru („Meeting”, „Away” și „Work”) și poate fi personalizat în continuare pe baza preferințelor specifice. „Secure Guard” oferă o serie de funcții legate de securitate care includ USB Device Filter, Personal Secure Drive, File Secure și Dynamic Lock, pentru a menține dispozitivele TravelMate în siguranță împotriva potențialelor amenințări. Cu „Checkup”, utilizatorii pot examina starea de sănătate a componentelor vitale ale dispozitivului, cum ar fi stocarea, memoria RAM și sănătatea acumulatorului, care este însoțită de instrucțiuni pentru efectuarea de calibrări pentru optimizarea încărcării acumulatorului. Sunt disponibile și configurații suplimentare ale sistemului precum modurile de performanță și de încărcare, setările ecranului și funcția DustDefender, împreună cu o fereastră de prezentare generală a stării sistemului pe pagina principală pentru un raport în timp real al stării dispozitivelor TravelMate.
Acer Office Manager este util deoarece permite birourilor fără personal IT dedicat să consulte datele, să centralizeze resursele și să monitorizeze resursele IT într-un singur portal. Protejarea datelor critice este de asemenea mai ușoară, deoarece Acer ProShield Plus integrează mai multe funcții de securitate și gestionare într-o singură consolă client.
Certificat ca fiind prietenos cu natura
Toate laptopurile Acer TravelMate sunt înregistrate EPEAT și încorporează utilizarea de materiale reciclate în designul și ambalajul lor, îndeplinind cel mai exigent set de criterii pentru a deveni lideri în materie de sustenabilitate în domeniul electronicelor.
Prețuri și disponibilitate
Acer TravelMate P6 14 (TMP614-73) va fi disponibil în EMEA din trimestrul al treilea, la prețuri începând de la 1.359 EUR.
Acer TravelMate P4 Spin 14 (TMP414RN-54) va fi disponibil în EMEA din trimestrul al treilea, la prețuri începând de la 1.019 EUR.
Acer TravelMate P4 16 (TMP416-53) va fi disponibil în EMEA din trimestrul al treilea, la prețuri începând de la 959 EUR.
Acer TravelMate P4 14 (TMP14-42-TCO) va fi disponibil în EMEA în trimestrul al patrulea, la prețuri începând de la 949 EUR.
Specificațiile exacte, prețurile și disponibilitatea pot varia în funcție de regiune. Pentru a afla mai multe despre disponibilitatea, specificațiile și prețurile produselor pe anumite piețe, vă rugăm să contactați cel mai apropiat birou Acer prin intermediul www.acer.com.
Specificații
Nume | Acer TravelMate P6 14 |
Model | P614-73 |
Sistem de operare | Windows 11 Pro, Windows 11 Home |
Procesoare | Procesor Intel® Core™ Ultra 7 165H (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise)
Procesor Intel® Core™ Ultra 7 155H (capabilitate Intel® AI Boost) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 135H (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 125H (capabilitate Intel® AI Boost) |
Grafică | Grafică eligibilă Intel® Arc™ |
Memorie | Până la 32 GB de memorie LPDDR5X SDRAM dual-channel |
Afișaj | Afișaj de 14.0″ cu tehnologie OLED, WQXGA (2880×1800), raport de aspect 16:10, luminozitate de 400 nits, Acer CineCrystal™, 100% DCI-P3 |
Stocare | Până la 1 TB, PCIe Gen 4, 16 Gb/s, NVMe, sloturi duble |
Cameră | Cameră FHD (1920 x 1080) cu video HD 1080p la 60 FPS; cu Temporal Noise Reduction și obturator de confidențialitate; suport pentru două microfoane |
Porturi | Două porturi USB Tip-C (care acceptă Thunderbolt 4, încărcare USB și Power Delivery de până la 65 W), un port USB 3.2 Gen 1 Tip-A, HDMI 2.0, cititor de carduri MicroSD |
Acumulator, durată acumulator | Acumulator Li-ion cu 4 celule de 65 Wh, încărcare rapidă; asigură o autonomie de până la 12 ore |
Wireless și rețea | Wi-Fi 7 Wireless LAN și Bluetooth 5.3 sau superioare |
Securitate | Acer ProShield Plus, soluție Discrete Trusted Platform Module (TPM) |
Dimensiuni | 313.4 (W) x 226.5 (D) x 16.9/18.9 (H) mm [12.34 (W) x 8.92 (D) x 0.67/0.74 (H) inci], 1.19 kg (2.62 lbs.) |
Conformitatea sistemului | Energy Star®, EPEAT® |
Nume | Acer TravelMate P4 Spin 14 |
Model | P414RN-54 |
Sistem de operare | Windows 11 Pro, Windows 11 Home |
Procesoare | Procesor Intel® Core™ Ultra 7 165U (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise)
Procesor Intel® Core™ Ultra 7 155U (capabilitate Intel® AI Boost) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 135U (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 125U (capabilitate Intel® AI Boost) |
Grafică | Grafică Intel® |
Memorie | Până la 64 GB DDR5 SDRAM dual-channel |
Afișaj | Afișaj de 14.0″ cu tehnologie IPS, WUXGA (1920×1200), raport de aspect 16:10, luminozitate de 340 nits, 100% sRGB |
Stocare | Până la 1 TB, PCIe Gen4, 16 Gb/s, NVMe |
Cameră | Cameră FHD (1920 x 1080) cu video HD 1080p la 60 FPS; cu Temporal Noise Reduction și obturator de confidențialitate; suport pentru două microfoane |
Porturi | Două porturi USB tip-C (care acceptă Thunderbolt 4, încărcare USB și Power Delivery de până la 100 W), două porturiUSB 3.2 Gen 1 tip-A, HDMI 2.0, cititor de carduri MicroSD |
Acumulator, durată acumulator | Acumulator Li-ion cu 3 celule de până la 65 Wh, încărcare rapidă; asigură o autonomie de până la 14,5 ore |
Wireless și rețea | Wi-Fi 6E Wireless LAN și Bluetooth 5.3 sau superior |
Securitate | Acer ProShield Plus, soluție Discrete Trusted Platform Module (TPM) |
Dimensiuni | 319 (W) x 229 (D) x 18.9/21.9 (H) mm [12.56 (W) x 9.02 (D) x 0.74/0.86 (H) inci], 1.49 kg (3.28 lbs.) |
Conformitatea sistemului | Energy Star®, EPEAT® Gold |
Nume | Acer TravelMate P4 16 |
Model | P416-53 |
Sistem de operare | Windows 11 Pro, Windows 11 Home |
Procesoare | Procesor Intel® Core™ Ultra 7 165U (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise)
Procesor Intel® Core™ Ultra 7 155U (capabilitate Intel® AI Boost) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 135U (capabilitate Intel® AI Boost și eligibilitate Intel® vPro™ Enterprise) Procesor Intel® Core™ Ultra 5 125U (capabilitate Intel® AI Boost) |
Grafică | Grafică Intel® |
Memorie | Până la 64 GB DDR5 SDRAM dual-channel |
Afișaj | Afișaj de 16.0″ cu tehnologie IPS, WUXGA (1920×1200), raport de aspect 16:10, luminozitate de 400 nits, 100% sRGB |
Stocare | Până la 1 TB, PCIe Gen 4, 16 Gb/s, NVMe, sloturi duble |
Cameră | Cameră FHD (1920 x 1080) cu video HD 1080p la 60 FPS; cu Temporal Noise Reduction și obturator de confidențialitate; suport pentru două microfoane |
Porturi | Două porturi USB tip-C (care acceptă Thunderbolt 4, încărcare USB și Power Delivery de până la 65 W), două porturi USB 3.2 Gen 1 tip-A, HDMI 2.1, cititor de carduri MicroSD |
Acumulator, durată acumulator | Acumulator Li-ion cu 3 celule de 53 Wh, încărcare rapidă; asigură o autonomie de până la 14 ore |
Wireless și rețea | Wi-Fi 6E Wireless LAN, Bluetooth 5.3 sau superior |
Securitate | Acer ProShield Plus, soluție Discrete Trusted Platform Module (TPM) |
Dimensiuni | 358 (W) x 251 (D) x 18.9/20.9 (H) mm [14.09 (W) x 9.88 (D) x 0.74/0.82 (H) inci], 1.65 kg (3.64 lbs.) |
Conformitatea sistemului | Energy Star®, EPEAT® |
Nume | Acer TravelMate P4 14 |
Model | P414-42-TCO |
Sistem de operare | Windows 11 Pro |
Procesoare | Procesor AMD Ryzen™ 7 PRO 8840U octa-core (AMD Ryzen™, capabilitate AI)
Procesor AMD Ryzen™ 5 PRO 8640U hexa-core (AMD Ryzen™, capabilitate AI) Procesor AMD Ryzen™ 5 PRO 8540U hexa-core Procesor AMD Ryzen™ 3 8840U quad-core |
Grafică | Grafică AMD Radeon™ 780M
Grafică AMD Radeon™ 760M |
Memorie | Până la 64 GB DDR5 SDRAM dual-channel |
Display | Ecran de 14.0″ cu tehnologie IPS, WUXGA (1920×1200), raport de aspect 16:10, luminozitate de 300 nits, 100% sRGB |
Stocare | Până la 1 TB, PCIe Gen 4, 16 Gb/s, NVMe |
Cameră | Cameră FHD (1920 x 1080) cu video HD 1080p la 60 FPS; Temporal Noise Reduction și obturator de confidențialitate; suport pentru două microfoane |
Porturi | Două porturi USB tip-C (care acceptă încărcare USB și Power Delivery de până la 65 W), două porturi USB 3.2 Gen 1 tip-A, HDMI 2.1, cititor SmartCard |
Acumulator, durată acumulator | Acumulator Li-ion cu 4 celule de până la 65 Wh, încărcare rapidă; asigură o autonomie de până la 14 ore |
Wireless și rețea | Wi-Fi 6E Wireless LAN and Bluetooth 5.3 sau superior |
Securitate | Acer ProShield Plus, soluție Discrete Trusted Platform Module (TPM) |
Dimensiuni | 319 (W) x 229 (D) x 18.9 (H) mm [12.56 (W) x 9.02 (D) x 0.74 (H) inci]., 1.39 kg (3.06 lbs.) |
Conformitatea sistemului | Energy Star®, EPEAT® |
Despre Acer
Înființată în 1976, Acer este o companie de hardware + software + servicii dedicată cercetării, proiectării, comercializării, vânzării și asistenței pentru produse inovatoare care îmbunătățesc viața oamenilor. Oferta de produse Acer include PC-uri, ecrane, proiectoare, servere, tablete, smartphone-uri și dispozitive portabile. De asemenea, compania dezvoltă soluții cloud pentru a reuni Internetul lucrurilor. Acer și-a sărbătorit cea de-a 40-a aniversare în 2016 și este una dintre primele 5 companii de PC-uri din lume. Are 7.000 de angajați la nivel mondial și este prezentă în peste 160 de țări. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.
© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci înregistrate ale Acer Inc. Celeron, Intel și logo-ul Intel sunt mărci comerciale ale Intel Corporation sau ale filialelor sale din SUA și/sau din alte țări. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxele de vânzare aplicabile sunt suplimentare.
Uncategorized
Seria realme 14 Pro respectă în totalitate noile reglementări ale UE și oferă actualizari software timp de cinci ani

- Seria realme 14 Pro îndeplinește clasa A de clasificare energetică: Eficiență de top în ceea ce privește consumul de energie la încărcare și în standby.
- Seria realme 14 Pro este prima care dispune de o baterie mare de 6000mAh în segmentul său și va fi lansată oficial la MWC pe 3 martie.
- Începând cu seria 14 Pro, realme s-a angajat să ofere cinci ani de actualizări ale sistemului de operare pentru viitoarele sale modele de smartphone-uri
- realme va adopta ambalaje fără plastic pentru dispozitivele sale, începând cu seria 14 Pro.
București, România, 18 februarie 2025 – realme, brandul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță că seria realme 14 Pro respectă integral reglementările Uniunii Europene privind proiectarea ecologică, etichetarea energetică, Actul privind accesibilitatea (EAA) și securitatea cibernetică. Această serie îmbină eficiența energetică de clasă A, cel mai înalt rating din UE, cu un ambalaj 100% fără plastic, consolidând poziția realme ca lider în tehnologie durabilă, securitate și design incluziv, oferind o experiență optimizată pentru viitor.
Reglementările UE privind proiectarea ecologică și etichetarea energetică impun criterii stricte legate de durabilitate, posibilitatea de reparare și eficiența energetică. Seria realme 14 Pro respectă toate aceste standarde:
Transparență energetică: Seria realme 14 Pro atinge clasificarea energetică clasa A în Uniunea Europeană, validată prin teste riguroase ce confirmă un consum redus în standby (sub 0,5W) și o eficiență superioară a încărcării (peste 85%).
Baterie Titan cu autonomie extinsă: Seria realme 14 Pro respectă cerințele UE, garantând peste 1000 de cicluri de încărcare, menținând 80% din capacitatea inițială a bateriei pentru o durată de viață îndelungată. Datorită tehnologiei avansate Flex Pack, modelul realme 14 Pro+ oferă o capacitate cu 15% mai mare și o durată de viață a bateriei cu 20% mai lungă comparativ cu generația anterioară, menținând în același timp un profil subțire – realme 14 Pro are doar 7,55 mm grosime, iar realme 14 Pro+ sub 8 mm.
Design ultrarezistent: Telefoanele din seria realme 14 Pro se remarcă prin faptul că sunt certificate TÜV Rheinland, având ratingurile IP66, IP68 și IP69 pentru rezistență excepțională la praf și apă. Cele două modele au certificare militară de rezistență la șocuri, asigurând că pot rezista rigorilor vieții de zi cu zi și prelungind durata de viață a produsului.
Ambalaje fără plastic: realme va adopta ambalaje 100% fără plastic pentru seria 14 Pro și toate dispozitivele lansate după aceasta. Această inițiativă reduce emisiile de carbon cu aproximativ 67%.
Suport software extins: realme va furniza actualizări ale interfeței realme UI pentru seria realme 14 Pro timp de cinci ani de la încetarea comercializării, incluzând actualizări de securitate, corecturi și optimizări ale funcționalităților.
Pe lângă designul sustenabil, seria realme 14 Pro respectă pe deplin actul privind accesibilitatea (EAA) și securitatea cibernetică, asigurând o experiență optimizată pentru toți utilizatorii. Totodată, software-ul îndeplinește standardele europene privind securitatea cibernetică, oferind protecție avansată a rețelei, măsuri sporite pentru confidențialitatea datelor personale și funcții îmbunătățite de prevenire a fraudelor.
Seria realme 14 Pro va fi lansată oficial pe 3 martie la MWC, oferind un sistem de camere foto de nivel flagship. Printre inovațiile sale se numără un design sensibil la frig, care își schimbă culoarea, un teleobiectiv periscop cu zoom 120X și tehnologia MagicGlow Triple Flash, optimizată pentru capturi impresionante în condiții de lumină scăzută. Dispozitivele sunt echipate cu chipseturile performante Snapdragon® 7s Gen 3 și MediaTek Dimensity 7300, alături de o baterie Titan de 6.000 mAh, oferind o autonomie extinsă. Cu un rating IP69, această serie combină performanța avansată cu o durabilitate de excepție.
Uncategorized
Promovarea prin Google Ads pentru Afaceri: Ghid Complet

În era digitală, promovarea online este esențială pentru succesul oricărei afaceri. Google Ads este una dintre cele mai eficiente platforme de publicitate online, permițând companiilor să-și crească vizibilitatea și să atragă clienți noi. Acest articol explorează în detaliu beneficiile promovării prin Google Ads, strategiile de optimizare și sfaturi pentru maximizarea randamentului investiției (ROI).
Ce este Google Ads?
Google Ads este o platformă de publicitate online dezvoltată de Google, care permite afacerilor să afișeze anunțuri în motorul de căutare Google și pe rețeaua sa extinsă de site-uri partenere. Prin Google Ads, companiile pot crea reclame text, imagini, video sau responsive, direcționate către un public specific pe baza unor factori precum locația, interesele și comportamentul online.
Avantajele promovării prin Google Ads
1. Acces rapid la o audiență relevantă
Google Ads permite afacerilor să apară instantaneu în primele rezultate ale căutărilor relevante, eliminând nevoia de a aștepta luni de zile pentru rezultate organice prin SEO.
2. Control total asupra bugetului
Cu Google Ads, poți seta un buget zilnic și un cost pe clic (CPC) maxim, asigurându-te că nu depășești resursele financiare disponibile.
3. Targetare precisă
Poți direcționa anunțurile în funcție de:
- Cuvinte cheie relevante
- Locație geografică
- Demografie (vârstă, sex, venit, interese)
- Dispozitiv (desktop, mobil, tabletă)
4. Măsurare și optimizare în timp real
Google Ads oferă statistici detaliate despre performanța campaniilor, permițând ajustarea rapidă a strategiilor pentru a maximiza conversiile.
5. Flexibilitate în alegerea formatelor publicitare
Poți utiliza diverse tipuri de anunțuri, precum:
- Anunțuri de căutare (Search Ads)
- Anunțuri display (Display Ads)
- Anunțuri video (YouTube Ads)
- Anunțuri pentru cumpărături (Shopping Ads)
- Anunțuri pentru aplicații mobile
Cum să creezi o campanie eficientă în Google Ads
1. Definirea obiectivelor
Înainte de a începe o campanie, este esențial să definești obiectivul:
- Creșterea traficului pe site
- Generarea de lead-uri
- Creșterea vânzărilor
- Creșterea notorietății brandului
2. Alegerea tipului de campanie
Google Ads oferă mai multe tipuri de campanii, iar alegerea potrivită depinde de obiectivul tău:
- Campanii Search – ideale pentru atragerea clienților care caută activ produsele/serviciile tale.
- Campanii Display – utile pentru creșterea notorietății brandului prin reclame vizuale.
- Campanii YouTube – perfecte pentru storytelling și branding vizual.
- Campanii Shopping – potrivite pentru magazinele online.
3. Cercetarea și selecția cuvintelor cheie
Alegerea cuvintelor cheie potrivite este crucială pentru succesul campaniei. Utilizează Google Keyword Planner pentru a identifica termenii de căutare cu cel mai bun potențial.
4. Crearea anunțurilor atractive
Anunțurile trebuie să fie relevante și atractive. Câteva sfaturi:
- Folosește titluri clare și convingătoare.
- Adaugă beneficii specifice ale produsului/serviciului tău.
- Include un apel la acțiune puternic (ex: „Cumpără acum”, „Află mai multe”).
5. Setarea bugetului și a strategiilor de licitare
Google Ads permite mai multe strategii de licitare:
- Manual CPC – control total asupra costului pe clic.
- Maximizează clicurile – Google ajustează licitarea pentru a obține cât mai multe clicuri.
- ROAS (Return on Ad Spend) – optimizare automată pentru rentabilitate maximă.
6. Monitorizarea și optimizarea campaniei
Succesul unei campanii depinde de ajustările făcute în timp. Monitorizează:
- CTR (Click Through Rate)
- CPC (Cost per Click)
- Conversiile generate
- Bounce rate
Testarea A/B a anunțurilor poate ajuta la îmbunătățirea performanței prin compararea variantelor pentru a vedea care funcționează mai bine.
Greșeli comune în Google Ads și cum să le eviți
1. Alegerea greșită a cuvintelor cheie
Evită termenii prea generali sau irelevanți. Utilizează cuvinte cheie negative pentru a exclude traficul nedorit.
2. Neglijarea paginii de destinație
Chiar dacă ai o campanie bine optimizată, o pagină de destinație slabă poate reduce conversiile. Asigură-te că pagina este optimizată, rapidă și oferă o experiență bună utilizatorilor.
3. Buget neadecvat
Un buget prea mic poate limita vizibilitatea, în timp ce unul prea mare poate duce la cheltuieli inutile. Ajustează bugetul pe baza performanței.
4. Ignorarea testării și optimizării continue
O campanie Google Ads trebuie monitorizată constant. Testează diferite anunțuri, cuvinte cheie și strategii de licitare pentru a maximiza rezultatele.
Concluzie
Google Ads este un instrument puternic pentru promovarea online a afacerilor, oferind oportunități enorme de creștere și conversie. Cu o strategie bine gândită, targetare precisă și optimizare continuă, orice afacere poate obține rezultate semnificative. Fie că ești la început sau ai experiență în marketing digital, implementarea unei campanii eficiente în Google Ads îți poate aduce un avantaj competitiv esențial.
Investește inteligent în promovare și vei vedea cum Google Ads îți poate transforma afacerea!
Alege o agentie de marketing profesionala in Timisoara.
Uncategorized
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/
Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.
În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.
Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:
- CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
- Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
- Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
- Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
- Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
- În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
- Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
- Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
- Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
- Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
- După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.
Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:
Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.
Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:
- a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
- b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.”
iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.”
Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.
În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.
Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.
- În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
- În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
- Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.
În loc de concluzii:
În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.
Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.
În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.
În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).
Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.
Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.
Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.
Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)
-
Evenimentacum 6 ani
MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (II)
-
Afaceriacum 3 ani
De ce ar cumpăra cineva produse refurbished?
-
Turismacum 3 ani
Poiana Brasov, destinatia de vacanta ideala in 2022!
-
Evenimentacum 7 ani
Accident mortal în Cerghizel! – Stiri din Mures
-
Evenimentacum 2 ani
Polițiștii au reușit reținerea unui infractor cautat de autoritățile din altă țară după ce au folosit toate mijloacele din dotare
-
Evenimentacum 6 ani
Toader îi răspunde lui Dragnea. Amnistie şi graţiere, să închidem. Liderul PSD a încremenit | MuresAZI
-
Exclusivacum 7 ani
Cele mai răspândite mituri despre videochat!
-
Evenimentacum 2 ani
Scandal urias infracțional la vârful IPJ Prahova