Connect with us

Uncategorized

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Publicat

pe

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență artificială

București, România – 25 aprilie – Samsung Electronics a prezentat o analiză detaliată a gamei sale de televizoare și soundbar-uri pentru anul 2024 la evenimentul Unbox & Discover, evidențiind cele mai recente modele Neo QLED 8K și 4K, televizoare OLED și soundbar-uri. Având titlul de cel mai important producător de televizoare din lume timp de 18 ani consecutivi, produsele prezentate de Samsung în cadrul evenimentului îmbunătățesc experiența de divertisment la domiciliu cu o serie de soluții puternice, ghidate de inteligența artificială.

Ne străduim să explorăm noi orizonturi în ceea ce privește divertismentul la domiciliu, integrând inteligența artificială în moduri care depășesc experiențele de vizionare tradiționale. Gama noastră din acest an este o mărturie a angajamentului nostru față de inovație, oferind produse care nu numai că oferă experiențe de vizionare excepționale, ci contribuie și în mod semnificativ la stilurile de viață ale consumatorilor noștri”, declară SW Yong, președinte și sef al diviziei Visual Display Business de la Samsung Electronics.

Îmbunătățind experiența cu Neo QLED 8K: Claritate, Sunet și Inteligență

Neo QLED 8K se remarcă ca vârful de gamă al celei mai recente linii de televizoare de la Samsung, fiind echipat cu procesorul avansat NQ8 AI Gen3, care reprezentă un salt semnificativ în tehnologia AI TV. Acest procesor include o Unitate de Procesare Neurală (NPU) care oferă o viteză de două ori mai mare decât predecesorul său, împreună cu o creștere de opt ori a rețelelor neurale, de la 64 la 512– asigurând o experiență de vizionare excepțională, cu detalii clare, indiferent de sursa de input.

Fiecare cadru pe Neo QLED 8K este o bucurie pentru ochi, datorită tehnologiei sale de imagine condusă de inteligența artificială. Acesta scoate în evidență cele mai subtile detalii cu o claritate și naturalețe remarcabile, de la expresiile faciale până la cele mai fine nuanțe. Cu 8K AI Upscaling Pro, emisiunile și filmele preferate ale utilizatorilor sunt transformate pentru a se apropia cât mai mult de afișajul 8K, permițându-le să se bucure de nivelul de detalii și claritate a imaginii care depășesc televizoarele 4K tradiționale. În plus, AI Motion Enhancer Pro face acțiunile rapide mai fluide și mai clare – fanii sportului vor aprecia – în timp ce Real Depth Enhancer Pro adaugă o adâncime realistă imaginii și atrage privitorii în fiecare scenă de fiecare dată. Toate aceste caracteristici se combină pentru a redefini experiența pe un ecran mare, stabilind un nou standard în imersiunea vizuală.

Neo QLED 8K oferă, de asemenea, sunet precis, alimentat de tehnologia audio AI. În acest an, Active Voice Amplifier Pro excelează în extragerea dialogului din zgomotul de fundal, asigurându-se că fiecare cuvânt este clar. Object Tracking Sound Pro îmbunătățește, de asemenea, experiența audio prin sincronizarea sunetului cu acțiunea de pe ecran, creând o experiență de vizionare mai dinamică și captivantă. Adaptive Sound Pro rafinează și mai mult experiența audio prin ajustarea inteligentă a sunetului la conținut și la acustica încăperii, oferind un sunet cu adevărat bogat și realist.

Neo QLED 8K include și caracteristici AI care înțeleg și se adaptează nevoilor utilizatorului. Modul Auto Game AI intră în acțiune în timpul sesiunilor de joc, optimizând imaginea și sunetul pentru o experiență de gaming și mai captivantă și imersivă. Modul AI Customization ajustează imaginea pentru fiecare scenă în funcție de preferințele utilizatorului, în timp ce Modul Energy AI economisește energie fără a compromite calitatea imaginii. Neo QLED 8K este prin urmare ușor de utilizat, personalizabil și eficient energetic pentru toate nevoile de divertisment.

Disponibil în două modele, QN900D și QN800D, și în dimensiuni de 65, 75 și 85 de inci, gama Neo QLED 8K promite o experiență de vizionare de neegalat, stabilind noi standarde în categoria premium a ecranelor mari.

Funcții inteligente cu sistemul de operare Samsung Tizen pentru integrare și personalizare îmbunătățită

În 2024, ecranele AI Samsung sunt gata să redefinească experiența utilizatorului prin conectivitate avansată și o suită de funcții inteligente, aplicații și platforme. Cu ajutorul sistemului de operare puternic Tizen OS, aceste inovații au creat un ecosistem conectat, personalizat și sigur. Astfel, dispozitivele se integrează fără efort în lumea digitală a utilizatorilor, oferindu-le o experiență optimizată și centralizată.

Televizoarele Samsung cele mai recente sunt concepute să se conecteze imediat la un ecosistem inteligent odată ce sunt configurate. În momentul în care utilizatorii își pornesc noul televizor Samsung, acesta recunoaște și se conectează automat la rețelele și dispozitivele existente, printr-o simplă notificare pe smartphone-urile lor. Această configurare fără efort se extinde la toate dispozitivele Samsung din casă, precum și la electrocasnicele și dispozitivele IoT de la terțe părți, datorită compatibilității cu HCA și Matter. Acest lucru elimină necesitatea unor hub-uri suplimentare, permițând gestionarea directă de pe ecran a tuturor dispozitivelor, de la iluminat la senzori de securitate.

Televizoarele Samsung din linia din 2024 aduc, de asemenea, integrarea cu smartphone-urile utilizatorilor. Utilizatorii trebuie să apropie smartphone-ul de televizor pentru a activa Smart Mobile Connect, transformând astfel dispozitivul într-o telecomandă universală pentru televizor și pentru electrocasnicele conectate. În plus, în 2024, utilizatorii își pot folosi smartphone-urile ca și controlere de gaming, având o interfață personalizabilă și feedback haptic, oferindu-le o experiență de joc excelentă.

În afara conectivității, televizoarele inteligente Samsung din 2024 oferă, de asemenea, o experiență extrem de personalizată prin aplicațiile și platformele pe care le includ. Prin adăugarea celor mai recente widget-uri, ecranele televizoarelor devin acum tablouri de bord personalizate care permit utilizatorilor să monitorizeze cu ușurință starea casei, fluxurile de camere, consumul de energie, actualizările meteorologice și multe altele. De asemenea, Samsung introduce Samsung Daily+, o platformă inteligentă pentru acasă unificată care adună o gamă variată de aplicații, categorizându-le în SmartThings, Health și Workspace, fiecare cu scopul de a îmbunătăți diferite aspecte ale stilului de viață al utilizatorilor.

Securitatea este fundamentală, iar cu Samsung Knox, fiecare caracteristică, aplicație și platformă beneficiază de protecție, permițând ca experiențele conectate să rămână private și sigure.

O gamă extinsă pentru toate nevoile de divertisment: Neo QLED 4K, OLED și dispozitive audio

În acest an, Samsung prezintă o gamă extinsă și îmbunătățită de televizoare și dispozitive audio, create pentru a oferi consumatorilor o varietate mai mare de opțiuni pentru a se potrivi cu diferitele lor stiluri de viață și preferințe. Această gamă cuprinzătoare subliniază angajamentul Samsung față de inovație și abordarea  centrată pe consumator.

Gama Neo QLED 4K din 2024 aduce inovații de vârf de la cele mai recente televizoare flagship Neo QLED 8K, îmbunătățind experiența de vizionare cu caracteristici revoluționare alimentate de procesorul NQ4 AI Gen2. Acest cip avansat dă viață aproape oricărui conținut, redându-l într-o rezoluție uimitoare de 4K. Îmbunătățit de Real Depth Enhancer Pro și Quantum Matrix Technology, ecranul asigură un contrast impecabil chiar și în scenele complexe. Cu primul ecran validat Pantone pentru precizia culorilor și Dolby Atmos pentru o experiență audio captivantă, Neo QLED 4K ridică standardul în ceea ce înseamnă experiența 4K UHD. Neo QLED 4K va fi disponibil în dimensiuni cuprinse între 43 și 98 de inci.

Samsung introduce, de asemenea, primul OLED fără reflexii din lume, eliminând reflexiile inutile și păstrând în același timp negrul profund și imaginile clare în orice condiții de iluminare. Cu ajutorul aceluiași puternic procesor NQ4 AI Gen2 ca și gama Neo QLED 4K, televizoarele OLED Samsung vin cu caracteristici precum Real Depth Enhancer și OLED HDR Pro, îmbunătățind experiența de vizionare prin calitatea imaginii.

În plus, cu caracteristici precum Motion Xcelerator 144Hz, asigurând mișcări fluide și rate de răspuns rapide, televizoarele OLED Samsung sunt alegerea potrivită când vine vorba de gaming. Completate de design-uri elegante, aceste televizoare OLED oferă o experiența de vizionare excelentă. Disponibile în două modele – S95D și S90D – cu dimensiuni cuprinse între 48 și 83 de inci, există o potrivire perfectă pentru fiecare casă.

În lista din 2024 se află și cel mai recent soundbar din gama, Q990D, care se remarcă printr-un setup de 11.1.4 canale cu Dolby Atmos wireless. Acest model vine cu o serie de caracteristici care atestă poziția de lider a Samsung în calitate de cea mai bine vândută marcă de soundbar-uri din lume în ultimii 10 ani, incluzând inovații precum Sound Grouping pentru un sunet complet, care umple încăperea, și o opțiune pentru ascultare personală care permite utilizatorilor să se bucure de conținutul lor prin difuzoarele din spate fără a-i deranja pe ceilalți.

Soundbar-urile ultra- slim S800D și S700D continuă să ofere o calitate excepțională a sunetului într-un design incredibil de subțire și compact. În plus, toate soundbarurile Samsung vin cu tehnologii audio avansate precum Q-Symphony, care integrează perfect televizoarele și soundbarurile Samsung pentru o experiență sonoră deosebită.

În final, Samsung a dezvăluit noul Music Frame, combinând sunetul premium cu un design artistic inspirat de The Frame. Acest dispozitiv versatil permite utilizatorilor să afișeze imagini personale sau opere de artă în timp ce se bucură de sunet wireless cu funcții inteligente. Indiferent dacă este folosit ca un dispozitiv independent sau cuplat cu un televizor și un soundbar, Music Frame promite o experiență audio îmbunătățită care completează orice spațiu.

Ofertă specială de precomandă, valabilă în perioada 24 aprilie – 14 mai 2024

Televizoarele din noua gamă Samsung a anului 2024 vor fi disponibile pentru precomandă atât în magazinul online Samsung, cât și la parteneri, în perioada 24 aprilie – 14 mai 2024.

La achiziția oricărui model din noua serie 2024, Samsung AI TV: Neo QLED 8K, Neo QLED 4K, OLED dar şi The Frame de pe samsung.com/ro, utilizatorii vor primi un soundbar pereche și vor plăti doar preţul televizorului. În plus, oferta include şi alte beneficii, valabile la comenzile de pe site, precum discount instant prin programul Rabla-Samsung, livrare gratuită, 24 rate fără dobândă, puncte Samsung Rewards valabile la viitoare comenzi pe site şi rame incluse pentru The Frame.

Pentru mai multe informații sau pentru a precomanda produsele Samsung AI TV, vă invităm să vizitați samsung.com/ro.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro .
 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

Publicat

pe

De

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori să își exprime creativitatea prin intermediul conținutului generat de Inteligența Artificială (AIGC) în mod sigur și responsabil.

Astfel, TikTok va începe să eticheteze în mod automat conținutul generat de AI atunci când este încărcat de pe alte platforme. În acest sens, TikTok anunță parteneriatul cu Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA) și devine astfel prima platformă de video sharing care implementează tehnologia Content Credentials a Coaliției. Pentru a ajuta comunitatea să navigheze conținutul generat de AI (AIGC) și dezinformarea online, TikTok lansează noi resurse pentru dezvoltarea competențelor în domeniul new media pe care platforma le-a dezvoltat cu îndrumarea experților, inclusiv MediaWise.

Investiții în transparență pe măsură ce AI evoluează

AI oferă numeroase oportunități creative, dar poate totodată să deruteze sau să inducă în eroare urmăritorii atunci când nu știu că un anumit conținut a fost generat cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Etichetarea conținutului ajută astfel la clarificarea contextului – de aceea, TikTok etichetează conținutul generat de AI realizat cu ajutorul efectelor AI TikTok și solicită creatorilor să își eticheteze conținutul realist generat de AI încă de anul trecut. În plus, TikTok a dezvoltat primul instrument din industrie de acest tip pentru a eficientiza procesul, care a fost utilizat de peste 37 de milioane de creatori începând cu toamna trecută.

Parteneriate la nivel de industrie pentru a eticheta conținutul generat de AI

Începând de astăzi, TikTok extinde etichetarea automată a conținutului generat de AI (AIGC) creat pe alte platforme prin introducerea posibilității de a citi Content Credentials, o tehnologie dezvoltată de Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA). Content Credentials atașează metadate la conținut, pe care platforma le poate folosi pentru a recunoaște și a eticheta instant conținutul generat de AI. Funcția a început să ruleze astăzi la conținutul foto și video și va fi disponibilă pentru conținutul audio în curând.

De asemenea, în următoarele luni, TikTok va începe să atașeze Content Credentials la conținutul de pe TikTok, care vor rămâne atașate conținutului atunci când este descărcat. Astfel, oricine va putea să folosească instrumentul de verificare al C2PA, acesta având scopul de a ajuta la identificarea conținutului generat de AI care a fost creat pe TikTok, dar și să vadă când, unde și cum a fost realizat sau editat conținutul respectiv. Alte platforme care au adoptat Content Credentials vor avea posibilitatea să eticheteze conținutul în mod automat.

Promovarea adoptării la nivelul industriei

Pentru a încuraja adoptarea tehnologiei Content Credentials la nivel de industrie, TikTok se alătură Inițiativei de Autenticitate a Conținutului (CAI) condusă de Adobe. Astfel, TikTok devine prima platformă de video sharing care pune în practică tehnologia Content Credentials. În acest sens, conținutul generat de AI (AIGC) și etichetat pe TikTok în mod automat va crește gradual la început deoarece trebuie să aibă metadatele Content Credentials pentru ca platforma să identifice și să eticheteze conținutul.

„Având o comunitate vastă de creatori și utilizatori la nivel global pe TikTok, suntem încântați să le urăm bun venit în cadrul C2PA, dar și CAI, pe măsură ce se angajează în călătoria de a oferi mai multă transparență și autenticitate pe platformă. Într-un moment în care orice conținut digital poate fi alterat, este esențial să oferim modalități pentru ca publicul să poată discerne ce este adevărat. Anunțul de astăzi este un pas critic în obținerea acestui rezultat.” – Dana Rao, General Counsel and Chief Trust Officer, Adobe.

Avansarea competențelor media

În timp ce experții recomandă la scară largă etichetarea conținutului generat de AI (AIGC) ca o modalitate de a susține crearea responsabilă de conținut, aceștia avertizează totodată că etichetele pot cauza confuzie atunci când urmăritorilor nu le este oferit contextul necesar pentru a înțelege ce înseamnă acestea. În acest sens, TikTok a colaborat cu experți pentru a dezvolta campanii de educație media care să ajute comunitatea să identifice și să se gândească critic la conținutul generat de AI și dezinformare.

Prin colaborarea cu MediaWise, un program al Institutului Poynter, TikTok va actualiza noua pagină de dezinformare din cadrul Centrului de Siguranță și va include sfaturi care evidențiază compentențele generale în domeniul media, explicând totodată modul în care instrumentele TikTok, cum ar fi etichetele AIGC, pot contribui la contextualizarea conținutului.

„Rețeaua noastră de Verificare a Faptelor pentru Adolescenți a construit o audiență pe TikTok prin videoclipurile inovatoare privind competențele media începând din 2019. După cinci ani, suntem încântați să le oferim și mai multor oameni instrumentele necesare pentru a separa realitatea de ficțiune în mediul online.” Alex Mahadevan, Director, MediaWise.

Combaterea conținutului dăunător

Cei mai mulți oameni vor să se bucure de conținutul generat de AI în mod responsabil, însă există persoane rău-intenționate care folosesc acest tip de conținut pentru a-i induce pe alții în eroare în mod deliberat. TikTok este vigilent împotriva acestor riscuri, iar politicile platformei interzic în mod clar conținutul înșelător generat de AI – fie că este sau nu etichetat. De asemenea, anul acesta TikTok a semnat un acord la nivel de industrie pentru a combate utilizarea înșelătoare a Inteligenței Artificiale în timpul alegerilor. Pe măsură ce AI evoluează, TikTok continuă să investească în combaterea conținutului generat de AI dăunător prin dezvoltarea modelelor proactive de detecție, colaborarea cu experții și parteneriatele la nivel de industrie pentru a identifica soluții comune. Mai multe informații se regăsesc în Centrul de Transparență al TikTok.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Criterii în alegerea manualelor școlare: Ce cred profesorii români că este important pentru elevii lor?

Publicat

pe

De

București, 8 mai 2024 – Corectitudinea științifică și actualitatea informațiilor sunt cele mai importante criterii din punctul de vedere al profesorilor atunci când vine vorba despre manualele școlare pentru elevii de gimnaziu. Aceasta este concluzia unui studiu de piață la care au participat 2.500 de cadre didactice din toată țara.

Astfel, conform studiului, 83,8% dintre respondenți consideră că este importantă corectitudinea științifică a informațiilor. Pentru 71% dintre cei care au participat la studiu, actualitatea informațiilor prezentate este importantă, iar 69,9% susțin că este esențială adaptarea conținutului pentru fiecare grupă de vârstă a elevilor. 53% dintre cadrele didactice participante la studiul de piață au în vedere stilul și claritatea limbajului folosit în manual, iar 43% sunt interesați de conceptul didactic.

Editura Art Klett a realizat studiul de piață în perioada februarie-mai 2024, consultând opiniile a 2.500 de cadre didactice din toată țara. Această cercetare, care a implicat aproximativ 2% dintre profesorii de gimnaziu din România, oferă o perspectivă valoroasă asupra criteriilor esențiale pe care profesorii le iau în considerare la alegerea manualelor școlare. La nivel național, la ciclul gimnazial sunt între 80.000 și 100.000 de profesori, iar 60% dintre respondenți sunt utilizatorii manualelor editurii Art Klett.

Având în vedere criteriile menționate mai sus, iată modul în care manualele editurii Art Klett sunt percepute în raport cu acestea de către utilizatori, incluzând cadrele didactice care predau diverse materii, precum limba și literatura română, matematică, limba engleză, limba franceză, istorie, biologie, geografie, fizică, chimie, informatică și tehnologia informațiilor și comunicațiilor (TIC) etc:

  • 85,5% dintre profesorii de limba și literatura romană regăsesc corectitudinea științifică a informațiilor în manuale (este actualizat, conform prevederilor din cea mai recentă lucrare normativă  – DOOM 3 – ediția din 2021);
  • 64,8% dintre profesorii de matematică și 66.7% dintre profesorii de fizică sunt de părere că manualele editurii Art Klett au informații de actualitate;
  • 72,3% dintre profesorii de istorie consideră că în manualele de Istorie conținutul este adaptat pentru grupa de vârstă țintă;
  • 60,7% dintre profesorii de geografie consideră că în manualele de geografie conceptul didactic este respectat.

73,8% din profesorii care au participat la cercetare utilizează atât manualul digital, cât și cel tipărit în clasă și consideră că această abordare generează o predare mult mai eficientă. Profesorii au evaluat diferite aspecte ale manualelor digitale în funcție de gradul de importanță:

  • 79,4% apreciază activitățile multimedia interactive;
  • 78,8% pun accent pe modul de navigare și pe activitățile multimedia de învățare animate;
  • 77,2% sunt interesați de modul de afișare comutare automată și de activitățile multimedia interactive de învățare statice;
  • 75,8% susțin importanța modului de navigare și a modului de afișare pagină lată.

Studiul de piață a evidențiat și care sunt cele mai apreciate aspecte ale manualelor digitale ale editurii Art Klett de către utilizatori:

  • 55,8% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) interactive;
  • 45,8% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) animate;
  • 41,2% – Structura meniului;
  • 40,2% – Modul de afișare comutare automată;
  • 38,5% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) statice.

****

Art Klett este o editură de carte educațională de referință în România, oferind manuale și auxiliare pentru toate disciplinele școlare, de la clasa 0 până la clasa a XII-a. Proiectul Manuale digitale Art Klett s-a numărat printre primele din România, oferind în prezent structura cu cele mai performante și mai atractive produse de acest tip din mediul școlar. Manualele sunt recomandate de educatori, învățători și profesori de pretutindeni ca cea mai bună soluție pentru educație de înaltă calitate și îndeplinesc criteriile de excelență la nivel european și sunt realizate de autori cu renume și experiență la clasă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

Publicat

pe

De

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa, ce va avea loc în 25 și 26 octombrie a.c., la București.  Începând cu mâine, 1 mai a.c., locurile vor fi disponibile și publicului larg (altor categorii profesionale).

Marți, 30 aprilie a.c., este ultima zi în care profesorii din România beneficiază de reduceri și pachete preferențiale, care sunt disponibile online, pe site-ul oficial (www.d2l.ro), și pornesc de la 149 euro. Mai multe informații despre pachete se găsesc aici. 

Profesorii pot utiliza și instrumente alternative de plată în vederea rezervării accesului la evenimentul și la masterclass-urile susținute de experții locali și globali în educație, ce vor fi prezenți la Dare to Learn, ediția 2024. Cadrele didactice pot folosi primele de carieră didactică, fondurile pe care școlile le obțin, anual, pentru formarea profesională, programele de formare pentru profesori (presupun costuri acoperite pentru aceștia) incluse în proiectele cu finanțare europeană accesate de instituțiile școlare.

Ce obțin profesorii care se înscriu până la data de 1 mai 2024:

  1. Acces exclusiv: aceștia beneficiază de o ofertă limitată la preț redus, disponibilă doar pentru profesioniștii din educație și organizațiile non-guvernamentale care sprijină învățarea.
  2. Networking de elită:vor avea ocazia de a interacționa cu lideri de gândire și practicieni de top din educație, împărtășind idei și strategii inovatoare.
  3. Sesiuni de masterclass-uri: vor putea participa la ateliere și prezentări care abordează cele mai noi tendințe în educație, de la adaptarea metodologiilor de predare la gestionarea nevoilor speciale ale elevilor.
  4. Dezvoltare profesională continuă: vor afla cum să transforme provocările în oportunități și cum să se adapteze la dinamica schimbărilor în educație.

Începând cu data de 1 mai 2024 (miercuri), accesul la eveniment va fi deschis și publicului larg (altor categorii profesionale, cu excepția celor din învățământ), online, pe platforma www.d2l.ro.

Despre evenimentul anului în educație

Dare to Learn a fost conceput ca un program de formare la care sunt așteptați peste 4.000 de participanți. Prima ediție se va desfășura timp de două zile, pe 25 și 26 octombrie a.c., la Romexpo, în Capitală, și va fi cel mai mare eveniment din Europa dedicat profesorilor, dar și experților din învățământul preuniversitar și universitar, trainerilor din domeniul formării continue, cercetătorilor, celor care lucrează în domeniul resurselor umane în corporații sau companii, precum și specialiștilor din instituțiile locale și actorilor guvernamentali.

Summitul va cuprinde patru panel-uri dedicate profesioniștilor în educație, axate pe insights-uri și perspective privind valorificarea cercetărilor în psihologie, pe tehnologiile utilizate în economiile emergente și abordările de tip pionierat, cu scopul de a crea experiențe transformatoare de învățare.

Dare to Learn va reuni peste 20 de vorbitori locali și internaționali, care-și propun să dezvăluie cele mai recente rezultate ale studiilor și cercetărilor în practicile educaționale. Vor fi prezentate idei si tehnologii noi care remodelează modul în care se desfășoară astăzi procesul de învățare. Participanții vor fi încurajați să adopte noi instrumente și să modeleze ecosisteme de învățare pe tot parcursul vieții, adaptându-se unui viitor marcat de competiția dintre inteligența artificială și cea naturală, precum și de accesul democratizat la informație. Pe parcursul celor două zile de eveniment, 32 de masterclass-uri, organizate pe diverse teme, vor fi susținute de experți ce și-au lăsat amprenta asupra modului în care se desfășoară procesul de învățare (la clasă ori în mediul organizațional), care au eliminat barierele pentru a face educația una echitabilă.

Printre speakerii internaționali – considerați lideri de opinie, academicieni, cercetători în leadership-ul educațional, deschizători de drumuri în ceea ce privește accesul la educație și vizionari în domeniul inteligenței artificiale, pionieri care au redefinit domeniul învățării prin idei și practici revoluționare – se numără nume de referință în accelerarea învățării: John Hattie, Peter Senge, Sugata Mitra, Vicky Colbert, Zack Kass, Graham Brown-Martin, Charles LeadBeater, Niko Herlin, Henri Muurimaa, Diana Laufenberg, Cami Anderson și Ng Aik Yang. Lista completă a speakerilor, precum și mai multe informații despre aceștia și performanțele lor vor fi comunicate în perioada următoare.

În cadrul evenimentului vor exista zone dedicate întâlnirilor one-to-one și networkingului între participanți și vorbitori, precum și o zonă amplă de expoziție dedicată partenerilor acestui eveniment (lansare de cărți, dezbateri ale autorităților, standuri cu activități ale companiilor etc.).

Evenimentul Dare to Learn este rezultatul unui parteneriat între Fundația Dare to LearnAsociația Română de Literație (ARL România), Teach for Romania și Finnish Teacher Training Centre.

ING Bank Romania este presenting partner al evenimentului.

EducațiePrivată.ro este partener media principal al evenimentului. Pe lista partenerilor media se mai numără Antena, 3 CNN, Hotnews.ro, Adevarul.ro și Stiripesurse.ro.

### 

Despre Fundația Dare to Learn

Fundația Dare to Learn este o organizație non-guvernamentală care promovează și sprijină inovarea în domeniul educației și învățării pe tot parcursul vieții, pentru a elimina orice barieră din calea învățării unei persoane. Prin abordări și tehnologii inovatoare, Fundația își propune să elimine impactul constrângerilor geografice, disparităților socio-economice, ciclurilor multigeneraționale de eșec educațional, permițând indivizilor din toate mediile si de toate vârstele să se angajeze în experiențe de învățare semnificative și eficiente. Procedând astfel, Fundația urmărește să reducă abandonul școlar și decalajul educațional și să ofere indivizilor puterea de a-și atinge întregul potențial, indiferent de circumstanțele lor.

Fundația Dare to Learn este inițiatorul platformei Dare to Learn, prin care urmează a se pilota abordări inovatoare în educație, și susține desfășurarea pe termen lung a evenimentului Dare to Learn în România, unde se reunesc gânditori, personalități de talie mondială, cercetători în leadership organizațional și educațional, deschizători de drumuri în educație echitabilă, precum și vizionari în inteligența artificială. 

Despre Teach for Romania

Teach for Romania este o organizaţie non-guvernamentală care pregătește viitori educatori, învățători şi profesori model și îi sprijină în procesul de transformare a sistemului educațional din România. Scopul organizaţiei este să intervină pe termen lung în procesul de reducere a inechității educaţionale şi să dezvolte abilități sociale în rândul elevilor.

Teach for Romania face parte din reţeaua globală Teach for All, care pregăteşte viitori educatori, învăţători sau profesori care vor să performeze în învăţământul de stat, în special pentru elevii din medii vulnerabile. Scopul rețelei este să extindă accesul la educaţie în întreaga lume, prin creşterea şi accelerarea impactului generat de organizaţii care cultivă leadership-ul necesar pentru schimbare. Teach for All este prezent astăzi în peste 60 de țări din întreaga lume şi numără peste 100.000 de profesori și alumni care lucrează cu copii din comunități vulnerabile.

Despre Asociația Română de Literație (ARL România)

Asociația Română de Literație este o organizație non-guvernamentală a cărei misiune constă în dezvoltarea, promovarea şi susţinerea programelor şi proiectelor educaţionale care conduc la îmbunătăţirea serviciilor educaționale oferite de instituţiile de învăţământ pentru copii, tineri şi adulți din România şi din străinătate.

Asociația promovează exemple de bună practică, modele de excelenţă şi eficienţă didactică în educaţie, urmărind cu prioritate creşterea calităţii procesului de predare-învăţare pentru a contribui la formarea şi dezvoltarea competenţelor necesare împlinirii la nivel personal şi social a elevilor într-o societate bazată pe cunoaştere şi învăţare continuă. Dezvoltarea competențelor de literație ale elevilor reprezintă o prioritate a ARL.

Despre Finnish Teacher Training Centre

Finnish Teacher Training Centre este un centru de formare continuă pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar, care a apărut în urma nevoii profesorilor de a fi mereu conectați la schimbare. Portofoliul său de programe și cursuri este unul modular și flexibil, construit atât pe competențe generale de dezvoltare personală și a carierei, cât și pe competențe tehnice, metodologice, specifice corpului didactic, adaptat sistemului local.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Exclusiv11 ore inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Exclusiv12 ore inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Uncategorized4 zile inainte

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori...

Eveniment4 zile inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Exclusiv4 zile inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Eveniment5 zile inainte

Samsung Electronics menține poziția de lider pe piața globală a televizoarelor pentru al 18-lea an consecutiv

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut supremația pe piața globală de televizoare pentru al 18-lea an...

Uncategorized5 zile inainte

Criterii în alegerea manualelor școlare: Ce cred profesorii români că este important pentru elevii lor?

București, 8 mai 2024 – Corectitudinea științifică și actualitatea informațiilor sunt cele mai importante criterii din punctul de vedere al...

Afaceri6 zile inainte

Ghid Complet despre Bonusurile de Bun Venit in Cazinourile Online

Ce Este un Bonus de Bun Venit? Cine Poate Beneficia de Bonusurile de Bun Venit Tipuri de Bonusuri de Bun...

Exclusiv6 zile inainte

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cum să alegi brokerul de investiţii pe bursă care ţi se potriveşte cel mai bine

Alegerea unui broker de investiții pe bursă este o decizie fundamentală pentru orice investitor, fie că este la început de...

parcurilor naturale parcurilor naturale
Turism2 săptămâni inainte

Ghid turistic al parcurilor naturale din judeţul Vâlcea

În inima României, departe de agitația orașelor și a vieții moderne, se află județul Vâlcea, o perlă a naturii încă...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Acer se angajează să colecteze 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător prin intermediul parteneriatului cu Plastic Bank

Colaborarea ajută la prevenirea pătrunderii în ocean a echivalentului a 2,5 milioane de sticle de plastic și sprijină mijloacele de...

Uncategorized2 săptămâni inainte

BenQ SW272U a câștigat premiul TIPA 2024 pentru cel mai bun monitor foto profesional

Cel mai performant monitor 4K de 27 inch pentru fotografi, cu precizie superioară a culorilor și calibrare hardware București, România...

Sport2 săptămâni inainte

Beneficiile bonusurilor fără depunere în jocurile de noroc online

Popularitatea bonusurilor fără depunere în lumea jocurilor de noroc online este în continuă creștere. Aceste bonusuri oferă jucătorilor oportunitatea de...

Eveniment2 săptămâni inainte

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Știrile Săptămânii