Connect with us

Uncategorized

Iluminatul public al unui oraș din Maramureș va folosi energia verde produsă de centrala fotovoltaică construită de Allview și Waldevar Joint Venture

Publicat

pe

Brașov, 14 noiembrie 2023 – Asocierea de tip Joint Venture dintre Visual Fan S.A. și Waldevar Energy S.R.L., a fost desemnată câștigătoare de către comisia de licitație, a contractului de proiectare și execuție al viitorului parc fotovoltaic din orașul maramureșan Seini, care va acoperi consumul sistemului de iluminat public.

Proiectul, având termen de implementare data de 31 decembrie 2023, primește finanțare europeană nerambursabilă prin intermediul Programului Operațional Infrastructură Mare, program dedicat investițiilor în capacități de producere de energie din surse regenerabile pentru consum propriu. Capacitatea totală a proiectului este de 305,9 kW, parcul fotovoltaic având în componență 540 de panouri fotovoltaice Allview de 550 W și trei invertoare trifazate cu putere de 100 kW fiecare. Structura de susținere a panourilor fotovoltaice, fabricată din oțel zincat, are un unghi de înclinare de 30 de grade și permite montarea a câte două panouri în mod portret. Sistemul va conține și un post de transformare tip PTAB de 400 kVA care se va conecta la rețeaua de medie tensiune, acesta fiind deja livrat.

Prin această inițiativă, în următorii 20 de ani, se estimează o producție de ~5.600.000 kW, o economie de peste 1.000.000 euro și o reducere de ~2.200 de tone de CO2. Acest proiect promovează, de asemenea, creșterea competitivității, eficienței energetice și utilizarea surselor regenerabile la nivel național, contribuind la îmbunătățirea calității vieții prin beneficiile economice și ecologice oferite.

Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A., a declarat: „Proiectul din Seini marchează un pas semnificativ în direcția atingerii și chiar depășirii obiectivului nostru de anul acesta, de a finaliza proiecte fotovoltaice cu o capacitate totală de 20 MW. Această realizare reprezintă dovada angajamentului nostru ferm față de dezvoltarea și promovarea energiei solare, consolidându-ne poziția în domeniul surselor regenerabile de energie. Ne îndreaptă cu hotărâre către un viitor în care vom continua să oferim soluții durabile și inovatoare pentru clienții noștri, alături de parteneri la fel de puternici, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de sustenabilitate și independență energetică.

Nicolae Constantin, COO WALDEVAR Energy S.R.L.: „Cu un progres impresionant în domeniul energiei solare, Waldevar Energy S.R.L. a reușit să construiască peste 200 MW în ultimul an și, în prezent, are șantiere deschise ce însumează peste 300 MW în diverse parcuri fotovoltaice pe teritoriul României. Această reușită nu doar că ne întărește statutul de lideri în sectorul energiei regenerabile, dar subliniază și rolul nostru crucial în transformarea peisajului energetic al țării. Angajamentul nostru față de un mediu mai curat și independența energetică a României este evident prin proiectul nostru din Seini, care marchează un nou punct de referință în misiunea noastră continuă de inovare și excelență.”

Proiectul Orașului Seini se aliniază eforturilor guvernului României de a implementa Planul Național de Energie Regenerabilă, care vizează alimentarea a minim 25% din corpurile de iluminat public din țară din surse regenerabile până în 2030.

Pentru mai multe informații despre soluțiile oferite de Visual Fan prin divizia Allview Industry-IMM, puteți vizita website-ul companiei la adresa www.allview.ro/solarenergy/industry-imm.

Despre Visual Fan S.A.

Visual Fan S.A., deținătoarea brandului Allview (simbol bursier ALW), este o companie românească cu o vastă experiență în producția de dispozitive mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 în Brașov, Visual Fan a devenit cunoscută drept un vizionar și pionier în domeniul tehnologic, lansând produse inovatoare care aduc tehnologia la îndemâna utilizatorilor. Compania este recunoscută pentru lansarea celui mai complex sistem Smart Home din România în 2016, pentru crearea primului asistent vocal în limba română – AVI, în 2017, și pentru încheierea unui parteneriat direct cu Google Android TV™ în 2019. Allview a fost, de asemenea, primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED în 2020. În continuarea demersurilor sale de inovare, în 2022, compania a lansat conceptul Green by Allview, ce integrează noi domenii de activitate cu un obiectiv clar: construirea unui viitor sustenabil pentru creșterea calitații vieții în ansamblu și a grijii pentru generațiile viitoare. În 2023, aplicația Allview AVI ChatGPT a primit un update important prin adăugarea unui model de limbaj natural antrenat de inteligența artificială (AI). Allview continuă să investească în cercetare și dezvoltare și își propune să creeze un robot inteligent – asistent personal în viitor.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

Publicat

pe

De

 

Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a bateriei nu mai este doar o caracteristică, ci devine fundamentul mobilității moderne. Cu toate acestea, pe măsură ce solicităm dispozitive mai elegante și mai bogate în funcții, efortul de a echilibra estetica cu rezistența bateriilor a generat atât noi provocări, cât și inovație. Utilizatorii își doresc confortul unui telefon care poate rezista toată ziua cu o singură încărcare și, în același timp, să aibă un design subțire, fără grosimea suplimentară care vine de obicei cu o baterie mai mare. Această dilemă reflectă o problemă actuală în care eleganța designului intră în conflict cu performanța bateriei.

HONOR Magic V2 este un smartphone care abordează direct această provocare. Lansarea dispozitivului marchează un moment important în evoluția designului smartphone-urilor, evidențiind o sinergie între estetică și funcționalitate. În acest context, Magic V2 reprezintă o dovadă a angajamentului HONOR față de inovație, aducând în prim-plan un dispozitiv care răspunde provocării de a avea un device cu o durată lungă a bateriei, fără a adăuga greutate sau volum suplimentar.

HONOR a reușit să răspundă acestei provocări prin realizarea unui design inovator de baterie care folosește un compozit de siliciu-carbon. Această alegere a materialului a permis obținerea unei baterii care nu este doar mai ușoară și mai subțire, ci și mai densă din punct de vedere energetic. Este o schimbare radicală față de bateriile convenționale cu litiu-ion, oferind performanțe îmbunătățite într-un spațiu mai mic. Rezultatul este un dispozitiv subțire și o baterie rezistentă.

Inovația nu se oprește la baterie. HONOR a inovat design-ul smartphone-urilor pliabile, creând un dispozitiv care este impresionant de subțire ce are o grosime de 4,7 mm atunci când este deschis și de 9,9 mm atunci când este pliat. Aceste dimensiuni stabilesc un nou standard în materie de grosime, prezentând o formă la fel de plăcută ochiului pe cât este de confortabilă în mână. În interiorul bateriei se află o baterie puternică de 5000 mAh, care sfidează compromisul tradițional între eleganță și rezistență. Bateriile tradiționale de tip litiu-ion necesită adesea un compromis între greutate și putere; bateriile cu capacitate mare tind să adauge greutate dispozitivului. Cu toate acestea, datorită compozitului silicon-carbon, această baterie reușește să ofere o capacitate de încărcare mai mare, fiind în același timp mai ușoară. Această descoperire este crucială pentru designul Magic V2, permițându-i să rămână extrem de subțire și ușor de manevrat.

Echipa de design HONOR a pornit în misiunea de a crea un smartphone care să îmbine atât forma, cât și funcționalitate într-un design subțire, sfidând norma smartphone-urilor voluminoase cu baterii de mare capacitate. Procesul a implicat un amestec sinergetic de materiale inovatoare, o arhitectură internă reimaginată și o căutare neîncetată a miniaturizării.

  1. Selecția materialelor:
    Echipa HONOR a selectat materiale care să asigure un design subțire telefonului, fără să sacrifice durabilitatea bateriei. Utilizarea unui compozit siliciu-carbon pentru baterie a permis obținerea unei surse de energie mai subțire, dar cu o densitate de energie mai mare. Această alegere a fost completată de integrarea unei balamale din titan super ușoară, recunoscută pentru rezistența și ușurința sa, care a devenit baza reducerii grosimii totale a dispozitivului.
  2. Reproiectare arhitecturală:
    Dincolo de materiale, configurația internă a modelului Magic V2 a fost reproiectată meticulos. Fiecare componentă a fost analizată cu atenție pentru a se verifica eficiența spațiului, ceea ce a dus la arhitectura inovatoare „trei în unu”. Acest design a permis consolidarea mai multor funcții în componente unice, eliberând spațiu pentru o baterie mai mare.
  3. Miniaturizarea componentelor:
    Miniaturizarea componentelor interne a jucat un rol important în realizarea design-ului subțire pentru modelul Magic V2. Departamentul de cercetare și dezvoltare al HONOR s-a străduit să reducă dimensiunea tuturor elementelor, de la PCB la conectori, fără să afecteze performanța. Acest efort de miniaturizare a fost crucial pentru a menține design-ul elegant, încorporând în același timp toate caracteristicile necesare.
  4. Integrarea sistemului de răcire:
    Înțelegând importanța gestionării termice într-un astfel de design compact, HONOR a dezvoltat un sistem de răcire bionic ultra-subțire. Acest sistem este eficient, ocupă un spațiu minim, menținând un design subțire și asigurând în același timp performanța și longevitate.
  5. Abordarea centrată pe nevoile utilizatorilor:
    Pe tot parcursul procesului de proiectare, feedback-ul și așteptările utilizatorilor au rămas în prim-plan.Scopul a fost de a crea un dispozitiv care să nu doar îndeplinească, ci să depășească cerințele utilizatorilor. Prototipurile au fost testate în mod riguros și îmbunătățite pe baza scenariilor reale de utilizare pentru a se asigura că produsul final se aliniază cu nevoile consumatorilor.

Cu Magic V2, HONOR nu doar că a introdus o inovație tehnologică, ci a creat și un companion pentru utilizatorul modern, care se adaptează cu grație și vigoare cerințelor unui stil de viață dinamic. Acest dispozitiv marchează o evoluție către un viitor în care echilibrul între estetica elegantă și funcționalitatea solidă nu mai este doar un vis, ci o realitate palpabilă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Publicat

pe

De

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării – Ardud (jud. Satu Mare), Kogălniceanu (jud. Constanța), Băleni (jud. Dâmbovița) și Râmnicu Vâlcea (jud. Vâlcea).  Vizitatorii noilor magazine PENNY vor experimenta un ambient modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

PENNY Baleni

Cele patru noi magazine PENNY sunt pregătite să își întâmpine clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Pe scurt, despre fiecare magazin:

  1. Magazinul PENNY din Ardud, județul Satu Mare, situat pe strada Ștefan cel Mare nr. 58, dispune de patru case de marcat, are o suprafață de vânzare de 853.48 mp și oferă 65 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și va funcționa de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00.
  2. Noul PENNY din Kogălniceanu, județul Constanța, situat pe strada Tudor Vladimirescu, nr. 16 A, are o suprafață de vânzare de 856.45 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și poate fi vizitat de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.
  3. Magazinul PENNY din comuna Băleni, județul Dâmbovița, deschis de luni până sâmbătă între 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00, este localizat pe Soseaua București – Târgoviște, nr. 66. Oferă 55 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii și are o suprafață de vânzare de 770.70 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie.
  4. Nu în ultimul rând, noul magazin PENNY din Râmnicu Vâlcea, de pe strada Posada, nr. 51, are o suprafață de vânzare de 826.87 mp și este deschis din 30 noiembrie. Magazinul va funcționa de luni până sâmbătă între 7:30 – 21:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Acest magazin nu dispune de locuri de parcare.

PENNY Kogalniceanu

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Publicat

pe

De

  • Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și convertor audio
  • Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile Electronice, Casă și bucătărie, respectiv Frumusețe și igienă personală

București, 29 noiembrie Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că valoarea medie a comenzilor de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a fost de 265 de lei, în creștere față de cei 190 de lei din 2022, iar două treimi dintre cumpărători au optat pentru plata online a achizițiilor.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și convertor audio.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

  • Electronice, +124%
  • Casă și bucătărie, +106%
  • Frumusețe și îngrijire personală, +81%

Comparativ cu anul 2022, volumul de comenzi s-a dublat, iar datele sunt influențate și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate în acest an.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Brașov, Constanța, Prahova, Dolj, Sibiu, unde conceptul de Black Friday este deja popular și puterea de cumpărare este mai mare.

Surpriza a provenit din vânzările înregistrate în alte țări – 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales sunt din SUA, Ungaria, Bulgaria, Germania, și Anglia.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.

Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.

Despre easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Uncategorized2 zile inainte

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

  Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a...

Uncategorized2 zile inainte

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării –...

Uncategorized2 zile inainte

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și...

Vâlcea Vâlcea
Turism2 zile inainte

Descoperă magia schiatului în Vâlcea: Destinații încântătoare pentru iubitorii de zăpadă

Dacă ești în căutarea unei destinații de schi unică și plină de farmec iarna aceasta, ești în locul potrivit! Vâlcea...

Uncategorized3 zile inainte

realme anunţă peste 200 milioane de telefoane vândute la nivel global

București, România – 27 noiembrie 2023 – realme a anunțat oficial că livrările sale globale de smartphone-uri au depășit 200 milioane...

Uncategorized3 zile inainte

AOC și Philips Monitors fac progrese remarcabile în procesul de sustenabilitate, confirmate de certificarea EPEAT Climate+

București, 28 noiembrie 2023 – MMD, unul dintre cele mai importante companii de tehnologie din lume, partener licențiat al brandurilor...

Uncategorized4 zile inainte

Samsung desemnat ,,Cel mai bun angajator din lume” pentru al patrulea an consecutiv de către Forbes

București, România – 27 noiembrie 2023 – Samsung Electronics a fost desemnat în luna noiembrie ,,Cel Mai Bun Angajator din Lume”...

Afaceri4 zile inainte

Cinci motive pentru care aveți nevoie de o strategie de marketing digital

O strategie de marketing digital bine concepută este esențială. Iată cinci motive cheie pentru care ar trebui să începeți să...

Uncategorized7 zile inainte

PENNY România ajunge la o rețea de 355 de magazine

PENNY continuă să se extindă rapid în România și inaugurează două noi magazine, unul în București, iar celălalt în Corunca,...

Uncategorized7 zile inainte

Miaunismul: un nou curent în artă inspirat de creativitatea pisicilor

Prin campania Artă Miaunistică, Whiskas își propune să încurajeze adopțiile și să arate că viața alături de pisici este mult...

UncategorizedO săptămână inainte

Sinonim cu Pionieratul

O Istorie prin Inovație În peisajul dinamic al dezvoltării imobiliare comerciale, Genesis Property se distinge ca un pionier, un vizionar...

UncategorizedO săptămână inainte

Premieră în peisajul imobiliar românesc

Peste 20 milioane de Euro investite pentru Faza II a proiectului YUNITY Park: pădure urbană, promenadă etajată și energie regenerabilă...

EvenimentO săptămână inainte

NAVITEL RE 5 DUAL: Inovația ce transformă fiecare călătorie într-o experiență de navigație și supraveghere deosebită

NAVITEL®, liderul incontestabil în tehnologia dispozitivelor auto, anunță cu mândrie lansarea celei mai recente inovații din portofoliul său de produse, NAVITEL...

UncategorizedO săptămână inainte

Studiu carVertical: Piața de mașini second-hand din România este una dintre cele mai puțin transparente din Europa

59% dintre mașinile din România au avut pagube minore sau majore 66% dintre mașinile analizate au fost importate Aproape 8%...

UncategorizedO săptămână inainte

Cifra de afaceri a Bergerat Monnoyeur a depasit borna de 150 de milioane de euro

Bergerat Monnoyeur (BM), dealer Cat® de peste 90 de ani si parte a Grupului Monnoyeur, a organizat astazi, 21 noiembrie 2023,...

UncategorizedO săptămână inainte

Restructurarea creditelor a fost principala soluție găsită în negocierile consumatori-bănci din acest an | Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul CSALB

21 noiembrie, București. Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest...

Știrile Săptămânii