Connect with us

Eveniment

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Publicat

pe

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată de experții AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare Mici (SMR) la Doicești.

Site-ul de la Doicești a fost preselectat în urma unei analize complexe de specialitate realizate de Nuclearelectrica în cadrul unui grant de 1,2 milioane de dolari de la USTDA în 2021 pentru identificarea și evaluarea potențialelor amplasamente pentru Reactoare Modulare Mici. Această cercetare a presupus evaluarea mai multor site-uri potențiale, iar fostul amplasament al termocentralei Doicești a îndeplinit un număr substanțial de criterii de eligibilitate, inclusiv cele legate de siguranță, dar și în ceea ce privește infrastructura existentă pentru dezvoltarea ulterioară a proiectului.

„Suntem bucuroși să vedem că site-ul SMR de la Doicești este pe deplin conform cu cele mai înalte standarde de siguranță ale AIEA, acest lucru reprezentând un pas important în Proiectul SMR și în implementarea acestuia. Avem încredere că oportunitatea de a dezvolta tehnologia SMR în România va aduce un număr mare de beneficii în ceea ce privește dezvoltarea industriei nucleare din România și diversificarea surselor de energie cu emisii reduse de carbon, aducând în același timp avantaje locale, deschizând o nouă industrie în județul Dâmbovița și creând mii de locuri de muncă pentru localnici și specialiști”, declară Teofil Mureșan, CEO și Președintele E-INFRA.

Proiectul SMR de la Doicești este dezvoltat de RoPower Nuclear, compania de proiect creată special pentru prima implementare sigură, curată și fiabilă a unei centrale SMR în România.

Despre E-INFRA

Cu o experiență de peste 27 de ani, Grupul E-INFRA cuprinde 5 companii românești active în domeniul energiei, construcțiilor și infrastructurii de telecomunicații. Grupul E-INFRA include: Electrogrup – antreprenor EPC pentru proiecte complexe de infrastructură critică pentru energie și energie regenerabilă, construcții și proiecte de telecomunicații, Nova Power & Gas – activă în producția de energie, furnizarea de energie și gaze naturale, distribuția de gaze naturale și comerțul cu energie și gaze, Netcity Telecom – companie care dezvoltă și operează infrastructura metropolitană de fibră optică din București, Direct One – operatorul celei mai mari rețele neutre de fibră optică la distanță cu acoperire națională, servicii de mentenanță și proiecte de telecomunicații și WESEE – care oferă servicii complete de instalare și mentenanță pentru parcuri eoliene. Principalul obiectiv al Grupului E-INFRA, care cuprinde peste 1300 de angajați, este de a îmbunătăți calitatea vieții indivizilor prin furnizarea unei infrastructuri moderne de ultimă generație care să susțină un viitor mai bun.

Despre NOVA

Nova Power & Gas este în prezent unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați furnizori de pe piața de energie electrică și gaze naturale din România, răspunzând nevoilor consumatorilor printr-o ofertă integrată de servicii, punând în același timp accent pe eficientizarea consumului și a costurilor.

Prin investiții continue în capacitățile proprii de producție de energie electrică și în infrastructura de distribuție a gazelor naturale, Nova Power & Gas contribuie la dezvoltarea durabilă a energiei din România și demonstrează că, prin determinare, transparență și agilitate, o companie antreprenorială poate deveni un jucător important în industria energetică.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

Publicat

pe

De

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai, serviciul va fi disponibil pentru ascultătorii italieni, cu o librărie formată din peste 100.000 de titluri în limba italiană și engleză.

În strategia de expansiune dezvoltată de Voxa, ​​Italia s-a evidențiat ca o piață majoră de carte, cu o valoare totală de aproximativ 1,8 miliarde de euro în 2023, dar cu o penetrare digitală de doar 6%, prezentând o oportunitate semnificativă de creștere. În acest context, un nou jucător dinamic precum Voxa, care contribuie la extinderea catalogului de cărți audio disponibil, poate crea condițiile pentru ca piața să crească cel puțin până la 10% din totalul acesteia până în 2026. Voxa are în plan ca în primele trei luni să deschidă studiouri locale, unde să înregistreze conținut exclusiv și să pună la dispoziția editurilor servicii de producție audio.

Până la sfârșitul anului 2024, Voxa va investi peste 2 milioane de euro în dezvoltarea operațiunilor din Italia. În acest sens, compania a deschis un birou în Milano și are deja o echipă locală care să gestioneze implementarea strategiei de lansare și dezvoltare în Italia. Coordonarea regională și dezvoltarea tehnologiei vor fi gestionate de hub-ul regional al companiei din București.

„Planurile ambițioase și premierele vor continua în România, care rămâne o piață cheie pentru Voxa. Expansiunea internațională nu reprezintă o schimbare în focusul nostru, ci dovada că am creat un produs și un model de business valoroase, care se vor bucura de recunoaștere și peste hotare. Acest lucru dovedește încă o dată că resursele și talentul local ne pot aduce la același nivel cu marii jucători la nivel global. Credem că tehnologia Voxa o să fie apreciată și adoptată cu succes într-o țară precum Italia,” spune Dan Vidrașcu, CEO Voxa.

Prin intermediul Voxa, utilizatorii din Italia vor avea acces la o vastă bibliotecă de cărți audio, cuprinzând o gamă largă de genuri literare, de la ficțiune la non-ficțiune, de la cărți clasice la cele mai recente bestseller-uri. Astfel, Voxa are deja parteneriate cu cele mai mari grupuri editoriale, printre care se numără și editurile Arnoldo Mondadori Editore și GEMS.

În linie cu structura ofertei din România, Voxa va avea disponibile două opțiuni de abonamente nelimitate: lunar și anual.

Despre Voxa

Voxa este liderul aplicațiilor de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri din România, cu peste 300.000 de useri activi în 2023, la doar doi ani de la lansare. În prezent, platforma Voxa cuprinde peste 70.000 de titluri (audiobook și e-book în limba română și în limba engleză) cât și cea mai mare colecție de audiobook-uri în limba română din lume. Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobook-uri în limba română, arată rezultatele studiului „Piața de carte digitală din România”, prima cercetare de piață dedicată audiobook-urilor și e-book-urilor din România, realizată de către Voxa în mai 2023. Voxa colaborează cu peste 40 de edituri de renume local și internațional printre care și Litera, Corint, Trei, Humanitas, Curtea Veche, Niculescu, For You și Harper Collins.

Voxa poate fi descărcată din Google Play și din AppStore de către orice utilizator de smartphone. Mai multe informații sunt disponibile pe www.voxa.ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

Publicat

pe

De

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT din lume, prezintă cele mai recente modele ale seriei G4 dedicată gamingului: 24G4XE, cu o diagonală de 23,8″ (60,5 cm) și monitorul 27G4XE, cu o diagonală de 27″ (68,6 cm). Lansată în acest an, noua serie G4, cu designul său inspirat de avioanele de vânătoare, este deja disponibilă pe piață, oferind modelele Full HD reglabile pe înălțime 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X.

Proiectate pentru a răspunde nevoilor jucătorilor care solicită performanțe înalte, dar fără costuri ridicate, 24G4XE și 27G4XE reprezintă alternative optime, cu un design actualizat, păstrând în același timp specificații de înaltă performanță, cum ar fi o rată de reîmprospătare de 180 Hz și timpi de răspuns GtG de până la 1 ms. Aceste modele vin în ajutorul utilizatorilor care caută caracteristici competitive la un preț mai atractiv.

Designul fără ramă pe 3 laturi al AOC GAMING 24G4XE și 27G4XE este perfect pentru configurațiile extinse cu mai multe monitoare.

Seria G4: preț entry-level , performanțe înalte

Anunțate în acest an, monitoarele din noua serie G4 de la AGON by AOC au fost concepute pentru a înlocui modelele seriei anterioare G2, apreciate pentru performanțele lor. Cu un design nou, elegant, de culoare neagră, inspirat de unghiurile ascuțite ale unui avion de luptă, seria G4 aduce noutăți, păstrând în același timp un cost de achiziție accesibil. Evoluând de la o rată de reîmprospătare de  144/165 Hz, noile modele dispun acum de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, îmbunătățind claritatea și fluiditatea mișcărilor. Echipate cu suporturi reglabile pe înălțime pentru a promova o postură sănătoasă și ușurința de utilizare, modelele anterioare FHD 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X oferă gamerilor o experiență de utilizare completă.

Principala diferență dintre modelele 24G4XE și 27G4XE și cele două modele precedente este suportul simplificat, care oferă reglarea înclinării (-5/23°) pentru a satisface nevoile ergonomice de bază, reducând în același timp costul total. Pentru utilizatorii care dispun de alte mijloace de reglare (birouri reglabile sau brațe de monitor) pentru o înălțime optimă de vizualizare, noile 24G4XE și 27G4XE completează seria cu standuri mai simple.

Imagini clare și fluide

Monitoarele utilizează un panou Fast IPS, oferind o rezoluție Full HD (1920×1080) clară, completată de o rată de reîmprospătare de 180 Hz și un timp de răspuns GtG de până la 1 ms, pentru un gameplay fluid și fără întreruperi. Cu o luminozitate de 300 nits, un raport de contrast de 1000:1 și suport HDR10, aceste monitoare reproduc imagini vii și realiste pentru o gamă largă de jocuri.

Concepute pentru flexibilitate

Ambele modele dispun de un design fără ramă pe 3 laturi, ideal pentru configurații cu mai multe monitoare. Pentru jucătorii care au nevoie de mai multă flexibilitate, ambele monitoare sunt echipate cu capacități de montare VESA 100×100, permițând astfel atașarea lor de brațe dedicate, lărgind astfel posibilitățile de reglaj. Suportul Adaptive-Sync asigură o performanță optimă, lipsită de erori grafice. Noul meniu OSD este mai intuitiv, iar software-ul G-Menu oferă moduri și funcții orientate către  jocuri, precum Smart Crosshair sau Shadow Control.

Conectivitatea nu este compromisă, ambele modele dispunând de 2x intrări HDMI 2.0 și 1x intrare DP 1.4, alături de 2 difuzoare de 2W pentru o experiență multimedia completă. Aceste specificații asigură faptul că monitoarele 24G4XE și 27G4XE sunt potrivite atât în a satisface cerințele jocurilor moderne, dar și a diferitelor nevoi întâlnite în finalizarea sarcinilor de zi cu zi.

Preț și disponibilitate

AOC GAMING GAMING 24G4XE și 27G4XE beneficiază de o garanție de 3 ani și vor fi disponibile începând cu luna iunie 2024, la un preț recomandat de 792 lei și respectiv, 941 lei.

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Publicat

pe

De

  • Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, cu 95%
  • Clasamentul creșterilor este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%)
  • Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 110 de magazine online, din 17 categorii de comerț electronic

Timișoara, 9 mai 2024 – Luna care s-a încheiat cu Sărbătorile Pascale a adus magazinelor online cel mai mare plus de vânzări în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, de 95%, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.

„Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, care aproape s-a dublat. În plus, momentul investițiilor în casă s-a regăsit și în categoria Echipamente de birou, iar mulți utilizatori ai magazinelor online au profitat de sărbători pentru a-și face și mai bun locul în care lucrează de acasă”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Topul creșterilor vânzărilor online înregistrate în luna care s-a încheiat de Paște este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%).

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Exclusiv3 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Eveniment4 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment4 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Exclusiv4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Exclusiv4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Exclusiv4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Exclusiv5 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

vestiar metalic vestiar metalic
Uncategorized5 zile inainte

Caracteristici ale unor vestiare metalice pentru pastrarea valorilor

Alegerea vestiarelor metalice potrivite este cruciala pentru pastrarea in siguranta a valorilor, dar si a altor obiecte personale, precum haine,...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Exclusiv6 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

UncategorizedO săptămână inainte

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori...

EvenimentO săptămână inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

ExclusivO săptămână inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Știrile Săptămânii