Connect with us

Eveniment

SRI, STS, Telekom si demersurile aflarii identitatii fiecarei persoane ce doreste sa utilizeze o cartela prepaid

Publicat

pe

Revenind la proiectul de OUG pentru modifcarea unor norme juridice in domeniul comunicatiilor electronice, in speta data a localizarii unui apel la 112 dar si colectarea/prelucrarea de date cu caracter personal ale „utilizatorilor” cartelelor preplatite SIM comercializate de catre operatorii de comunicatii electronice, putem constata cu „surpindere” ca dorinta autoritatilor statului de drept, in particular a SRI si nu numai, este in fapt nu rezolvarea problemei localizarii apelului in cauza ( a terminalului de comunicare) ce exista de peste 15 ani ci rezolvarea aflarii identitatii fiecarei persoane ce doreste sa utilizeze o cartele prepaid, un serviciu comercial cu plata anticipata si ce ofera alte categorii de facilitati de comunicare electronica diferite de un utilizarea unui abonament.

https://www.comunicatii.gov.ro/proiecte-acte-normative/

Incercarea pe acest subiect a acestor autoritati dateaza deci de foarte mult timp si au intalnit permanent opozitie punctuala uneori din parte Guvernului (2013) – http://www.cdep.ro/proiecte/2013/300/60/1/pvg641.pdf,
iar alteori dupa ce reprezentantii executivului au fost „convinsi”, respectiv ai Parlamentului, a venit CCR in anul 2014 si a aratat neconstitutionalitatea incercarilor de identificarea si nu numai.

Interesant ca la dezbaterile parlamentare in 2014 la un astfel de proiect de lege au participat si reprezentanti de vaza ai SRI, cum ar fi dl Dumitru Dumbrava si Romulus Surugiu, ofiteri despre care s-a mai discutat in mediul on-line si media centrala si locala. Vedeti in finalul documentului postata mai jos.

http://www.cdep.ro/caseta/2014/07/02/pl14277_rp.pdf.

Acum 5 ani Guvernul incerca aceasta identificare sub motivatia stabilirii unui cadru juridic clar bine definit impotriva criminalitatii organizate, transfrontaliere, actelor de terorism (http://www.cdep.ro/proiecte/2014/200/70/7/em277.pdf), dar acum acest aspect este disimulat sub o alta forma, sens in care veti descoperi in textul notei de fundamentare (preambul pag 5) urmatoarele asertiuni ce ar trebui sa dea fiori cetatenilor Romaniei de intentiile ascune ale emitentilor actului normativ in cauza:

„Scopul prelucrării este, în mod clar, identificarea persoanelor la care se referă informaţiile ca victime ale unui fapte, astfel încât să fie posibilă exercitarea drepturilor în justiţie împotriva autorilor acesteia.

Având în vedere faptul că prescripția răspunderii penale nu este o cauză care exclude infracțiunea, ci o cauză care determină imposibilitate aplicării sau luării sancțiunilor de drept penal, pentru a fi eficientă, răspunderea penală trebuie să aibă loc, din punct de vedere temporal, cât mai aproape de data săvârșirii infracțiunii.”

Deci iata ca in fapt si de drept OUG incerca sa modifice sau sa reglementeze aspecte ce tin de justitie si de fapte/proceduri penale, cu toate ca cetatenii Romaniei sau pronuntat in Referendumul din mai 2019 impotriva emiterii d eordonante in domeniul justitiei etc…..

Interesant este ca nu au fost consultari cu operatorii de comunicatii ellectronice cu privire la perioada de conservare a datelor colectate in sensul proiectului de ordonanta, ce prevede 10 ani, termen care este de doua ori mai mare decat cel prevazut pentru conservarea datelor de trafi, localizare si identificare a terminalului prevazut prin art.12 Legea nr.506/2004, modificata chiar in 2015 si promulgata modificarea in cauza de catre actualul presedinte al tarii!

Iar ineptia cea mai mare se refera la identifcarea utilizatorului final al prepaid, regelementare prevazuta in actualul proiect de lege, ne luandu-se in seama faptul ca achizitionarea unui SIM prepaid deseori nu se face de catre utilizatorul final ci de o persoana ce are statut de cumparator al unui produs sau serviciu ce poate fi redistribuit catre terte parti. etc. Deci nu se poate vorbi d eidentifcare certa a unui utilizator ci cel mlt a unei persoane intermediare ce poate fi ulterior acuzata de diverse fapte pe care nu le-a produs personal… Va las sa ganditi efectele perverse ale acestei norme juridice ce se incearca intr-o perioada de vacanta sa fie emisa in regim de urgenta.

Cititi si pozitia din 2013 a Comisiei de specialitate din Parlament

http://www.cdep.ro/…/tehnologia_informat…/pdf/2013/rp361.pdf

Problema localizarii in Romania are ca problema principala si care nu cred ca va fi rezolvata vreodata, o situatie tehnica ce dateaza din anii 2000, intrucat echipamentele utilizate in SNUAU sunt invechite tehnologic (infrastructura Ericcson), iar din punct de vedere politic inca din 2003 cand ostul ministru Dan Nica, azi europalamentar, a decis ca toate apelurile 112 din retelele operatorilor de comunicatii electronice sa se termine in reteaua STS,          printr- intermediar numit TELEKOM, cu toate restrictiile impuse de tehnologia existenta la nivelul acestuia….Acest fapt este dovedit chiar in nota de fundamentare de initiatori (pag.1-2):

“Furnizorii de rețele publice de telefonie transmit apelurile către serviciul de urgență 112, conținând inclusiv informația de localizare primară a apelantului în momentul inițierii apelului, către rețeaua Telekom Romania Communications S.A., care le transmite în mod transparent către SNUAU, fără a modifica informațiile de localizare
Administratorul SNUAU asigură recepționarea și prelucrarea corespunzătoare a informației de localizare primară asociate apelului primit, în vederea obținerii informației de localizare;
Furnizorii de rețele publice mobile de telefonie au obligația de a transmite informația de localizare primară a apelantului, la inițierea fiecărui apel, sub forma unui identificator de celulă și, acolo unde este disponibil acest parametru, sub forma unui identificator de sector de celulă (cell-id/sector-id) pe rețeaua de semnalizare, la inițierea apelului, utilizând sistemul de semnalizare pe canal comun nr. 7. Pentru transmiterea informației se va utiliza parametrul „Location number” din mesajul IAM al sistemului de semnalizare pe canal comun nr. 7, componenta ISUP. Informația de localizare primară transmisă este de forma unui șir de digiți și identifică, în mod unic, o celulă sau un sector de celulă din rețeaua publică mobilă de telefonie din care a fost inițiat apelul către serviciul de urgență 112;”

In rest sper ca veti gandi daca este sau nu oportun ca intr-un regim de urgenta ce ar trebui sa rezolve problema localizarii, aspect ce era o obligatie nationala inca de la data aderarii la UE din 2007, este necesar sa se identifice persoanele utilizatoare a SIM preplatite!

Alta data alte detalii din documentele publice existente dar pe care nimeni nu le verifica sau analizeaza pentru a descoperi realele probleme ale sistemului national al apelului 112. Daca organele abilitate ale statului ar fi facut simple verificari prin autosesizare poate ca inca de acum 10 ani lucrurile ar fi avut o alta fata si localizarea reala ar fi putu fi implementata conform legii si angajamentelor UE asumate! De ce nu sunt intrebati cei ce au coordonat strategic SNUAU, cei din guvernarea Nastase si urmatoarele guvernari…, dezvaluie specialistul SRI, col ® Ion Dedu. (Cristina T.).

cdep.ro

www.cdep.ro

 

Facebook Comments

Eveniment

Managementul “exceptional” al primarului PNL, Adrian Dobre/Se anunta vremuri grele pentru angajatii de la stat subordonati ai primarului “care este”…(I)

Publicat

pe

De

Viitorul Guvern care ar putea fi format de PNL şi alte partide politice va acorda o atenţie sporită refacerii capacităţilor administrative necesare funcţionării statului, precum şi investiţiilor în domeniul public, în paralel cu alte măsuri de încurajare a economiei, a declarat sâmbătă seara presei preşedintele PNL.

„Prima măsură şi cea mai importantă măsură va fi refacerea capacităţilor administrative ale statului prin atragerea şi promovarea în interiorul acestor instituţii a oamenilor competenţi, pe baza profesionalismului, meritocraţiei, precum şi evaluarea obiectivă a activităţii fiecărui angajat din instituţiile publice. Un guvern mult mai suplu, 15, maximum 16 ministere, reducerea numărului de structuri birocratice, oficii, agenţii, autorităţi de toate felurile. Lucrurile sunt fundamentale, pentru că nicio politică publică nu poţi să o pui în practică dacă nu ai corpul funcţionarilor care să participe la implementarea ei”, a mai spus Orban.

Idealurile primarului Adrian Dobre ar putea fi infaptuite. Se anunta vremuri grele pentru angajatii de la stat subordonati primarului “care este”…

Reamintim incercarile disperate ale acestuia din luna martie 2019, stopate atunci si care vor fi reluate in prezent cu un guvern din partidul sau.

1a

Astfel, Adrian Dobre a “realizat” angajari de functionari publici provenind din sfera sa de “relatii”, si aici nu ne referim la consilierul sau din SRI, Pruna Eugen. Cititi arhiva ziarului pe aceasta tema…

Au fost angajati cu “cantec” de lebada: Ditu Laurentiu, Serbinov Ioana, Adina Brotea, Leusteanu Lucian, Ena Roland, Negru MIhai, etc.

Toate aceste angajari au fost realizate si sustinute prin hartuirea actualilor angajati, in cadrul comandamentelor saptamanale (Ex Batanov Gabriel, Alina Istratescu, Craciunoiu Nicoleta, Iamandi Mihaela, Vasile Ionescu, etc.

Sa reamintim ca a fost emisa o “Nota interna”, cu ajutorul careia urma sa scape de subalternii incomozi credem ca ar fi de prisos…

1b

1c

In acest scop, la vremea respectiva a realizat ca NU se poate folosi de aceasta manevra si nu a mai transmis rapoartele de evaluare pe care trebuia sa le intocmeasca si sa le contrasemneze.

Avertizam ca se anunta vremuri grele si urmeaza ca primarul “care este” sa faca masive disponibilizari din randul functionarilor publici la toate institutiile din subordine, prima fiind pe lista Politia Locala Ploiesti, in opinia sa pentru a degreva bugetul local pentru incapacitatea sa manageriala. Va dezvaluim managementul “exceptional” al primarului PNL, Adrian Dobre prezentadu-va doar cateva acte oficiale prin care primaria Municipiului Ploiesti este executata silit cu suma de cca 4.300.000, 87 ron. Asta incearca primarul si consilierii sai sa ascunda prin noile concedieri ce vor veni: INCOMPETENTA MANAGERIALA! Vom reveni. (Cristina T.).

1d

1e

1f

1g

1h

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Bomba lui Valeriu Stoica: USR ar putea deveni noul PSD

Publicat

pe

De

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila nr. 2790/28.05.20007, in Dosar nr. 1672/306/2007, al Judecatoriei Sibiu, prin care FORUMUL DEMOCRAT AL GERMANILOR DIN SIBIU (FDGS) a devenit succesorul, de ideologie si patrimoniu, al organizatie hitleriste GRUPULUI ETNIC GERMAN (GEG), declarata Organizatie CRIMINALA impotriva umanitatii, in urma Procesului de la Nurnberg, fac subiectul unui dosar penal instrumentat de SIIJ, confirma institutia intr-o notificare adresata denuntatorului postata pe site-ul justitiarul.ro, dezvaluie colegii de la Independenta Justitiei.

Grupul Etnic German a fost infiintat prin Decretul nr. 830 din 20 noiembrie 1940, acesta fiind o organizatie cu statut de persoana juridica, subordonata direct capitalei celui de-al treilea Reich.

Grupul Etnic German a fost singurul organism care a reprezentat, in perioada 1940-1944, comunitatea sasilor din zona Ardealului.

In 1942 s-a semnat “Convenţia Generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice CA faţă de Grupul Etnic German”, prin care bunurile Bisericii Evanghelice au trecut de drept in proprietatea Grupului Etnic German.

In 1944, prin Decretul-lege 485/1944, Regele Mihai a desfiintat Grupul Etnic German, bunurile acestuia intrand in proprietatea statului.

Speta este cel mai bine sintetizata de ICCJ in Decizia nr. 1411/2011, unde spune:

În septembrie 1940, prin Legea nr. 830/1940 s-a constituit Grupul Etnic German. La data de 11 august 1942 s-a semnat Convenţia generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice de confesiune augsburgică faţă de Grupul Etnic German din România.

Conform dispoziţiilor Capitolului II din această convenţie, Biserica Regnicolară a predat Grupului Etnic German toată averea mobilă şi imobilă, care era proprietatea sa şi a servit scopurilor şcolare şi de educaţie, precizând la art. 2 că averea imobilă se compune din imobilele şi fundaţiile de tot felul, care au servit scopurilor şcolare şi de educaţie.

Prin Decretul–lege nr. 485/1944 s-a abrogat Legea nr. 830/1940 şi s-a prevăzut că Statul român devine titularul tuturor drepturilor aparţinând Grupului Etnic German din România, subrogându-se acestuia, urmând ca instanţele de carte funciară să procedeze din oficiu la efectuarea înscrierilor drepturilor Statului Român ca proprietar al acelor bunuri.

În temeiul subrogaţiei legale astfel reglementate, Statul român a devenit proprietarul bunurilor care au aparţinut Grupului Etnic German de la data intrării în vigoare a Decretului-lege nr. 485/1944, care este anterioară perioadei de referinţă prevăzută în art. 1 din O.U.G. nr. 94/2000.

În consecinţă, Statul român a dobândit proprietatea imobilelor respective prin efectul legii, astfel că nu prezintă relevanţă data înscrierii dreptului în cartea funciară, cum neîntemeiat au susţinut intimatele.

In 2007 Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a intentat un proces impotriva Municipiului Sibiu in scopul retrocedarii unor imobile, FDG invocandu-se succesor de drept al Grupului Etnic German.

La data respectiva presedinte a Forumului German din Romania era Klaus Iohannis, iar primar al Sibiului era tot Klaus Iohannis.

In intampinarea facuta la actiunea deschisa de FDG Sibiu, primarul de atunci Klaus Iohannis a spus ca “lasa la aprecierea instantei solutia ce se va pronunta in cauza“.

Cu vadita incalcare a legii si in dispretul oricarui rationament logico-juridic, judecatoria Sibiu a admis cererea Forumului Demogratic al Germanilor din Sibiu, constatand “calitatea de succesor in drepturi al reclamantului [FDGS] fata de Grupul Etnic German”.

Hotararea putea fi apelata in 15 zile, insa primarul municipiului Sibiu Klaus Iohannis nu a mai formulat apel, hotararea devenind, astfel, definitiva.

In concluzie, Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a devenit succesor de drept al Grupului Etnic German, entitate nazista creata la ordinul lui Hitler cu scopul de a sustine activitatile naziste in Romania, organizatie ce a fost desfiintata in 1944 de Regele Mihai. Organizatii similare au fost infiintate de nazisti si in alte tari ocupate.

De ani de zile jurnalistul Marius Albin Marinescu din Sibiu scrie despre aceasta problema pe site-ul justitiarul.ro, subiectul fiind ignorat de catre presa centrala din Romania.

In urma unui denunt al Asociatiei Civice Solidaritatea Hunedoara impotriva celor doua judecatoare, initial s-a deschis un dosar penal la Parchetul General, care apoi a fost declinat la DIICOT, de unde ulterior a fost declinat la SIIJ.

Date fiind implicatiile acestui dosar, se intelege mai bine disperarea lui Klaus Iohannis de a desfiinta cu orice chip SIIJ. (Irinel I.).

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

BOMBA: SIIJ cerceteaza judecatoarele din Sibiu care au legalizat succesiunea Forumului German condus de Iohannis dupa organizatia hitlerista Grupul Etnic German

Publicat

pe

De

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila nr. 2790/28.05.20007, in Dosar nr. 1672/306/2007, al Judecatoriei Sibiu, prin care FORUMUL DEMOCRAT AL GERMANILOR DIN SIBIU (FDGS) a devenit succesorul, de ideologie si patrimoniu, al organizatie hitleriste GRUPULUI ETNIC GERMAN (GEG), declarata Organizatie CRIMINALA impotriva umanitatii, in urma Procesului de la Nurnberg, fac subiectul unui dosar penal instrumentat de SIIJ, confirma institutia intr-o notificare adresata denuntatorului postata pe site-ul justitiarul.ro, dezvaluie colegii de la Independenta Justitiei.

Grupul Etnic German a fost infiintat prin Decretul nr. 830 din 20 noiembrie 1940, acesta fiind o organizatie cu statut de persoana juridica, subordonata direct capitalei celui de-al treilea Reich.

Grupul Etnic German a fost singurul organism care a reprezentat, in perioada 1940-1944, comunitatea sasilor din zona Ardealului.

In 1942 s-a semnat “Convenţia Generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice CA faţă de Grupul Etnic German”, prin care bunurile Bisericii Evanghelice au trecut de drept in proprietatea Grupului Etnic German.

In 1944, prin Decretul-lege 485/1944, Regele Mihai a desfiintat Grupul Etnic German, bunurile acestuia intrand in proprietatea statului.

Speta este cel mai bine sintetizata de ICCJ in Decizia nr. 1411/2011, unde spune:

În septembrie 1940, prin Legea nr. 830/1940 s-a constituit Grupul Etnic German. La data de 11 august 1942 s-a semnat Convenţia generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice de confesiune augsburgică faţă de Grupul Etnic German din România.

Conform dispoziţiilor Capitolului II din această convenţie, Biserica Regnicolară a predat Grupului Etnic German toată averea mobilă şi imobilă, care era proprietatea sa şi a servit scopurilor şcolare şi de educaţie, precizând la art. 2 că averea imobilă se compune din imobilele şi fundaţiile de tot felul, care au servit scopurilor şcolare şi de educaţie.

Prin Decretul–lege nr. 485/1944 s-a abrogat Legea nr. 830/1940 şi s-a prevăzut că Statul român devine titularul tuturor drepturilor aparţinând Grupului Etnic German din România, subrogându-se acestuia, urmând ca instanţele de carte funciară să procedeze din oficiu la efectuarea înscrierilor drepturilor Statului Român ca proprietar al acelor bunuri.

În temeiul subrogaţiei legale astfel reglementate, Statul român a devenit proprietarul bunurilor care au aparţinut Grupului Etnic German de la data intrării în vigoare a Decretului-lege nr. 485/1944, care este anterioară perioadei de referinţă prevăzută în art. 1 din O.U.G. nr. 94/2000.

În consecinţă, Statul român a dobândit proprietatea imobilelor respective prin efectul legii, astfel că nu prezintă relevanţă data înscrierii dreptului în cartea funciară, cum neîntemeiat au susţinut intimatele.

In 2007 Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a intentat un proces impotriva Municipiului Sibiu in scopul retrocedarii unor imobile, FDG invocandu-se succesor de drept al Grupului Etnic German.

La data respectiva presedinte a Forumului German din Romania era Klaus Iohannis, iar primar al Sibiului era tot Klaus Iohannis.

In intampinarea facuta la actiunea deschisa de FDG Sibiu, primarul de atunci Klaus Iohannis a spus ca “lasa la aprecierea instantei solutia ce se va pronunta in cauza“.

Cu vadita incalcare a legii si in dispretul oricarui rationament logico-juridic, judecatoria Sibiu a admis cererea Forumului Demogratic al Germanilor din Sibiu, constatand “calitatea de succesor in drepturi al reclamantului [FDGS] fata de Grupul Etnic German”.

Hotararea putea fi apelata in 15 zile, insa primarul municipiului Sibiu Klaus Iohannis nu a mai formulat apel, hotararea devenind, astfel, definitiva.

In concluzie, Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a devenit succesor de drept al Grupului Etnic German, entitate nazista creata la ordinul lui Hitler cu scopul de a sustine activitatile naziste in Romania, organizatie ce a fost desfiintata in 1944 de Regele Mihai. Organizatii similare au fost infiintate de nazisti si in alte tari ocupate.

De ani de zile jurnalistul Marius Albin Marinescu din Sibiu scrie despre aceasta problema pe site-ul justitiarul.ro, subiectul fiind ignorat de catre presa centrala din Romania.

In urma unui denunt al Asociatiei Civice Solidaritatea Hunedoara impotriva celor doua judecatoare, initial s-a deschis un dosar penal la Parchetul General, care apoi a fost declinat la DIICOT, de unde ulterior a fost declinat la SIIJ.

Date fiind implicatiile acestui dosar, se intelege mai bine disperarea lui Klaus Iohannis de a desfiinta cu orice chip SIIJ. (Irinel I.).

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Eveniment19 ore inainte

Managementul “exceptional” al primarului PNL, Adrian Dobre/Se anunta vremuri grele pentru angajatii de la stat subordonati ai primarului “care este”…(I)

Viitorul Guvern care ar putea fi format de PNL şi alte partide politice va acorda o atenţie sporită refacerii capacităţilor...

Eveniment2 zile inainte

Bomba lui Valeriu Stoica: USR ar putea deveni noul PSD

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment3 zile inainte

BOMBA: SIIJ cerceteaza judecatoarele din Sibiu care au legalizat succesiunea Forumului German condus de Iohannis dupa organizatia hitlerista Grupul Etnic German

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment4 zile inainte

Cum taman o colaboratoare a Securității ca politie politica cu dosar de retea, nobody pe planeta, ajunge șefa USR București?

(Preluare National – Valentin Boeru): Tensiunea a ajuns la cote mari. Ambii jucători își vor etala cărțile pentru a se...

Eveniment6 zile inainte

Comisarul de poliție ANA MARIUS CĂTĂLIN de la DNA ST Ploiesti – specialist in “ecologie” – a terminat o facultate neacreditata la acea vreme

He he he! Înțeleg că domnul Cristian Tudor Popescu a ajuns la legea atracției universale a lui Newton, reproșându-i profesorului...

Eveniment7 zile inainte

SOC SI GROAZA/ Procurorul Negulescu Mircea era perceput de sefii sai ierahici ca este interfata dintre procurorul general al Romaniei si Servicii, si cand spunem servicii ne referim la structurile informative S.R.I., S.I.E., UM 0962, actualul D.LP.I.

JUSTITIE CU TARNACOPUL – Avocata Ioana Prajescu a fost amendata cu 5.000 lei de judecatorul Dragos Bogdan Achitei de la...

EvenimentO săptămână inainte

FELICITARI ECHIPELOR MANAGERIALE ALE IPJ PRAHOVA SI ALE POLITIEI MUNICIPILUI PLOIESTI

Chiar daca am primit niste “raspusuri” oficiale” de la IPJ Prahova pe care nu dorim sa le comentam (pe alte...

EvenimentO săptămână inainte

Umbrele lui “Zdreanta” si “Lucica”

Ia uitati ce informatii ne-au parvenit la redactie privind anumiti judecatori despre care exista suspiciuni ca ar fi apropiati sau...

EvenimentO săptămână inainte

“Omul care l-a permit pe biciul Securității din închisoarea Aiud pleacă din Grupul (de reflecție) de Dialog Social?”

Ceeeeeee? Liiceanu a demisionat din Grupul de Dialog Social? Omul care l-a permit pe biciul Securității din închisoarea Aiud pleacă...

Eveniment2 săptămâni inainte

Centrul de Retinere si Arestare Preventiva Campina (Stat in Stat si anexa a DNA ST Ploiesti) detine camere monitorizate ilegal? IPJ Prahova cunoaste aceste “detalii”?

Acest centru are amenajate 6 camere de retinere cu o capacitate de 36 de locuri, respectiv cate 6 persoane in...

Eveniment2 săptămâni inainte

EXPLOZIV/UN NOU CAZ GROTESC DE MUSAMALIZARE/IPJ PRAHOVA SI CELEBRA PROCUROARE Giluela Deaconu, FOSTA PROCUROARE DE LA DNA ST PLOIESTI MUSAMALIZEAZA UN ACCIDENT MORTAL

Seful Centrului, comisar de politie Enache Daniela, stat in stat? Se intreaba si fosti sefi ai IPJ Prahova dar si...

Eveniment2 săptămâni inainte

SOCANT/OFITER SRI A FALSIFICAT PROBE UNUI PROCUROR LA ORDINUL LUI NEGULESCU MIRCEA

Inalta Curte de Casație și Justiție s-a pronunțat definitiv, in data de 01 octombrie 2018, în procesul în care fostul...

Eveniment2 săptămâni inainte

Acesta e statul de drept!

In contextul in care Rovana Plumb (în unanimitate) a luat reject în Comisia Juri, pe motiv de Belina, de declarație...

Eveniment2 săptămâni inainte

COLOSAL/10 decembrie 2015- “Negulescu Mircea a deschis usa biroului si s-a inglbenit la fata cand a vazut cine este in birou, iar apoi s-a retras/A venit Smurd-ul”

In contextul in care Rovana Plumb (în unanimitate) a luat reject în Comisia Juri, pe motiv de Belina, de declarație...

Eveniment3 săptămâni inainte

CARACATITA – Faza defectiunii “SISTEMULUI”

Am sa incep cu concluzia pentru a nu lasa loc de confuzii: “SISTEMUL” a fost creat de servicile secrete si...

Eveniment3 săptămâni inainte

Este nebunie curata in Republica Moldova/. Iz-ul de #rezist este usor sesizabil/Vasilica isi plimba coada prin Moldova

(Preluare National – Catalin Tache ): Bogdan Licu tocmai ce a ajuns ”țintă în mișcare” în războiul hibrid declanșat împotriva...

Știrile Săptămânii