Connect with us

Uncategorized

realme sărbătorește 5 ani de la înființare și prezintă noul GT5

Publicat

pe

București, România – 28 august 2023 – realme, brandul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere din lume, a organizat ieri conferința de presă „Leap Up” cu ocazia aniversării de 5 ani, pentru a lansa realme GT 5 în China, împărtăși povestea sa din ultimii 5 ani și pentru a prezenta „Leap-Forward Climbing Plan” .

În ultimii 5 ani, în ciuda faptului că a pornit pe o piață extrem de competitivă, realme a devenit rapid un brand de larg consum. Recentul discurs aniversar de 5 ani, „Leap Up”, a detaliat poveștile din culisele start-up-ului și a împărtășit modul în care un succes atât de incredibil a fost obținut prin entuziasm și provocări. În cadrul evenimentului a fost lansat noul realme GT 5, dar au fost dezvăluite și planurile companiei pentru viitor.

Pentru a aduce tehnologia la un alt nivel, realme a lansat GT5 pentru a arăta lumii experiența câștigată în cei 5 ani de la înființare. Combinând cel mai puternic SoC din piața, Snapdragon 8 Gen2, cu noua interfață Pulse Interface Pro, telefonul oferă pe deplin o experiență de top în lumea Android.

Echipat cu 24GB memorie RAM și până la 1TB de stocare internă, noul realme GT5 poate rula zeci de aplicații simultan și poate salva toate amintirile favorite. De asemenea, dispune de o încărcare revoluționară de 240W SUPERVOOC și de un ecran de 6.74 inch la 144Hz cu margini înguste de doar 1.46mm.

În plus, atunci când vizualizați conținut HDR, tehnologia Pro-XDR este la posturi pentru a seta corect gama dinamică și detaliile luminoase sau întunecate. Cu un ecran cu 2160Hz PWM și reglarea intensității pe 20.000 niveluri, imaginea va fi prietenoasă cu vederea utilizatorului și în același timp extrem de clară

De la no-name la nume mare: singurul brand nou care a intrat în Top 10 în aproape 10 ani

Înainte de înființarea realme în 2018, „febra startup-urilor” din industria smartphone-urilor se răcea deja treptat. În timp ce rata de creștere generală încetinise, smartphone-urile high-end începuseră să fie la modă.În industrie existau 701 mărci de telefoane mobile, toate aflate într-o concurență acerbă pentru cota de piață. În aceste condiții, în India s-a născut realme, care a știut exact ce să ofere. Toate modelele de telefoane  din acea perioadă erau conservatoare și plictisitoare, iar cele care arătau decent erau extrem de scumpe.

Acesta este motivul pentru care realme a decis să creeze un smartphone care să ofere atât performanțe remarcabile, cât și un design de ultimă oră, adresat tinerilor. Telefonul s-a ridicat la înălțimea așteptărilor și s-a vândut în 2 milioane de unități în timpul celui mai mare festival de comerț electronic din India, Diwali. De asemenea, s-a extins rapid din India către alte piețe emergente din Asia de Sud-Est. Piețele de peste mări erau saturate de giganții din industrie și aveau structuri de canale diferite, astfel că realme știa că va fi extrem de greu să stabilească operațiuni localizate. Cu toate acestea, datorită unei echipe tinere, cu o medie de vârstă de numai 28 de ani, realme a câștigat rapid notorietate.

Timpul a demonstrat că cel mai important este să faci primul pas și să încerci pur și simplu. Succesul realme este o poveste despre un spirit de aventură și despre eforturile serioase de a câștiga sprijinul și încrederea partenerilor. Acest lucru a dus la diversele sale realizări, inclusiv la performanța sa de vânzări revoluționară. În mai puțin de un an de la înființare, realme a intrat cu succes pe 10 piețe, inclusiv India, Indonezia, Vietnam, Malaezia, Filipine, Thailanda, Egipt, Pakistan etc. Referindu-se la statutul realme ca singurul nou jucător din top 10 în ultimii 10 ani, Chase Xu a împărtășit o lecție valoroasă din această experiență: Îndrăznește să sari chiar și în fața giganților, pentru că s-ar putea să învingi.

“Dare to leap”: Indiferent cine ești, ai șansa de a schimba lumea.

În 2019, realme s-a întors oficial în China și a lansat seria X Master Edition, concepută împreună cu renumitul designer industrial Naoto Fukasawa. Texturile creative au adus entuziasm pe o piață plină de modele plictisitoare , conducând seria spre un mare succes în rândul tinerilor. Cooperarea cu maeștrii de top, în calitate de marcă tânără, și eforturile neobosite ale tinerei echipe realme au contribuit semnificativ la succesul său.

În discursul său, Chase a menționat că realme și-a definit spiritul „Dare to Leap” încă de la început, în speranța că un astfel de brand , cu o astfel de infuzie de tinerețe , ar putea dezvolta produse care să încânte cu adevărat industria și utilizatorii. Cu o echipă internă de design formată la acea vreme din doar 5 persoane, realme a decis să caute sprijin extern. Echipa a fost deosebit de mișcată de conceptul lui Naoto Fukasawa și, în cele din urmă, a luat legătura cu acesta. După o lungă discuție despre branding și produse, Naoto Fukasawa a fost de acord să coopereze după doar trei luni, iar cooperarea durează până în prezent. .

După aceea, realme a lansat mai multe produse, atrăgând din ce în ce mai mulți fani la nivel global și determinând o creștere rapidă. În 2019, cu o rată de creștere de până la 808%, realme a fost numită marca de smartphone cu cea mai rapidă creștere din lume. În 2020 Q3, a devenit cel mai rapid brand de smartphone-uri din lume care a atins 50 de milioane de unități vândute(sursa: Counterpoint). În 2021, realme a doborât încă un record, devenind cea mai rapidă marcă de smartphone-uri din lume care a vândut 100 de milioane de unități (sursa: Strategy Analytics). Brandul a avut nevoie de doar 37 de luni pentru a intra în top 5 pe 30 de piețe din întreaga lume, ceea ce a condus brandul pe locul 6 în lume pentru prima dată (sursa: Counterpoint). În acest fel, realme a făcut un salt înainte și a devenit cea mai tânără marcă de smartphone-uri mainstream din lume. realme a demonstrat că, indiferent cine ești, ai șansa de a schimba lumea.

La fel de hotărât ca întotdeauna : Să fie prima alegere pentru tinerii utilizatori din întreaga lume

Pe tot parcursul provocărilor majore, inclusiv COVID-19, inflația în creștere, scăderea cererii de noi smartphone-uri și altele, realme a rămas fidelă spiritului său „Dare to Leap” și s-a concentrat pe rafinarea produsele sale.

Anul trecut, realme a anunțat că s-a apropiat de cea de-a doua etapă de creștere ca startup și că își concentra energia pe o creștere pe termen lung, lansând strategia „Market Cultivation” și strategia „Simply Bettter”. realme a fost transparentă în ceea ce privește ceea ce a determinat această schimbare. La conferința de presă, Chase a remarcat că realme devenise prea încrezătoare în poziția sa datorită vânzărilor record anterioare. realme și-a dat seama că lansase prea multe produse prea devreme și că îi lipseau concentrarea și disciplina.

Ei și-au propus să oprească pierderile – mai întâi simplificând oferta de produse, apoi unificând linia globală de produse și aducând seria de numere înapoi pe piața chineză.

După ce și-a stabilit noua direcție, realme a stabilit un nou principiu: „No Leap, No Launch”. În conformitate cu acest principiu, realme GT3 a adus pe piață primul smartphone din lume cu tehnologie de încărcare  la 240W, iar seria realme 11 Pro a realizat progrese în ceea ce privește designul și performanța zoom-ului. Senzorul său de 200 MP suportă zoom fără pierderi de 4X, oferindu-i cele mai puternice capacități de fotografiere din gama sa de prețuri.

După 5 ani de la înființare și după s-a confruntat cu un mediu dificil, realme Europe a lansat „Leap-Forward Climbing Plan” și 4 inițiative pentru a-și susține obiectivul de a deveni prima alegere pentru tinerii utilizatori din întreaga lume:

  • Continuă să se angajeze să respecte strategia de produs „Nicio lansare fără tehnologie nouă”, astfel încât fiecare lansare de produs realme să fie un produs de ultimă generație, cu cel puțin o caracteristică de ultimă generație care este cea mai bună din clasa sa.
  • Progrese în ceea ce privește performanța, camera foto și designul, cele trei domenii pe care tinerii utilizatori le consideră cele mai importante.
  • Să rămână la strategia „Creștere constantă, progres treptat”, să se concentreze pe segmental de preț de bază de 100-400 de euro, aducând inovații la produsele din gama de preț 500-600 de euro.
  • realme Europe se concentrează în continuare pe punerea în comun și dezvoltarea piețelor principale, inclusiv Polonia, Italia, Spania și Balcani.

 

 

În următorii 5 ani, realme și-a propus să o ia de la capăt, acceptând provocări noi. Compania este pregătită să continue să creeze produse revoluționare pentru tineri, străduindu-se să fie marca care îi înțelege cel mai bine și să devină prima alegere a tinerilor din întreaga lume.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie

Publicat

pe

De

  • Noul Xiaomi Store ParkLake București va avea o suprafață de 150 de metri pătrați
  • În 22 și 23 noiembrie, utilizatorii beneficiază de promoții speciale și reduceri de până la 37% pentru smartphone-uri, accesorii și dispozitive inteligente
  • Xiaomi 15T Pro, Redmi Note 14 Pro+ 5G și POCO X7 Pro, cele mai bine vândute smartphones din fiecare categorie, în România, în primele 10 luni ale anului, pe mi.com/ro

București, 10 noiembrie 2025 – Xiaomi anunță deschiderea oficială a primului său magazin propriu din România, în București, în incinta centrului comercial ParkLake, la parter, în data de 22 noiembrie.

„Deschiderea primului Xiaomi Store în România este un semn vital al poziției noastre puternice pe piață și al angajamentului nostru pe termen lung față de România. Obiectivul nostru este să rămânem cât mai aproape de clienții actuali și potențiali, oferindu-le acces direct la portofoliul nostru extins de produse. Lansarea primului magazin fizic Xiaomi în România este pe deplin aliniată cu noua strategie globală a companiei, care pune accent pe extinderea prezenței noastre de retail fizic la nivel mondial.”, declară Linshan Zheng, Country Manager, Xiaomi Romania.

Noul magazin va avea o suprafață de 150 de metri pătrați și va aduce publicului cele mai recente și populare smartphone-uri, accesorii și device-uri inteligente din portofoliul Xiaomi, într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din România.

Topul vânzărilor pe www.mi.com/ro, în primele 10 luni ale anului

Top trei smartphone-uri Xiaomi:

  • Xiaomi 15T Pro
  • Xiaomi 15 Ultra
  • Xiaomi 14T

Top trei smartphone-uri Redmi:

  • Redmi Note 14 Pro+ 5G
  • Redmi Note 14 Pro
  • Redmi Note 14

Top trei smartphone-uri POCO:

  • POCO X7 Pro
  • POCO F7
  • POCO F7 Ultra

Top trei wearables:

  • Xiaomi Band 9
  • Redmi Watch 5 Active
  • Xiaomi Band 9 Active

Top cinci dispozitive inteligente:

  • Xiaomi Robot Vacuum S20
  • Xiaomi Robot Vacuum X20+
  • Xiaomi Robot Vacuum X20 Max
  • Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact
  • Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

În zilele deschiderii, utilizatorii beneficiază de promoții speciale pentru cele mai dorite smartphone-uri, accesorii și dispozitive inteligente ale momentului.

Reduceri atractive, de până la 37%

În 22 și 23 noiembrie, noul Xiaomi Store ParkLake București așteaptă vizitatorii cu promoții speciale, iar primii 50 de cumpărători se pot bucura de Xiaomi Band 10 la un preț de doar 11,22 lei, alături de orice altă achiziție din magazin.

Pachetele exclusive includ, printre alte surprize disponibile în cele două zile, un Xiaomi Pad 7 (8+256GB) la doar 399 lei pentru utilizatorii care achiziționează un Xiaomi 15T Pro sau Xiaomi 15T, precum și o pereche de Redmi Buds 6 Pro la doar 49 lei pentru cei care aleg un Redmi Note 14 Pro.

De asemenea, campania oferă beneficii suplimentare pentru fiecare prag valoric de cheltuieli – 600, 1.200, 2.400 și 3.000 de lei – permițând utilizatorilor să adauge produse surpriză cu doar 1 leu în plus. Spre exemplu, pentru o achiziție de 600 de lei, cumpărătorii pot primi un Redmi Watch 5 Active, iar pentru 2.400 de lei, un televizor Xiaomi TV 32”, fiecare la doar 1 leu suplimentar.

Numeroase alte oferte atractive vor fi disponibile pentru vizitatorii ce trec pragul magazinului, în 22 și 23 noiembrie.

Numărul ofertelor promoționale disponibile este limitat. Fiecare promoție va fi valabilă pentru o perioadă specifică sau până la epuizarea ofertei, oricare dintre acestea survine prima. Fiecare ofertă promoțională nu poate fi combinată cu nicio altă ofertă promoțională organizată de Organizator. O singură ofertă promoțională specifică per comandă de achiziție.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și este listată pe Piața Principală a Bursei de Valori din Hong Kong din 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, având în centrul activității sale smartphone-uri și dispozitive inteligente interconectate printr-o platformă IoT.

Având ca viziune „Să fim prieteni cu utilizatorii și cea mai cool companie în inimile lor”, Xiaomi urmărește constant inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania creează în mod constant produse uimitoare, la prețuri corecte, pentru ca toți oamenii din lume să se poată bucura de o viață mai bună prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri la nivel global. În iunie 2025, numărul utilizatorilor activi lunar (MAU) a ajuns la aproximativ 731,2 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel mondial. De asemenea, compania a creat una dintre cele mai mari platforme AIoT (Inteligență Artificială + Internet of Things) pentru consumatori, atingând aproximativ 989,1 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (cu excepția smartphone-urilor, laptopurilor și tabletelor), până la data de 30 iunie 2025. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi plasează mereu omul în centrul strategiei sale și este dedicată furnizării unor experiențe complete și perfect interconectate.

Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În iulie 2025, Xiaomi a fost inclusă pentru al șaptelea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500, pe locul 297.

Xiaomi este parte componentă a indicilor Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Citeste in continuare

Uncategorized

Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei

Publicat

pe

De

Garmin Romania anunță debutul reducerilor de sezon, o campanie cu peste 50 de zile de prețuri speciale pentru o largă gamă de produse. Promoțiile Black Friday încep pe 7 noiembrie, cu discount-uri de până la 2.080 de lei pentru cele mai populare produse Garmin. Prețurile speciale continuă până la finalul lunii decembrie, în campania Reduceri de Sărbători, cu noi discounturi pentru ceasuri, dar și gadget-uri pentru ciclism, navigație, pescuit, scufundări, hiking, golf și produse pentru copii.

Promoții Black Friday: 7 – 16 noiembrie 2025

Promoțiile Black Friday iau startul pe 7 noiembrie, după ora 10:00, în campanie fiind incluse cele mai dorite produse Garmin. De o reducere extraordinară de 970 de lei vor beneficia modelele fēnix E, fēnix 7 Pro și fēnix 7X Pro. Prețuri speciale vor avea și alte produse cheie precum epix Pro Gen 2, Forerunner 965, Instinct E și vívoactive 5.

Lista completă a produselor incluse în campania de Promoții Black Friday va putea fi regăsită pe site, începând cu 7 noiembrie. Toate discount-urile sunt valabile exclusiv pe garmin.com/ro-ro/, în limita stocurilor disponibile.

Reduceri de Sărbători: 14 noiembrie – 27 decembrie 2025

Campania continuă cu Reduceri de Sărbători, o perioadă extinsă de discount-uri, ce va include peste 150 de produse, din toate gamele. Reducerile se vor aplica pentru dispozitive selecționate din selecția de smartwatch-uri, dar și pentru gadget-uri utile amatorilor de alergare, ciclism, condus, navigație, scufundări, pescuit sau golf.

Printre produsele vedetă ale acestei perioade de reduceri, se numără:

  • gama fenix 8, ceasuri robuste cu GPS pentru activităţi multisport, cu funcţii complexe și statistici complete despre activitatea fizică și starea de sănătate. Ceasurile includ și funcțiile Music, respectiv Garmin Pay, ce permit mai multă libertate de utilizare în timpul activităților sportive.
  • produse din gama Forerunner, precum Forerunner 265 sau 55, create pentru alergătorii pasionați sau profesioniști. Acestea au statistici complexe care susțin antrenamentele, precum pulsul măsurat la încheietură, dinamica alergării, VO2 Max, sugestii pentru exerciții zilnice sau durata de timp necesară recuperării.
  • Gamele Lily, Venu sau Vivomove, produse de lifestyle cu nenumărate funcții pentru sport și wellness. Acestea pot deveni cadouri inspirate pentru cei care își doresc un stil de viață sănătos și echilibrat.
  • vívofit® jr.în numeroase variante, un tracker de fitness dedicat copiilor, care le oferă motivația de a se mișca în fiecare zi, printr-o experienţă interactivă în care fiecare pas deblochează diverse aventuri educative în aplicaţie.
  • GameleInstinct și Approach, dedicate celor care duc sportul la nivelul următor,au de asemenea prețuri speciale până la finalul lunii decembrie.
  • Produsele pentru cicliști întregesc lista, cu gameleVaria și Edge. De la radare retrovizoare la ciclocomputere, acestea vor completa cu succes kit-ul oricărui ciclist profesionist sau amator.
  • Pasionații de condus se vor bucura de reducerile pentru gamele Garmin Drivesau Garmin Dashcam.

Lista completă a produselor cu reduceri de sărbători va putea fi regăsită pe site, începând cu 14 noiembrie 2025, după ora 10:00. Toate discount-urile sunt valabile exclusiv pe garmin.com/ro-ro, în limita stocurilor disponibile.

Garmin Romania oferă o experiență completă, cu ajutorul echipei de specialiști care oferă informații complete și actualizate despre produse și comenzi, precum și suport pentru achiziția de noi dispozitive, reparații, manuale sau software. Centrul de asistență (service și suport) este disponibil pentru toți clienții din România, în limba română.

Serviciul este disponibil 24/7 pe https://support.garmin.com/ro-RO/ și de luni până vineri, telefonic, la 0800360038 (apel gratuit).

Garmin a revoluționat viața plină de aventură, adrenalină și curaj a atleților și pasionaților de sport din întreaga lume. Dedicată produselor ce sporesc performanța, dar și siguranța, echipa Garmin oferă tuturor șansa de a se depăși pe sine, în orice moment.  

Garmin Ltd. este incorporată în Elveția, cu filiale în USA, Taiwan și Marea Britanie. Garmin și fēnix sunt mărci înregistrate, iar Garmin Pay, PacePro și Connect IQ sunt mărci ale Garmin Ltd.

Citeste in continuare

Uncategorized

Training de top pentru tehnicieni frigotehniști: DAAS Epta România lansează centrul din Ploiești

Publicat

pe

De

Investiție de peste 500.000 de euro în educație și tehnologie: mediul privat preia inițiativa formării tehnicienilor, după modelul centrelor din Germania și Italia.

DAAS Epta România, parte a grupului internațional Epta, anunță inaugurarea oficială a primului Training Center dedicat tehnicienilor frigotehniști din România și debutul primei serii de cursanți. Cu o investiție de peste 500.000 de euro, proiectul marchează o premieră pentru industria de refrigerare locală și poziționează România ca hub regional de excelență în formarea specialiștilor.

DAAS Epta Training Center (DETC), situat în incinta sediului din Ploiești, reprezintă o inițiativă unică în mediul privat, dezvoltată după modelul academiilor Epta din Germania și Italia. Centrul răspunde unei nevoi critice de formare în sectorul instalațiilor frigorifice – un domeniu-cheie pentru retail, logistică și industria alimentară – și oferă cursuri practice și teoretice pe patru niveluri, de la începător la specialist, integrând atât competențe tehnice, cât și sesiuni de soft skills susținute cu sprijinul echipei de Resurse Umane.

Cursurile sunt hands-on, bazate pe echipamente de ultimă generație: instalații frigorifice funcționale cu agenți naturali, panouri electrice, pompe de căldură și vitrine „best in class” dezvoltate de Epta. Infrastructura centrului include un showroom dedicat tehnologiei Epta, o sală de training pentru ucenici unde se învață bazele refrigerării și săli de studiu teoretic moderne și complet echipate. Tehnologiile emergente, precum realitatea virtuală și inteligența artificială, vor fi integrate treptat în sesiunile de formare, oferind un mediu educațional complet și relevant pentru cerințele actuale ale industriei.

0R1A8308

Prima serie de cursanți și conceptul de formare
Prima serie este formată din angajați ai companiei DAAS, provenind din diverse departamente — telemonitorizare, service, montaj — și are rolul de a optimiza conținutul viitoarelor programe. Cursurile sunt predate de formatori interni cu experiență extinsă în domeniu, absolvenți ai programelor de certificare pentru formatori.

Fiecare zi de curs include sesiuni teoretice, practice și de soft skills, iar participanții sunt evaluați prin teste zilnice și evaluări săptămânale. În timpul sesiunilor practice se folosesc echipamente de ultimă generație: instalații frigorifice cu agenți naturali, centrale dotate cu sisteme ETE și FTE, soluții digitale de tip LineON și SwitchON, precum și platformele de telemonitorizare cele mai utilizate în industrie.

Centrul are o capacitate de 20–30 de participanți, dar se concentrează pe grupe restrânse de maximum 8 cursanți, pentru a asigura o formare reală și individualizată. Durata unui curs este de o săptămână pentru fiecare nivel, iar după perioada de practică pe teren, cursanții pot accesa nivelul următor pe baza unui test de evaluare. În prima etapă, toți cei peste 230 de angajați DAAS Epta România vor urma programele de training, urmând ca ulterior centrul să se deschidă și către elevi, studenți și parteneri din industrie.

0R1A8342

Educație aplicată și parteneriate strategice
DAAS colaborează cu Liceul „Elie Radu” din Ploiești, universități tehnice și cu Asociația Frigotehniștilor din România, pentru a atrage tineri către o carieră tehnică stabilă și modernă. În paralel, compania derulează programe de tip „porți deschise” și intenționează să obțină acreditare pentru emiterea certificărilor oficiale de frigotehnist.

„Prin acest centru, mediul privat face un pas concret în direcția formării profesionale — acolo unde sistemul public are încă un deficit major. Prima serie este doar începutul: ne dorim să construim o generație de specialiști în refrigerare, bine pregătiți tehnic și conectați la realitatea digitală a industriei. Investim în oameni, pentru că doar așa putem susține performanța și inovația pe termen lung”, declară Daniel Mocanu, Director General DAAS Epta România.

0R1A8362

România – centru regional de excelență pentru Epta Group
Odată cu deschiderea Training Center-ului, DAAS Epta România își consolidează statutul de centru regional de excelență pentru servicii de telemonitorizare (TLM), cu obiectivul de a gestiona peste 3.000 de locații monitorizate până la finalul anului 2025, atât în România, cât și pe piețele internaționale. 

Epta Group – lider global în refrigerare
Epta Group, lider european și al doilea la nivel mondial în refrigerare comercială, investește masiv în dezvoltare, cercetare și digitalizare. O mare parte din tehnologia de top a grupului este disponibilă în acest Training Center, oferind cursanților oportunitatea de a învăța într-un mediu care le garantează succesul.

Despre DAAS Epta România
Fondată în 1993, DAAS Epta România este lider în soluții integrate de refrigerare comercială, HVAC și food service. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă servicii de inginerie, mentenanță și project management pentru retail, logistică și HoReCa. Din 2015, face parte din Epta Group, jucător global cu o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de euro și operațiuni în peste 80 de țări.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Uncategorized22 de ore inainte

Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie

București, 10 noiembrie 2025 – Xiaomi anunță deschiderea oficială a primului său magazin propriu din România, în București, în incinta centrului comercial...

Afaceri2 zile inainte

Fără depozit și card de credit: unde să închiriezi mașini

Tot mai mulți călători caută închiriere auto fără depozit și fără card de credit. Clienții vor să plătească la preluare,...

Uncategorized4 zile inainte

Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei

Garmin Romania anunță debutul reducerilor de sezon, o campanie cu peste 50 de zile de prețuri speciale pentru o largă...

goldenauto.ro goldenauto.ro
Afaceri5 zile inainte

Cum alegi un dealer auto pentru masini second hand din Germania

Achiziția unei mașini second hand din Germania rămâne una dintre cele mai populare alegeri pentru români.Țara este recunoscută pentru calitatea...

Viața în Mureșo săptămână inainte

Cum îți alegi corect produsele de îngrijire pentru fiecare moment al zilei

În fiecare zi, pielea ta trece printr-o serie de provocări – de la expunerea la soare dimineața, la stresul biroului...

Viața în Mureșo săptămână inainte

Balsam de păr făcut acasă cu miere și aloe vera

Balsamul de păr făcut acasă cu miere și aloe vera a devenit trendul preferat al celor care caută soluții naturale...

Afaceri2 săptămâni inainte

De Black Friday, dezvoltatorul lansează o ofertă de preț limitată, de 2.800 de euro/mp, pentru proiectul boutique Maison du Monde. În plus, unele apartamente sunt scutite de plata TVA

Cu ocazia Black Friday, dezvoltatorul proiectului boutique Maison du Monde, din nordul Capitalei, anunță lansarea unei perioade speciale de achiziție, între 21 octombrie...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Training de top pentru tehnicieni frigotehniști: DAAS Epta România lansează centrul din Ploiești

Investiție de peste 500.000 de euro în educație și tehnologie: mediul privat preia inițiativa formării tehnicienilor, după modelul centrelor din Germania și...

Uncategorized3 săptămâni inainte

Philips Evnia 25M2N3200U: Monitorul esports de înaltă performanță pentru gameri competitivi

Philips Monitors lansează noul Philips Evnia 25M2N3200U. Creat pentru gamerii competitivi care vor să obțină maximum din fiecare sesiune de...

Uncategorized3 săptămâni inainte

Utilizarea tehnologiei blockchain în diverse industrii

Digitalizarea și automatizarea proceselor au devenit pilonii fundamentali ai transformării organizațiilor moderne. Într-o lume în care tehnologia avansează cu o...

Uncategorized3 săptămâni inainte

Importanța dezinfectării în spațiile de lucru

Dezinfectarea reprezintă un proces esențial prin care se elimină microorganismele patogene de pe suprafețe, contribuind astfel la menținerea unui mediu...

Uncategorized3 săptămâni inainte

O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine...

Sport3 săptămâni inainte

Glowcare.ro – noul portal românesc dedicat îngrijirii pielii, frumuseții și sănătății naturale

Piața de beauty și wellness din România se îmbogățește cu un nou proiect editorial: glowcare.ro, o platformă online dedicată femeilor...

Afaceri3 săptămâni inainte

Primer-ul și Bonder-ul: Secretele Aderenței Perfecte în Manichiură

Succesul unei manichiuri semipermanente sau cu gel, care să reziste săptămâni la rând fără a se dezlipi (fenomen numit lifting),...

Uncategorized3 săptămâni inainte

BeautyTrend.ro – noua revistă online care redefinește conceptul de frumusețe și stil de viață în România

O nouă publicație digitală își face apariția în peisajul media românesc: beautytrend.ro, o revistă online dedicată femeilor moderne, interesate de...

Uncategorized4 săptămâni inainte

Rezultatele studiului AFSRU – HR Insights 2025

Comunicat de presăAsociația Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU)București, 16 octombrie 2025 Viitorul muncii, sub semnul optimizării: 4 din...

Știrile Săptămânii