Connect with us

Eveniment

Panica totala in Primaria Ploiesti/Organele de cercetare penala au solicitat actele cu Veolia pentru perioada 2019-prezent

Publicat

pe

In aceasta investigatie vom incerca sa raspundem la urmatoarele intrebari:
1. De ce a riscat un dosar penal nasul edilului in scoaterea ilegala a unui post de functionar public la Politia Locala Ploiesti, pentru Enita Alexandru?
2. De ce a „fortat” primarul Andrei Volosevici noua organigrama a Politiei Locale Ploiesti, organigrama prin care s-a creat un post de sef serviciu pentru Enita Alexandru, intrat ilegal in randul functionarilor publici?
3. De ce ITM Prahova apara angajatorul Politia Locala Ploiesti in detrimentul politistilor locali, contrar tuturor prevederilor legale?
4. Ce legaturi sunt intre intrebarile de mai sus si Enita Cristian Valentin, numit la 24 iunie 2022 in functia de comisar general adjunct, cu rang de subsecretar de stat, al Garzii Nationale de Mediu?
Nota: Numirea lui Enita Cristian Valentin a fost efectuata la propunerea unui parlamentar de Prahova si cu sprijinul mafiei deseurilor.

5. De ce IPJ Prahova se face ca „ploua”?

I. Scoaterea ilegala a unui post de functionar public la Politia Locala Ploiesti, pentru Enita Alexandru, de catre Albu Catalin

La data de 03.08.2021, Albu Catalin emite decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei definitive ale instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, aproximativ 2 miliarde lei vechi.


Albu Catalin emite in acelasi minut din data de 03.08.2021, o noua decizie (nr 68) printr-o interpretare propie a legii si il destituie, ilegal, pe acelasi S.C.D pe care instanta il obligase sa il reaincadreze.


ANEXA Nr. 7 11/06/2021 –
ANEXA Nr. 7 a fost introdusă prin Ordonanţă de urgenţă 63/2019.
SECȚIUNEA a 2-a
Sesizarea comisiei de disciplină
Art. 26. –
(1) Comisia de disciplină poate fi sesizată:
a) de către orice persoană care se consideră vătămată prin fapta unui funcționar public;
b) de către persoana care, în exercitarea atribuțiilor, consideră că s-a produs încălcarea de către un funcționar public a îndatoririlor corespunzătoare funcției publice pe care o deține sau/și a normelor de conduită profesională și civică prevăzute de lege.
(2) Sesizarea se depune la registratura autorității sau instituției publice în cadrul căreia funcționarul public își desfășoară activitatea, respectiv la registratura autorității ori instituției publice la nivelul căreia este constituită comisia de disciplină competentă potrivit prezentei anexe ori se comunică pe adresa de poștă electronică a acestora. Sesizarea se transmite secretarului comisiei de disciplină în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la registratura autorității sau instituției publice.
(3) Sesizarea se înregistrează de secretarul comisiei de disciplină în registrul de evidență al comisiei de disciplină și se înaintează președintelui comisiei de disciplină în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării.
(4) Președintele comisiei de disciplină stabilește, în maximum 3 zile lucrătoare de la data primirii sesizării, data la care se desfășoară prima ședință a comisiei de disciplină și dispune, prin adresă, convocarea membrilor.
Art. 27. –
(1) Sesizarea se formulează în scris și trebuia să cuprindă toate elementele din cele doua adrese clamate de Tractorist (Agenția Națională de Integritate și Agenția Națională a Funcționarilor Publici )
Pe scurt, Politia Locala Ploiesti dupa ce a emis decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei definitive ale instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, trebuia să il introduca în comisia de disciplină pe S.C.D in baza adreselor de la Agenția Națională de Integritate și Agenția Națională a Funcționarilor Publici .
Art. 29. –
(1) Sesizarea se clasează în următoarele situații:
a) nu a fost depusă în termenul prevăzut la art. 27 alin. (2) din prezenta anexă;
(2) Sesizarea se depune în termen de 30 de zile de la data luării la cunoștință de fapta reclamată, dar nu mai târziu de un an și 6 luni de la data săvârșirii faptei sesizate ca abatere disciplinară și trebuie însoțită, atunci când este posibil, de înscrisurile care o susțin.
Conform celor de mai sus si ale anexei la codul administrativ, OUG 57/2019, incompetenta si graba directorului Albu Catalin a facut ca S.C.D sa nu fie „analizat” in Comisia de Disciplina, termenul legal fiind depasit (de sesizare a Comisiei de Disciplna).
Mai mult, cu toate ca aceasta Hotarare nr 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021 era executorie de la data emiterii (16.11.2021), la data de 26.01.2022, Albu Catalin scoate la concurs acest post al celui care castigase a doua oara in instanta, prin noua Hotarare nr 2931/2021 care este executorie, post creat special pentru Enita Alexandru.

II. Fortarea in Consiliul Local al unei noi Organigrame, de catre primarul Andrei Volosevici, organigrama prin care  s-a creat un post de sef serviciu pentru  Enita Alexandru intrat ilegal in randul functionarilor publici

Edilul a fortat adoptarea Organigramei prin care s-a creat postul de sef sus mentionat, introducand de doua ori la vot aceasta Organigrama (vedeti arhiva ziarului).

Astfel, pentru Enita Alexandru s-a creat postul de sef Serviciu Achizitii Publice, Administrativ, Relatii cu publicul, Managementul Calitatii, un post ce are in subordine 15 angajati (Biroul Relatii cu publicul, Managementul Calitatii – 6 angajati, Compartimentul administrativ – 7 angajati, achizitii – 2 angajati).

Deci s-a creat un post de sef serviciu ce are in subordine 15 angajati (pentru Enita Alexandru , cu dedicatie) si s-a „taiat” un post de sef Serviciu Ordine Publica ce coordona 160 de politisti locali (creand un adevarat haos in acest serviciu).

Asa cum dezvaluiam inca inainte de introducerea Organigramei, Enita Alexandru a fost numit sef  Serviciu Achizitii Publice, Administrativ, Relatii cu publicul, Managementul Calitatii, un personaj care a intrat ilegal in randul functionarilor publici din randul personalului contractual! (vezi cap I).

Mai mult, fara nicio pregatire pe linia circulatiei sau a ordinii publice, Enita Alexandru, a indeplinit si functia de director al Politiei Locale Ploiesti inlocuind la comanda unitatii pe nasul edilului cand acesta   s-a aflat in concediu si/sau libere.

III. Aparent, fara o legatura …

In urma numeroaselor sesizari primite de la politistii locali, la data de 24.07.2022, Incisiv de Prahova a sesizat ITM Prahova cu privire la incalcarea de catre angajatorul Politiei Locale Ploiesti a prevederile OUG 99/2000 privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca si in Normele de aplicare ale acesteia, aprobate prin HG 580/2000.
Initial, ITM Prahova a dat dreptate ziarului nostru, prin adresa nr 13.558 din 31.07.2022.

Apasati pe sageata:

Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa publicarea raspunsului primit de la ITM Prahova, sursele noastre din aceasta institutie ne-au semnalat ca suntem mintiti atat noi cat si politistii locali prejudiciati si ca se incearca musamalizarea grosolana a controlului.

Astfel, am inaintat o adresa de revenire sa ne fie comunicate, in clar, aspectele constatate si sanctiunile aplicate.

Raspunsul a fost halucinant si a confirmat semnalele trimise de sursele noastre: o mascarada de incercare grosolana de musamalizare a controlului

„Cu privire la asigurarea apei minerale adecvate, conform OUG nr 99/2000 privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca, va informam ca in urma controlului efectuat in perioada 27-29.07.2022 si a masurilor dispuse de ITM Prahova, Politia Locala Ploiesti a luat masuri urgente de mentinere a starii de sanatate a lucratorilor, PREZENTAND IN ACEST SENS PROCESE VERBALE DE PREDARE-PRIMIRE APA MINERALA, pentru toate compartimentele in care se desfasoara activitati in aer liber, indiferent de durata timpului petrecut in conditii de temperaturi extreme”.

Apasati pe sageata:

Scan (1)

Ati mai vazut un fals mai grosolan si un astfel de abuz?

In fapt, in data de 29, intr-o vineri, sefii de serviciu/birouri si compartimente cu atributii de control (nu cei de la  Ordine Publica si Biroul Circulatie) au fost apelati telefonic de reprezentantul SSM sa intocmeasca cerere de apa minerala.

Conform adresei nr 14297/IIP34/09.08.2022, politsitii locali care NU au primit apa minerala pana la data de 29.07.2022 sunt niste MINCINOSI si/sau erau sub influenta alcoolului cand ne-au sesizat cu aceasta abatere a angajatorului.

Oricun, pentru cele doua raspunsuri contradictorii ale ITM Prahova, Incisiv de Prahova a sesizat Corpul de Control al Primului Ministru si va sesiza organele de cerecetare penala pentru abuzul de a musamaliza controlul derulat la Politia Locala Ploiesti.

IV. Cine este totusi Enita Alexandru?

Eniță I. Alexandru – 30 zile de la numire

Este un personaj sters care a particpat in 2020 la alegerile locale de consilieri pentru Consiliul Local din Paulesti.

Parintii sai, Enita M.Ion si  Enita Mariana Carmen sunt angajati la AJFP Prahova, Enita M.Ion fiind cunoscut ca un PSD-ist inrait.

ENITA Ion_DA si DI 21626_2021

DA_DI 2021 Enita Carmen

Recunostem ca am primit zeci de telefoane dinspre PSD prin care eram „rugati” sa nu mai scriem de  Enita Alexandru (denumit generic de noi „una bucata paznic”) deoarece el nu are nicio legatura cu Andrei Volosevici si cu Albu Catalin, ca ne poate deveni sursa, la o adica. Normal ca am refuzat o astfel de „oferta” si…bine am facut.

IV. O posibila explicatie

Numirea fratelui lui Enita Alexandru, respectiv a lui Enita Cristian Valentin, la Garda Nationala de Mediu de catre mafia deseurilor, dintr-un simnplu consilier achizitii publice la Comuna Baltesti/Prahova

12473794_1428762_a

La data de 10.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul: „Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”.

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

In acest articol precizam ca, patronul cu „rude” ale angajatilor (fosti din IPJ Prahova si/sau care au rude in IPJ Prahova) a reusit sa atraga si DGA in aceasta ancheta dupa ce a „picat” pe interceptari care contureaza incercarea acestuia sa compromita ofiteri de la SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova cu asa zise  inregistrari audio, scoase din context. La acest patron, SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova a efectuat o perchezitie…cu ceva timp in urma! Problema spinoasa este ca aceasta ancheta va face „furori” si printre sefi din IPJ Prahova care au incercat sa intervina, pentru musamalizare, precizam la aceea data.

Acest patron are ca prieten un alt patron care a pus in dependenta mai multi SEFI din IPJ Prahova.

Numirea lui Enita Cristian Valentin la Garda Nationala de Mediu a fost efectuata la propunerea unui parlamentar de Prahova si cu sprijinul mafiei deseurilor, respectiv la propunerea explicita a patronului cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova. Initial s-a dorit numirea lui Antonio Spînu in aceasta functie dar s-a stabilit ca nu corespundea, in totalitate,  nevoilor mafiei.
Astfel, prin DECIZIA nr. 382 din 24 iunie 2022, publicata in M.O sub nr. 624 din 24 iunie 2022, domnul Cristian-Valentin Eniță s-a numit în funcția de comisar general adjunct, cu rang de subsecretar de stat, al Gărzii Naționale de Mediu.

Nu ne vom referi in acest articol la legaturile lui Enita Valentin Cristian cu Veolia, punctand acum cateva elemente de interes, la care vom reveni pe larg, in episodul II al acestei investigatii.

Are legaturi cu Veolia, cu Lavinia Saniuta…. cercetata, anchetata si cu Liderul Grupului Infractional SORIN IONESCU. Acum, Sorin Ionescu, este in cadrul REMERO, angajatul acoperit al lui Dragos Stoicescu, cel care are aparate de zbor, private, apropiatul lui Petre Pena.

 Sorin Ionescu este legatura lui Razvan Ciocan.

In acest articol vom puncta doar ca,  Enita Valentin Cristian, a inceput sa „lucreze” in favoarea patronului cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova, prin santaje si abuzuri in scopul eliminarii concurentei acestuia.

In prezent, Enita Valentin Cristian  cauta prin astfel de „mijloace” contracte de salubrizare/tratare a deseurilor pentru patronul respectiv si, totodata, a trecut la eliminarea concurentilor acestuia (Indeco, Recop, etc).

Una dintre firmele santajate a sesizat pe comisarul general, cu rang de secretar de stat, al Gărzii Naţionale de Mediu, Aurelian Păduraru.
Dupa ce a stat pe masa acestuia 3-4 zile, realizand ca cele semnalate sunt de natura penala, sesizarea respectiva a ajuns la organele de cercetare penala, fiind, in prezent, conexata la dosarul in care este cercetat patronul cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova. Vom reveni cu dezvaluiri incendiare. (Ec Adrian Radu).

 

 

 

Eveniment

Cum sa organizezi un eveniment reusit dedicat cauciucurilor si industriei auto

Publicat

pe

De

Industria auto este un domeniu dinamic, iar cauciucurile reprezinta un element central al acesteia. Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor poate fi o oportunitate excelenta pentru producatori, distribuitori si pasionati de automobile sa se conecteze, sa invete si sa descopere cele mai noi tehnologii si tendinte. In acest articol, vom explora pasii si aspectele cheie pentru a planifica un eveniment de succes in jurul acestui subiect.

1. Alegerea conceptului potrivit pentru eveniment

Primul pas in organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este alegerea unui concept clar. Acesta poate fi:

  • Lansare de produse: Prezentarea unor noi modele de cauciucuri sau tehnologii inovatoare.
  • Expozitie tematica: Oportunitatea pentru mai multi producatori si distribuitori de a-si expune produsele.
  • Workshop-uri si sesiuni educative: Demonstratii despre cum sa alegi cauciucurile potrivite sau despre intretinerea acestora.
  • Eveniment sportiv: Organizarea unui test-drive sau a unei curse tematice pentru a demonstra performantele anumitor tipuri de cauciucuri.

2. Stabilirea unei locatii atractive

Locatia este un factor important pentru succesul evenimentului. Alege un spatiu care sa permita expunerea cauciucurilor si activitati practice, cum ar fi:

  • Centre de expozitii: Ideale pentru evenimente mari cu mai multi participanti.
  • Circuite auto: Perfecte pentru demonstratii live si teste de performanta.
  • Spatii outdoor: Pot fi potrivite pentru expozitii de cauciucuri off-road sau all-season.

3. Implicarea brandurilor si a specialistilor din industrie

Un eveniment bine organizat atrage parteneri de renume. Invita producatori, distribuitori si specialisti care pot contribui cu prezentari, demonstratii sau standuri de expunere. Participarea unor experti recunoscuti poate creste interesul publicului si credibilitatea evenimentului.

4. Crearea unei experiente interactive

Un eveniment dedicat cauciucurilor nu trebuie sa fie doar despre expozitii statice. Ofera participantilor ocazia de a interactiona direct cu produsele:

  • Teste live: Demonstreaza performantele cauciucurilor pe diverse tipuri de drumuri sau in conditii meteo diferite.
  • Simulatoare: Ofera experiente virtuale care sa ilustreze cum diferite tipuri de cauciucuri influenteaza condusul.
  • Zone dedicate intretinerii: Workshop-uri interactive despre cum se schimba sau se intretin cauciucurile.

5. Promovarea evenimentului

Promovarea este esentiala pentru succesul oricarui eveniment. Utilizeaza:

  • Social media: Creeaza pagini de eveniment pe platformele relevante si distribuie continut regulat.
  • Email marketing: Trimite invitatii personalizate catre potentialii participanti si parteneri.
  • Parteneriate media: Colaboreaza cu publicatii din industria auto pentru a creste vizibilitatea evenimentului.

6. Focus pe sustenabilitate

In contextul actual, un eveniment care promoveaza sustenabilitatea va atrage mai mult interes. Include in program discutii despre reciclarea cauciucurilor uzate sau tehnologii ecologice folosite in productie. De asemenea, foloseste materiale prietenoase cu mediul pentru decoratiuni si logistica.

7. Monitorizarea si evaluarea succesului

Dupa eveniment, colecteaza feedback de la participanti si parteneri pentru a evalua impactul. Analizeaza ce a functionat bine si ce poate fi imbunatatit pentru viitoarele editii.

Concluzie

Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este o oportunitate excelenta de a aduce impreuna pasionatii si profesionistii din domeniul auto. Cu o planificare atenta, un concept atractiv si o experienta interactiva, poti crea un eveniment memorabil, care sa inspire si sa educe participantii, in timp ce promovezi produsele si valorile industriei. Mai multe detalii, vezi aici.

Citeste in continuare

Afaceri

EXTERNALIZARE MANAGEMENT ROVINIETA ONLINE – 3 AVANTAJE

Publicat

pe

De

adminitrare roviniete parc auto

Externalizarea diverselor departamente din cadrul unei companii, ori a unor servicii interne începe să devină un trend și în România, unde firmele care beneficiază de parcuri auto încep să externalizeze masiv managementul de rovinieta online, către rovinieta.online

Managementul de roviniete trebuie să fie unul impecabil astfel încât să nu apară amenzi la poșta companiei din partea CNAIR, și din păcate personalul companiei este supra solicitat de multe ori, posibilitatea unei erori fiind destul de mari.

Erorile costă scump în România, unde amenzile pentru lipsa rovinietei pot ajunge la incredibila sumă de 11900 RON, amendă pe care o încasează în varianta maximă companiile de transport mărfuri care au vehicule mai grele de 12 tone, cu minim 4 axe.

Un angajat poate efectiv să uite să verifice dacă un astfel de vehicul greu are rovinietă valabilă, caz în care se preconizează cel mai sigur o amendă CNAIR de minim 5950 RON. Aici intervin avantajele externalizării managementului de roviniete.

Avantajele managementului de rovinietă online spre rovinieta.online

  1. Companiile au acces la adevărați profesioniști în domeniul managementului de roviniete

Ideea de bază a externalizării unui serviciu sau unui întreg departament se leagă de accesul la adevărați profesioniști în diverse domenii. Spre exemplu în cadrul unui parc auto de mari dimensiuni, managementul de roviniete este lăsat în seama administratorului de parc auto care evident nu se ocupă doar de rovinietă. Acesta are în grijă foarte multe alte lucruri și este mai mult decât evident faptul că nu se poate pricepe la perfecțiune la absolut toate sarcinile de serviciu.

Profesioniștii în materie de administrare roviniete parc auto din cadrul rovinieta.online cu așa ceva se ocupă de ani de zile, este clar faptul că ale lor cunoștințe în acest domeniu sunt mult mai vaste iar atenția la detalii distributivă.

  1. Online își asumă răspunderea contractual pentru amenzile CNAIR

Externalizarea managementului de roviniete între companie și rovinieta.online are la bază semnarea unui contract de colaborare. Prin intermediul contractului, portalul Rovinieta Online preia întreg procesul de administrare a rovinietelor din cadrul companiei.

Practic compania nu mai are nicio altă grijă decât să facă plata atunci când i se cere acest lucru pentru diverse autovehicule, de către personalul portalului. Acest serviciu este unul gratuit, ca toate serviciile oferite de rovinieta.online.

Partea cea mai bună legată de această colaborare este faptul că rovinieta.online își asumă răspunderea contractual pentru eventuale amenzi din partea CNAIR apărute la firmă dacă se constată faptul că a fost exclusiv vina angajaților portalului.

În realitate, compania nu are absolut nimic de pierdut în urma acestei colaborări, are numai avantaje, are numai de câștigat mai ales că este un serviciu 100% gratuit oferit de rovinieta.online.

  1. Creșterea semnificativă a productivității în cadrul departamentului de management al parcului auto

Creșterea productivității trebuie să fie grija numărul unu pentru orice companie. În 2024 companiile sunt mereu în căutarea optimizării proceselor interne care pot duce la o mărire a productivității pentru că mai multă productivitate înseamnă un profit mai mare la final de an.

Este mai mult decât evident faptul că eliberarea sarcinilor din cadrul unui departament, unul destul de important precum cel de administrare al parcului auto, va rezulta în mod direct în creșterea productivității pentru orice companie.

Meseria de administrator de parc auto este una destul de dificilă, fișa postului cuprinde multe task-uri pentru care nu ajung niciodată cele 8 ore stipulate în contractul individual de muncă.

Orice externalizare de sarcini oferă administratorilor de parcuri auto mai mult timp pentru sarcinile care contează foarte mult în ceea ce privește creșterea productivității companiei în mod direct.

Inclusiv eliminarea necesității de a mai efectua estimări de costuri cu acest calculator rovinieta online aduce în prim plan mai mult timp liber care poate fi folosit într-un mod mult mai productiv.

Citeste in continuare

Eveniment

Cele mai bune anvelope de iarnă de calitate pentru mașini de teren – Siguranță și performanță off-road

Publicat

pe

Când vine vorba de condus în condiții extreme de iarnă, șoferii de mașini de teren știu cât de important este să aibă anvelope de iarnă de calitate. Anvelopele potrivite nu doar că oferă tracțiune și stabilitate pe drumuri acoperite de zăpadă sau gheață, dar sunt esențiale și pentru cei care își folosesc vehiculul în off-road.

În acest articol, vom discuta despre cele mai bune anvelope iarnă de calitate pentru mașinile de teren, analizând opțiuni care combină performanța cu durabilitatea în cele mai grele condiții meteo.

De ce ai nevoie de anvelope de iarnă pentru mașini de teren?

Mașinile de teren sunt proiectate pentru a face față unor condiții mai dificile decât vehiculele obișnuite, dar chiar și acestea au nevoie de anvelope specializate pentru sezonul rece. Anvelopele de iarnă pentru mașini de teren sunt esențiale pentru a asigura tracțiune pe zăpadă adâncă, gheață și noroi, oferind în același timp stabilitate în off-road și pe drumuri denivelate. Un set de anvelope de calitate nu doar că îmbunătățește siguranța la volan, dar poate prelungi durata de viață a vehiculului tău, evitând deteriorări cauzate de alunecări sau lipsa de control.

Ce caracteristici ar trebui să cauți la anvelopele de iarnă pentru mașini de teren?

Atunci când alegi anvelope de iarnă pentru o mașină de teren, trebuie să te concentrezi pe câteva aspecte esențiale care fac diferența în performanța generală a vehiculului în condiții de iarnă. Iată care sunt principalele caracteristici pe care trebuie să le ai în vedere:

  1. Tracțiune excelentă pe zăpadă și gheață: Anvelopele pentru mașinile de teren trebuie să aibă un profil adânc și agresiv al benzii de rulare pentru a putea „mușca” din zăpadă și a oferi o aderență solidă. Lamelele adânci și canelurile largi sunt esențiale pentru evacuarea eficientă a zăpezii și a noroiului.
  2. Durabilitate și rezistență la uzură: Mașinile de teren sunt adesea folosite în condiții dificile, așa că anvelopele trebuie să fie rezistente și să facă față provocărilor off-road. Cauciucurile de calitate superioară, combinate cu o construcție robustă, sunt critice pentru a preveni uzura rapidă și perforațiile.
  3. Capacitate off-road: Pentru șoferii care merg în afara drumurilor asfaltate, anvelopele trebuie să fie capabile să facă față noroiului, stâncilor și denivelărilor. Anvelopele cu design all-terrain sunt adesea recomandate, deoarece oferă o combinație bună între performanța pe drumurile obișnuite și capacitatea de a trece peste obstacolele din off-road.
  4. Flexibilitate la temperaturi scăzute: Compoziția cauciucului este esențială pentru performanța pe drumuri înghețate. Anvelopele de iarnă pentru mașini de teren folosesc cauciuc care rămâne flexibil chiar și la temperaturi extrem de scăzute, asigurând o mai bună tracțiune și control în condiții de gheață și zăpadă.
  5. Simbolul 3PMSF: Asigură-te că anvelopele pe care le alegi au simbolul „Three Peak Mountain Snowflake” (3PMSF), care indică faptul că au fost testate și aprobate pentru condiții severe de iarnă.

Top 5 anvelope de iarnă de calitate pentru mașini de teren

Acum că știi ce caracteristici să cauți, haide să analizăm câteva dintre cele mai bune anvelope de iarnă disponibile pe piață în 2024 pentru mașinile de teren. Aceste anvelope sunt recomandate de experți datorită performanței lor excelente atât pe drumuri acoperite de zăpadă, cât și în off-road.

1. BFGoodrich All-Terrain T/A KO2

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 este una dintre cele mai apreciate anvelope pentru mașinile de teren datorită combinației sale între tracțiune excelentă în off-road și performanța pe drumuri de iarnă. Această anvelopă oferă o rezistență extremă la perforații și uzură, datorită compoziției de cauciuc ranforsat. Profilul agresiv al benzii de rulare, împreună cu canelurile adânci, asigură tracțiune puternică pe zăpadă și noroi. Este alegerea ideală pentru șoferii care își folosesc vehiculul în condiții off-road dificile.

2. Goodyear Wrangler Duratrac

Goodyear Wrangler Duratrac este o anvelopă populară pentru mașinile de teren, fiind cunoscută pentru aderența sa pe suprafețele alunecoase și performanța impresionantă în condiții de iarnă. Tehnologia „TractiveGroove” ajută la creșterea tracțiunii pe zăpadă adâncă, iar canelurile largi asigură o evacuare eficientă a noroiului și apei. Wrangler Duratrac oferă o stabilitate excelentă atât pe drumuri acoperite de zăpadă, cât și în off-road, fiind o alegere excelentă pentru șoferii care se confruntă cu condiții de iarnă dificile.

3. Nokian Hakkapeliitta LT3

Nokian Hakkapeliitta LT3 este o anvelopă de iarnă special concepută pentru mașinile de teren și vehiculele SUV, recunoscută pentru performanțele sale impresionante în condiții de zăpadă și gheață. Compusul de cauciuc flexibil și banda de rulare optimizată asigură o tracțiune excelentă pe gheață, în timp ce designul robust al anvelopei oferă durabilitate pentru utilizarea în off-road. Acest model este ideal pentru șoferii care călătoresc frecvent în zone cu zăpadă adâncă și temperaturi extrem de scăzute.

4. Pirelli Scorpion Winter

Pirelli Scorpion Winter este o anvelopă de iarnă destinată SUV-urilor și mașinilor de teren, cunoscută pentru performanțele sale pe drumurile acoperite de zăpadă. Banda de rulare asimetrică și lamelele adânci oferă o aderență superioară pe suprafețele alunecoase, în timp ce compoziția cauciucului rămâne flexibilă la temperaturi scăzute. Pirelli Scorpion Winter este recomandată pentru șoferii care petrec majoritatea timpului pe drumuri asfaltate, dar care au nevoie de siguranță și control pe zăpadă și gheață.

5. Bridgestone Blizzak DM-V2

Bridgestone Blizzak DM-V2 este o anvelopă de iarnă dedicată SUV-urilor și mașinilor de teren, fiind recunoscută pentru aderența sa excepțională pe drumurile acoperite de gheață. Tehnologia Multi-Cell a celor de la Bridgestone asigură eliminarea stratului fin de apă care se formează pe suprafața gheții, oferind astfel o tracțiune optimă. Designul său special face ca Blizzak DM-V2 să fie o alegere excelentă pentru șoferii care au nevoie de performanțe ridicate pe drumuri înghețate și în off-road.

Cum să întreții corect anvelopele de iarnă pentru mașinile de teren?

Pentru a prelungi durata de viață a anvelopelor tale de iarnă și pentru a asigura performanțe optime, iată câteva sfaturi de întreținere:

  1. Verifică presiunea anvelopelor: Temperatura scăzută poate afecta presiunea în anvelope. Asigură-te că menții presiunea corectă pentru a evita uzura prematură și pentru a maximiza tracțiunea.
  2. Rotirea anvelopelor: Rotirea anvelopelor între față și spate la fiecare 8.000-10.000 de kilometri ajută la o uzură uniformă, prelungind astfel durata de viață a anvelopelor.
  3. Depozitarea corespunzătoare: După sezonul de iarnă, depozitează anvelopele într-un loc răcoros și uscat, departe de razele directe ale soarelui, pentru a preveni degradarea cauciucului.
  4. Verificarea regulată a uzurii: Monitorizează adâncimea benzii de rulare și asigură-te că anvelopele au o adâncime minimă de 4 mm pentru a oferi tracțiunea necesară pe zăpadă și gheață.

Concluzie

Alegerea anvelopelor de iarnă potrivite pentru mașina ta de teren este esențială pentru a asigura siguranța și performanța vehiculului în condiții dificile de iarnă. Modelele prezentate în acest articol oferă o combinație excelentă de durabilitate, tracțiune și capacitate off-road, fiind recomandate de experți, https://www.topgear.com/, pentru șoferii care se confruntă cu drumuri acoperite de zăpadă și gheață. Indiferent de condițiile meteo, investiția în anvelope de iarnă de calitate va face o diferență semnificativă în controlul și siguranța ta la volan.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Uncategorized5 ore inainte

Seria realme 14 Pro respectă în totalitate noile reglementări ale UE și oferă actualizari software timp de cinci ani

Seria realme 14 Pro îndeplinește clasa A de clasificare energetică: Eficiență de top în ceea ce privește consumul de energie...

Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii comerțului online. Fie că este vorba despre persoane fizice care trimit pachete către rude sau prieteni din străinătate, fie despre afaceri care expediază produse către clienți din alte țări, serviciile de curierat rapid sunt soluția ideală pentru livrări rapide și sigure. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces relativ simplu, însă presupune respectarea anumitor reguli și proceduri, mai ales după Brexit, când au fost introduse noi reglementări vamale. De asemenea, alegerea unei firme de transport potrivite este esențială pentru a te asigura că pachetul ajunge la destinație în siguranță și într-un timp optim. Ce trebuie să știi înainte de a trimite un colet din România în Anglia Înainte de a expedia un pachet în Marea Britanie, trebuie să iei în considerare mai mulți factori importanți care pot influența procesul de transport. Unul dintre cele mai relevante aspecte este legislația vamală, care a devenit mai strictă după Brexit. Orice colet expediat din România către Anglia este supus unor verificări vamale, ceea ce înseamnă că trebuie să fie însoțit de documente corect completate. În funcție de conținutul pachetului, este posibil să fie aplicate taxe suplimentare, iar anumite produse pot fi restricționate sau chiar interzise la import. Greutatea și dimensiunea coletului influențează direct costurile de transport. Majoritatea firmelor de curierat calculează tariful în funcție de kilograme și volum, iar coletele supradimensionate sau foarte grele pot implica taxe suplimentare. De aceea, este recomandat să verifici politica firmei de transport înainte de a pregăti pachetul. Un alt aspect esențial este timpul de livrare. Dacă ai nevoie ca pachetul să ajungă cât mai rapid, trebuie să optezi pentru un serviciu express, care poate garanta livrarea în 24-72 de ore. Pe de altă parte, dacă nu este o urgență, poți alege un serviciu standard, care durează între 5 și 10 zile lucrătoare, dar care poate fi mai accesibil din punct de vedere financiar. Cum alegi firma de curierat potrivită pentru transportul coletului? Selectarea unui serviciu de curierat de încredere este un pas important pentru a te asigura că pachetul tău ajunge la destinație în siguranță și la timp. În primul rând, trebuie să verifici reputația firmei de transport. O companie cu experiență în livrările internaționale va avea recenzii pozitive și va putea oferi informații detaliate despre procedurile vamale, costurile transportului și timpul de livrare. Un alt criteriu important este disponibilitatea unui sistem de tracking. Urmărirea coletului în timp real îți permite să vezi exact unde se află pachetul și când va fi livrat. Acest aspect este esențial mai ales în cazul expedierilor internaționale, unde întârzierile pot apărea din cauza formalităților vamale. De asemenea, trebuie să iei în considerare tipurile de servicii oferite. Unele firme de curierat pun la dispoziție livrări door-to-door, ridicând coletul de la domiciliul expeditorului și livrându-l direct la destinatar. Alte companii permit ridicarea pachetelor de la puncte fixe, ceea ce poate fi o opțiune mai economică. O variantă excelentă pentru cei care caută un serviciu sigur și rapid este firma de transport colete anglia romania, care oferă soluții eficiente pentru livrarea coletelor între cele două țări. Ce documente sunt necesare pentru expedierea unui colet în Anglia? Pentru ca transportul să decurgă fără probleme, trebuie să te asiguri că ai toate documentele necesare. Eticheta de expediere este esențială și trebuie completată corect. Aceasta conține informații despre expeditor și destinatar, precum numele, adresa exactă și un număr de telefon de contact. Factura proformă sau comercială este necesară pentru coletele care conțin produse destinate vânzării. Aceasta trebuie să includă detalii despre conținutul coletului, valoarea bunurilor și datele expeditorului. Declarația vamală este obligatorie pentru toate coletele expediate către Anglia, iar acest document ajută autoritățile să stabilească dacă se aplică taxe vamale sau alte restricții. Costurile și timpul de livrare pentru un colet din România în Anglia Prețul transportului variază în funcție de greutatea coletului, dimensiunile acestuia și tipul de serviciu ales. Pentru un colet standard de 1 kg, tarifele pot începe de la 80-100 lei, însă pentru pachetele mai mari, costurile cresc proporțional. Dacă optezi pentru un serviciu express, prețul va fi mai ridicat, dar avantajul este livrarea rapidă. Durata transportului depinde de serviciul ales. Livrările standard durează între 5 și 10 zile lucrătoare, iar cele rapide pot asigura livrarea în 24-72 de ore. Pentru a obține o estimare exactă a prețului, multe firme de curierat oferă calculatoare online unde poți introduce detaliile coletului și destinația acestuia. Acest lucru te ajută să compari diferite oferte și să alegi varianta cea mai avantajoasă. Ce trebuie să faci dacă coletul întârzie sau se pierde? Dacă pachetul tău nu ajunge la timp, primul pas este să verifici statusul acestuia prin numărul de tracking. În cazul unor întârzieri, este recomandat să contactezi firma de curierat pentru a solicita detalii suplimentare. Dacă coletul este pierdut sau deteriorat, majoritatea companiilor oferă posibilitatea de a solicita o despăgubire, mai ales dacă ai optat pentru o asigurare de transport. Recomandări pentru ambalarea corectă a coletului Pentru a evita deteriorarea coletului în timpul transportului, este important să folosești un ambalaj adecvat. Alege o cutie rezistentă, de preferat din carton gros, care să protejeze conținutul. Dacă trimiți obiecte fragile, este recomandat să folosești materiale de protecție precum folie cu bule sau spumă de polistiren. Sigilează coletul corespunzător cu bandă adezivă rezistentă și asigură-te că eticheta de expediere este lipită bine și lizibilă. Dacă pachetul conține mai multe obiecte, este bine să le fixezi în interior pentru a evita mișcarea acestora pe durata transportului. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces simplu dacă alegi un serviciu de curierat potrivit și respecți regulile vamale. Cu o planificare atentă și o ambalare corectă, pachetul tău va ajunge în siguranță la destinație, fie că trimiți un cadou, documente importante sau produse pentru clienți. Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii comerțului online. Fie că este vorba despre persoane fizice care trimit pachete către rude sau prieteni din străinătate, fie despre afaceri care expediază produse către clienți din alte țări, serviciile de curierat rapid sunt soluția ideală pentru livrări rapide și sigure. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces relativ simplu, însă presupune respectarea anumitor reguli și proceduri, mai ales după Brexit, când au fost introduse noi reglementări vamale. De asemenea, alegerea unei firme de transport potrivite este esențială pentru a te asigura că pachetul ajunge la destinație în siguranță și într-un timp optim. Ce trebuie să știi înainte de a trimite un colet din România în Anglia Înainte de a expedia un pachet în Marea Britanie, trebuie să iei în considerare mai mulți factori importanți care pot influența procesul de transport. Unul dintre cele mai relevante aspecte este legislația vamală, care a devenit mai strictă după Brexit. Orice colet expediat din România către Anglia este supus unor verificări vamale, ceea ce înseamnă că trebuie să fie însoțit de documente corect completate. În funcție de conținutul pachetului, este posibil să fie aplicate taxe suplimentare, iar anumite produse pot fi restricționate sau chiar interzise la import. Greutatea și dimensiunea coletului influențează direct costurile de transport. Majoritatea firmelor de curierat calculează tariful în funcție de kilograme și volum, iar coletele supradimensionate sau foarte grele pot implica taxe suplimentare. De aceea, este recomandat să verifici politica firmei de transport înainte de a pregăti pachetul. Un alt aspect esențial este timpul de livrare. Dacă ai nevoie ca pachetul să ajungă cât mai rapid, trebuie să optezi pentru un serviciu express, care poate garanta livrarea în 24-72 de ore. Pe de altă parte, dacă nu este o urgență, poți alege un serviciu standard, care durează între 5 și 10 zile lucrătoare, dar care poate fi mai accesibil din punct de vedere financiar. Cum alegi firma de curierat potrivită pentru transportul coletului? Selectarea unui serviciu de curierat de încredere este un pas important pentru a te asigura că pachetul tău ajunge la destinație în siguranță și la timp. În primul rând, trebuie să verifici reputația firmei de transport. O companie cu experiență în livrările internaționale va avea recenzii pozitive și va putea oferi informații detaliate despre procedurile vamale, costurile transportului și timpul de livrare. Un alt criteriu important este disponibilitatea unui sistem de tracking. Urmărirea coletului în timp real îți permite să vezi exact unde se află pachetul și când va fi livrat. Acest aspect este esențial mai ales în cazul expedierilor internaționale, unde întârzierile pot apărea din cauza formalităților vamale. De asemenea, trebuie să iei în considerare tipurile de servicii oferite. Unele firme de curierat pun la dispoziție livrări door-to-door, ridicând coletul de la domiciliul expeditorului și livrându-l direct la destinatar. Alte companii permit ridicarea pachetelor de la puncte fixe, ceea ce poate fi o opțiune mai economică. O variantă excelentă pentru cei care caută un serviciu sigur și rapid este firma de transport colete anglia romania, care oferă soluții eficiente pentru livrarea coletelor între cele două țări. Ce documente sunt necesare pentru expedierea unui colet în Anglia? Pentru ca transportul să decurgă fără probleme, trebuie să te asiguri că ai toate documentele necesare. Eticheta de expediere este esențială și trebuie completată corect. Aceasta conține informații despre expeditor și destinatar, precum numele, adresa exactă și un număr de telefon de contact. Factura proformă sau comercială este necesară pentru coletele care conțin produse destinate vânzării. Aceasta trebuie să includă detalii despre conținutul coletului, valoarea bunurilor și datele expeditorului. Declarația vamală este obligatorie pentru toate coletele expediate către Anglia, iar acest document ajută autoritățile să stabilească dacă se aplică taxe vamale sau alte restricții. Costurile și timpul de livrare pentru un colet din România în Anglia Prețul transportului variază în funcție de greutatea coletului, dimensiunile acestuia și tipul de serviciu ales. Pentru un colet standard de 1 kg, tarifele pot începe de la 80-100 lei, însă pentru pachetele mai mari, costurile cresc proporțional. Dacă optezi pentru un serviciu express, prețul va fi mai ridicat, dar avantajul este livrarea rapidă. Durata transportului depinde de serviciul ales. Livrările standard durează între 5 și 10 zile lucrătoare, iar cele rapide pot asigura livrarea în 24-72 de ore. Pentru a obține o estimare exactă a prețului, multe firme de curierat oferă calculatoare online unde poți introduce detaliile coletului și destinația acestuia. Acest lucru te ajută să compari diferite oferte și să alegi varianta cea mai avantajoasă. Ce trebuie să faci dacă coletul întârzie sau se pierde? Dacă pachetul tău nu ajunge la timp, primul pas este să verifici statusul acestuia prin numărul de tracking. În cazul unor întârzieri, este recomandat să contactezi firma de curierat pentru a solicita detalii suplimentare. Dacă coletul este pierdut sau deteriorat, majoritatea companiilor oferă posibilitatea de a solicita o despăgubire, mai ales dacă ai optat pentru o asigurare de transport. Recomandări pentru ambalarea corectă a coletului Pentru a evita deteriorarea coletului în timpul transportului, este important să folosești un ambalaj adecvat. Alege o cutie rezistentă, de preferat din carton gros, care să protejeze conținutul. Dacă trimiți obiecte fragile, este recomandat să folosești materiale de protecție precum folie cu bule sau spumă de polistiren. Sigilează coletul corespunzător cu bandă adezivă rezistentă și asigură-te că eticheta de expediere este lipită bine și lizibilă. Dacă pachetul conține mai multe obiecte, este bine să le fixezi în interior pentru a evita mișcarea acestora pe durata transportului. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces simplu dacă alegi un serviciu de curierat potrivit și respecți regulile vamale. Cu o planificare atentă și o ambalare corectă, pachetul tău va ajunge în siguranță la destinație, fie că trimiți un cadou, documente importante sau produse pentru clienți.
Afaceri5 zile inainte

Pot trimite un colet prin curier rapid din România în Anglia?

Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii...

UncategorizedO săptămână inainte

Promovarea prin Google Ads pentru Afaceri: Ghid Complet

În era digitală, promovarea online este esențială pentru succesul oricărei afaceri. Google Ads este una dintre cele mai eficiente platforme...

Afaceri2 săptămâni inainte

De ce merită să optezi pentru un implant dentar când ai un dinte lipsă

Stomatologia modernă urmărește păstrarea dinților naturali, însă, uneori, extracția este inevitabilă. Vestea bună este că orice dinte pierdut poate fi...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cele trei tipuri de anvelope auto: iarnă, vară și all-season

Anvelopele auto joacă un rol esențial în siguranța și performanța vehiculului dumneavoastră. Alegerea corectă a anvelopelor poate face diferența între...

Stiri Bacau Stiri Bacau
Afaceri2 săptămâni inainte

Autostrada A7 Focșani-Bacău – stadiul lucrărilor și termene de finalizare

Autostrada A7, un proiect strategic pentru Moldova, avansează conform planului. Tronsonul dintre Focșani și Bacău este în plin proces de...

Afaceri3 săptămâni inainte

Care sunt optiunile si beneficiile in procedurile stomatologice de protetica dentara

Procedurile stomatologice pot avea o contributie semnificativa in tot ceea ce inseamna imbuntatirea calitatii vietii pacientilor. Exista foarte multe proceduri...

Afaceri3 săptămâni inainte

Sisteme de baschet complete – Artimex Sport

Descoperă o gama variată de echipamente de baschet oferite de Artimex Sport, concepute pentru a satisface atât nevoile profesioniștilor, cât...

Afaceri3 săptămâni inainte

Top 5 cadouri romantice de Valentine’s Day

Valentine’s Day este momentul perfect pentru a-ți exprima sentimentele printr-un cadou special, care să simbolizeze dragostea și aprecierea față de...

Afaceri3 săptămâni inainte

Avocatul Digital din Suceava schimbă paradigma în domeniul juridic

Avocatul Digital este o aplicație inovatoare care utilizează inteligența artificială pentru a facilita accesul rapid la informații juridice. Dezvoltată de...

Afaceri4 săptămâni inainte

În 2024, O.B.A Different by Luxury a finalizat trei proiecte rezidențiale și a început lucrările la alte două. Bogdan Alexandru Onea: „Privim cu optimism oportunitățile oferite de acest an”

Dezvoltatorul imobiliar O.B.A Different by Luxury, cunoscut pe piața locală pentru proiectele sale exclusiviste, cu un deosebit potențial investițional, a încheiat...

Afaceri4 săptămâni inainte

Unde găsești telecomenzi universale pentru AC în județul Mureș?

Vara sau iarna, un aparat de aer condiționat funcțional este esențial pentru confortul termic din locuință. Atunci când telecomanda originală...

Uncategorized4 săptămâni inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Sport1 lună inainte

În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025

Organizatorul de competiții sportive Spartan, prezent în peste 40 de țări, a derulat în 2024 două evenimente de anvergură în...

Eveniment1 lună inainte

Cum sa organizezi un eveniment reusit dedicat cauciucurilor si industriei auto

Industria auto este un domeniu dinamic, iar cauciucurile reprezinta un element central al acesteia. Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor poate...

Afaceri1 lună inainte

Merită să cumperi bănuți de ciocolată? Avantaje și utilizări

Bănuții de ciocolată sunt un ingredient din ce în ce mai apreciat de cofetari și pasionații de deserturi, datorită versatilității...

Știrile Săptămânii