Connect with us

Uncategorized

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

Publicat

pe

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România și în același timp un reper pentru toți cei pasionați de tehnologie, anunță o nouă ediție a campaniei Te echipăm gratuit. De data aceasta, campania desfășurată în perioada 18 septembrie – 8 octombrie 2023,  oferă cadou clienților săi un SSD Crucial P3 de 1TB PCIe 3.0 sau o sursă Thermaltake Smart RGB 80+ 700W. Conform tradiției, clienții pot primi cadou la alegere un premiu dacă achiziționează orice procesor impreuna cu orice placă de bază și orice placă video din categoriile procesoareplăci de bazăplăci video, cu o valoare minima de 2300 RON. Această campanie se adresează celor care vor să-și construiască un nou sistem de gaming, PC Garage oferind gratuit una dintre cele două componente.

SSD-urile sunt esențiale în sistemele moderne, de aceea ele sunt alese încă de la început atunci când se realizează o configurație nouă. Crucial P3 este un SSD cu o capacitate de 1TB și viteze foarte bune, ideal pentru sistemele entry sau mid-range. Cu viteze ce ating 3500MB/s la citire și 3000MB/s la scriere, utilizatorii vor simți imediat cum PC-ul lor se miscă mult mai rapid decât dacă ar folosi un HDD tradițional.De asemenea, cu un TBW de 220TB, acest SSD va putea rula în condiții optime o lungă perioadă de timp.

Cu un renume internațional în domeniul sursele, Thermaltake oferă și în prezent produse de calitate pentru o gamă largă de clienți, atât utilizatori casnici cât și utilizatori hard core. Modelul de sursă Smart RGB 80+ de 700W cu eficiență cuprinsă între 82% și 86% în funcție de nivelul de încărcare, este o opțiune foarte bună pentru cei care construiesc un sistem puternic. De asemenea, iluminarea RGB cu buton dedicat pentru controlul culorii, ajută utilizatorii să contruiască un build modern setat pe preferințele lor.

Considerată cea mai importantă piesă din sistem, sursa este responsabilă de buna funcționare a sistemului și de protejarea acestuia în cazul unor pene de curent sau în cazul în care există fluctuații ce pot deteriora componentele electornice. Datorită protecțiilor integrate la scurtcircuit sau supratensiune, sistemul vostru este protejat în permanență.

Pentru a putea realiza un sistem de gaming corespunzător, PC Garage vine cu trei recomandări de sisteme:

Campania este valabilă în limita stocului și nu poate fi aplicată produselor din gama Business sau Desigilate. Regulamentul campaniei poate fi găsit accesând ACEST LINK.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Publicat

pe

De

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declarat Răzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Publicat

pe

De

  • Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă pentru progres. În România, ambasadorii campaniei Footsteps of Progress sunt Simona Păun, Cristiana Oprea, Andreea Raicu, Maria Popovici, Șerban Pavlu și Ada Galeș.
  • Începând cu 20 septembrie, aplicația AR Keep Walking România va fi disponibilă publicului larg, iar acolo vor fi prezente poveștile inspiraționale ale ambasadorilor, iar iubitorii de Johnnie Walker vor avea posibilitatea de a înscrie și povestea lor personală.

București, 20 septembrie – Johnnie Walker dă drumul campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății. Johnnie Walker vrea să facă cunoscute poveștile celor care au o voce puternică și care luptă pentru susținerea femeilor, cu scopul de a inspira și alte persoane să susțină povestile femeilor. Campania va începe în data de 20 septembrie și se va lansa cu o aplicație AR (care va fi disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie) și va cuprinde poveștile ambasadorilor Johnnie Walker.

Scopul aplicației AR special dezvoltată de Johnnie Walker este de a a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv, având posibilitatea de a împărtăși și ei povestea lor.

Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere Johnnie Walker și pași în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care cu toții facem cunoscut contribuțiile femeilor la progresul colectiv.

Pentru mine, progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv. “a adăgat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker. 

„Pentru mine, egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial. “, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.

Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Este timpul să le facem vizibile. Campania Keep Walking România își propune să schimbe acest lucru și să le sprijine pe acestea pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.

“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv.”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

10 ani de Kinder Joy of Moving în România: programul ajunge anul acesta în peste 90 de școli din toată țara

Publicat

pe

De

Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educației și promovează activitățile sportive necompetitive

 

Ferrero România desfășoară împreună cu Ministerul Educației din România programul Kinder Joy of Moving, dedicat promovării experiențelor sportive plăcute, distractive și necompetitive pentru copiii cu vârste cuprinse între șase și zece ani. Ajuns la ediția cu numărul zece, programul va asigura sprijin material și formare în 90 de școli din toată țara, dintre care două treimi sunt școli din comunitățile rurale.

Traineri Ferrero, specializați în metoda Kinder Joy of Moving, susțin cadrele didactice de educație fizică și sport din școlile selectate pentru a deveni ambasadori ai mișcării și entuziasmului, astfel încât să încurajeze dezvoltarea armonioasă a elevilor prin joc. Profesorii vor participa la un webinar în care sunt prezentate metode interactive de predare a educației fizice și a mișcării, adaptate nevoilor specifice ale copiilor, iar fiecare școală va primi kit-uri utile pentru orele de educație fizică și competiții sportive: tricouri pentru profesori, fluier, cronometru, mingi de burete, de spumă, de tenis, saci pentru acestea, pompă de mingi, conuri, copete, scăriță de agilitate, cercuri de gimnastică, veste de departajare și gărdulețe.

„La Kinder, credem că un copil fericit astăzi va deveni un adult mai bun mâine. Proiectul internațional de responsabilitate socială al Grupului Ferrero, Kinder Joy of Moving, a inspirat 2,6 milioane de copii și familiile lor în 33 de țări din întreaga lume. Joy of Moving este o metodă educativă inovatoare, recunoscută științific, ce își propune să încurajeze mișcarea prin joacă, în timp ce dezvoltă 4 paliere esențiale pentru copii: funcțiile cognitive și creative, dezvoltarea fizică armonioasă, inteligența motrică și abilitățile interpersonale. În centrul proiectului se află o întreagă echipă de profesioniști, absolvenți în domeniul științelor motrice”, declară Diego Latora și Edoardo Fogli, traineri sportivi Kinder Joy of Moving.

De la lansarea în România, programul Kinder Joy of Moving a ajuns deja la peste 580.000 de elevi din mai bine de 200 de școli din țară, încurajându-i să își dezvolte abilitățile de comunicare, să descopere bucuria de a face mișcare, spiritul de echipă și stilul de viață activ. 

„Suntem foarte încântați să vedem impactul pozitiv pe care Kinder Joy of Moving îl are asupra copiilor din România. Obiectivul nostru este de a oferi un mediu de învățare distractiv și interactiv, în care copiii să își dezvolte abilitățile cognitive, creativitatea și coordonarea motorie prin intermediul activităților sportive și de mișcare. În special, ținem să acordăm o atenție deosebită școlilor din zonele rurale, recunoscând că aici copiii au nevoie de o susținere suplimentară din partea profesorilor, dar și din partea noastră cu echipamente ce fac orele de sport mai distractive și mai sigure”, declară reprezentanții Ferrero.

Despre Kinder Joy of Moving Romania

Kinder Joy of Moving este un program global, implementat începând din 2013 și in România. Scopul programului este de a promova activitatea fizică și colaborarea în școli, înlocuind competiția cu cooperarea. Prin furnizarea de kituri pentru orele de sport, organizarea de webinarii pentru profesori și implementarea unei săptămâni dedicate mișcării și jocului (KJOM Week), programul Kinder Joy of Moving susține dezvoltarea cognitivă, creativă, coordonarea motorie și fitness-ul copiilor din România.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Exclusiv16 ore inainte

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro Teamshare are peste 500 de magazine...

UncategorizedO zi inainte

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

București, 20 septembrie 2023 – În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal,...

UncategorizedO zi inainte

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă...

Uncategorized4 zile inainte

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice...

Afaceri6 zile inainte

Aveți nevoie de reparații pentru telefoanele dvs. Apple, Samsung sau Huawei? Serviciul nostru, SmeuGSM, vă stă la dispoziție.

Aceste trei mărci de telefoane sunt printre cele mai populare alegeri ale consumatorilor, și nu este deloc surprinzător. Acestea oferă...

Eveniment7 zile inainte

Design și funcții avansate cu noua serie BEYOND Watch Earth2

Smartwatch-urile au evoluat de la simple dispozitive de afișare a timpului la gadgeturi multifuncționale și elegante ce îmbină tehnologia cu...

UncategorizedO săptămână inainte

10 ani de Kinder Joy of Moving în România: programul ajunge anul acesta în peste 90 de școli din toată țara

Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educației și promovează activitățile sportive necompetitive   Ferrero România desfășoară împreună cu Ministerul...

Afaceri2 săptămâni inainte

CabineteStomatologice.com – Soluția ta pentru a construi o prezență online puternică

CabineteStomatologice.com te ajută să-ți construiești o prezență online puternică pentru cabinetul tău stomatologic. Cu servicii de promovare adaptate nevoilor tale,...

stiri azi brasov stiri azi brasov
Eveniment2 săptămâni inainte

Informații proaspete, actualizate în timp real – BrasovAzi.ro

Cu BrasovAzi.ro, ai acces la informații proaspete și actualizate în timp real. Nu te baza pe zvonuri sau informații depășite....

Uncategorized2 săptămâni inainte

Kingston Digital extinde gama de SSD-uri externe

Dimensiuni reduse Performanță USB 3.2 Gen 2 București, România  – 5 septembrie 2023 – Kingston Digital Europe Co LLP, filiala...

Social2 săptămâni inainte

Cum să faci tranziţia perfectă de la rochiile de vară la cele de toamnă

Bine ai venit, septembrie! În această primă lună de toamnă nu schimbăm doar anotimpul, ci şi ţinutele pe care urmează...

Viața în Mureș2 săptămâni inainte

Cum să alegi și să aplici blush-ul pentru un aspect natural

Unii susțin că machiajul zilnic poate afecta sănătatea pielii tale. Alții spun că este inofensiv dacă folosești produse de calitate....

Eveniment3 săptămâni inainte

HONOR lanseaza la IFA 2023 device-uri ce redefinesc viitorul industriei de smartphone-uri

Brandul debutează cu un nou concept impresionant de „Phone-to-Purse”prin noul HONOR V Purse, prezintă la nivel global pliabilul HONOR Magic...

analize medicale periodice analize medicale periodice
Social3 săptămâni inainte

Cancerul de col uterin: Simptome, diagnostic si importanta analizelor medicale periodice

Cancerul de col uterin este una dintre cele mai frecvente forme de cancer care afecteaza femeile in intreaga lume. Este...

Viața în Mureș3 săptămâni inainte

Analiza competitorilor: un pas esențial în optimizarea SEO

În lumea digitală, optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este o componentă esențială pentru succesul online. Cu toate acestea, pentru a...

Viața în Mureș3 săptămâni inainte

Ești pregătit pentru viitor? Următoarele tehnologii care vor domina piața muncii

În era digitală în care trăim, tehnologia a devenit o parte indispensabilă a vieții noastre. Ne înconjoară în fiecare aspect...

Știrile Săptămânii