Connect with us

Eveniment

EXCLUSIV/De ce ne mai trebuie Parlament și Guvern dacă avem C.S.A.T.?

Publicat

pe

Ministrul Apărării Naționale, Gabriel Leș, susține că mandatului șefului Armatei expiră la sfârșitul anului, precizând că atribuțiile sale vor fi preluate de locțiitor , iar ulterior va inainta o noua propunere pentru aceasta functie. Anterior, dupa sedinta CSAT, Iohannis Klaus a anuntat ca i-a prelungit mandatul lui Nicolae Ciuca, dupa ce l-a respins pe Dumitru Scarlat pentru acest post.

„La 31 decembrie, mandatul domnului Ciuca expira, iar atributiile sale vor fi preluate de loctiitor si voi veni cu o noua propunere. L-am intrebat sa imi spuna ce e nelegal si nu a sus. Am am articolul de lege in mana, voi verifica pe ce baza ar fi putut sa dea un asemenea decret”, a declarat ministrul la Antena 3.

 Chiar asa?

Evaziunea fiscală, mita, traficul de influență, minciuna, furtul, înșelăciunea sunt manifestările și instrumentele cu care operează majoritatea pripășiților noului tip de societate, care, din punct de vedere moral, ne-au întors în epoca feudală. Și n-ar fi posibile dacă spoiala de cultură, lipsa de profesionalism și mediocritatea cronică, afișate de la „vlădică la opincă”, într-o lume dominată de ipocrizie și substituție a valorii cu imbecilism șmecheresc, n-ar caracteriza societatea și n-ar încuraja manifestarea șmecheriei imorale ca o alternativă viabilă ce garantează parvenirea. Trăim într-o lume cu susul în jos în care logica și adevărul sunt servite cu picătura, din când în când, printre alții și de către Curtea Constituțională, care, ca și un pacient în covalescență, mai zvâcnește din când în când, atenționând că este încă vie. Numai că din ce în ce mai rar și apatic.

Cantonați într-un perpetum mobile, din care nu mai evadăm, caracterizat de prezența eternelor figuri politice ce reprezintă veșnicul colac de salvare de la înecul în hârdăul imens în care tot ei ne-au introdus, părem că deținem recordul imbecilismului, înâpățânându-ne în prostia de a trata ca salvatori pe cei care ne-au aplicat capete în gură, șuturi în organele genitale sau ne-au pus bocancul cazon pe grumaz, încât abia mai respirăm. Creduli până la fanatism, trăim din promisiuni iluzorii, îmbătați cu minciună, fericiți când „aleșii” noștrii își etalează averile incomensurabile obținute prin furt și ne sfidează cu opulența, atât ei cât și beizadelele lor inculte și imbecile, pripășite prin Parlament, Guvern, administrație (chiar și SRI), pe care le transformăm în V.I.P.-uri mondene și din imbecili în valori.

Într-un astfel de decor sinistru, dominat de prostie, în care încălcarea drepturilor cetățenești, constituționale, a devenit ceva firesc – pentru că turma habar n-are ce drepturi are, darămite să mai ceară și respectarea lor -, croșeele Curții Constituționale, aplicate în plexul uriașului colos SRI, ridicat prin toleranța extremă a cetățeanului, aproape că n-au efecte, fiind anihilate de puterea promovată și instalată cu binecuvântarea aceluiași SRI omniprezent și omnipotent. Se pare că într-o societate dominată de mediocritate și ignoranță, Constituția, legile și drepturile fundamentale umane, pentru putere și serviciile vasale, sunt jaloane de plastic, ușor de înlăturat, pentru că nu există o reacție pe măsură, ci doar palide scâncete, ale unei mass-medii mercenarizate și aservite și a unei societăți civile muribunde, ce se aud de după draperiile sălii unde are loc marea reprezentație a exercitării puterii.

Curtea Constituțională a decis că interceptările SRI sunt neconstituționale și, logic, acestea nu mai pot constitui probe în toate dosarele aflate pe rolul instanțelor (principiul cauzelor pendinte). În consecință, cu excepția cazurilor care privesc siguranța națională (delimitate strict prin art. 3 din Legea 51/1991 a siguranței naționale), SRI nu mai are dreptul să efectueze interceptări, nici direct, nici ca „prestator de servicii” prin intermediul tehnicii din dotare. Că sunt necesare investiții în tehnică de interceptare și recrutare de personal; că centrul de interceptare, împreună cu aparatura și personalul, aflat în subordinea SRI, trec sub control civil și vor fi subordonate Parlamentului, Guvernului ori Ministerului Justiției, sunt variante imperative, logice și incontestabile, care nu permit prea multă marjă de interpretare și nici abordări paranoia de faliment al justiției civile.

Și totuși, miniștrii și specialiștii Guvernului Cioloș,  pozând în analfabeți care, chipurile, n-au înțeles, nici literar, nici în spiritul constituției, Decizia Curții Constituționale cu privire la eliminarea totală a SRI din ecuația interceptărilor din cauzzele ce nu privesc siguranța națională, încearcă o nouă cacealma tipic dâmbovițeană, în care SRI nu va mai proceda, direct, la efectuarea interceptărilor, ci, indirect, va asigura aparatura și personalul (și, automat, arhivarea !) necesare efectuarii interceptărilor. Adică, au vrut, vor nu vor, Parchetele vor depinde tot de SRI, de certificatele ORNIS, de „filtrele” militare și de tehnica din dotarea SRI, care, în orice circumstanță, oricât de restrictivă ar părea, e evident că garantează SRI acces la toate interceptările efectuate de organele de cercetare penală, pentru că ei rămân proprietarii și administratorii serverelor în care se salvează și stochează informația. Prin această șmecherie decizia Curții: „…este justificată opţiunea legiuitorului ca mandatul de supraveghere tehnică să fie pus în executare de procuror şi de organele de cercetare penală, care sunt organe judiciare, conform art.30 din Codul de procedură penală, precum şi de către lucrătorii specializaţi din cadrul poliţiei, în condiţiile în care aceştia pot deţine avizul de ofiţeri de poliţie judiciară, în condiţiile art.55 alin.(5) din Codul de procedură penală„, devine una formală, inaplicabilă, un fel de struțo-cămilă generată de interpretarea subiectivă a noțiunii de „punere în executare”, care, în opinia „specialiștilor” guvernamentali înseamnă interceptarea convorbirilor sau mesajelor de către organele de cecetare penală, cu tehnica din dotarea SRI, stocând informația pe serverele SRI, servere care râmân în patrimoniul si administrarea SRI. Păi, în aceste condiții, cine naiba rămâne posesorul tuturor informațiilor ? Cine poate opri „valorificarea” lor neoficială ? N-ar fi mai sigure, în aceste circumstanțe, chiar serverele „Google” sau „Yahoo”, neutre în luptele pentru putere din România ? Având în vedere „antecedentele” (porția sufocantă de stenograme furnizate mass-media înainte ca dosarele să fie făcute publice și manipulările din campaniile electorale), cu siguranță că ar fi mai sigure serverele „Google” și „Yahoo” !

Deci, prin ordonanța de urgență, prin care, inexplicabil, Guvernul Cioloș s-a grăbit să prelungească nu să clarifice, starea de incertitudine privind aplicarea constituției sau încălcarea drepturilor constituționale, nu numai că nu s-a tranșat problema beneficiarului informațiilor, ci a fost complicată și mai mult. Astfel, grăbindu-se să intervină (clar în favoarea SRI nu a Constituției și cetățeanului) Guvernul încalcă flagrant Constituția, emițând o ordonanță într-un domeniu în care nu avea competență materială. Pentru că, conform art. 73, alin. (3) din Constituție, în cazul legilor organice, guvernul poate interveni doar în situația în care, prin reglementările pe care le conțin, actele normative emise „au consecințe pozitive în domeniile în care intervin” (Decizia C.C.1.189/2008). Or, despre ce consecințe pozitive putem vorbi când ordonanța guvernului asigură, în continuare, arhivarea de către SRI a interceptărilor realizate de organele de cercetare penală, adică acces la informații ? Nu e evidentă neconstituționalitatea ordonanței ?

Și, ca de obicei, devenit o cutumă în România, nimic nu se poate realiza fără Consiliul Suprem de Apărare a Ţării  (CSAT). Un organism care, prin aportul ex-președintelui Traian Băsescu și-a lărgit infinit competențele și a devenit o putere paralelă, ce substituie, în mod curent, Parlamentul României. Rămasă fără urmări și fără o reacție pe măsură, șmecheria CSAT de a aduăga la o lege emisă de Parlament (la art. 3 din Legea 51/1991, au fost adăugate, prin decizia CSAT, noi atribuții SRI), noi prerogative, ce au permis SRI să efectueze acte de cercetare penală, deși contraviau Legii 14/1992 și Constituției, cutuma a fost preluată și reînviată și de noul Președinte, Klaus Iohannis, acesta reacționând prompt la Decizia CSAT ce vizează direct încălcarea atribuțiilor constituționale de către SRI, prin convocarea CSAT. Deși potrivit art.119 din Constituție, CSAT „organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii”, are atribuții strict limitate, întrunit, de urgență – de parcă ar fi apărut o problemă de siguranță națională -, CSAT a analizat și s-a pronunțat, avizând favorabil Ordonanța Guvernului Cioloș privind măsurile aprobate în urma Deciziei nr. 51/2016 a Curții Constituționale. Și asta în condițiile în care, potrivit art. 4, lit. d) din Legea 415 din 27 iunie 2002, CSAT avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind: „securitatea naţională; organizarea generală a forţelor armate şi a celorlalte instituţii cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare; propunerile de buget ale instituţiilor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; alocaţiile bugetare destinate ministerelor şi serviciilor cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale; condiţiile de intrare, trecere sau staţionare pe teritoriul României a trupelor străine; numirea în funcţiile prevăzute în statele de organizare cu grad de general-locotenent, viceamiral, similare şi superioare acestora” domenii care, oricât de subiectivi am fi și de paranoia, este evident că nu privesc, sub nici o forma, dispoziţiile art.142 alin.(1) din Codul de procedură penală. Și atunci, care a fost logica convocării de către Klaus Iohannis a CSAT? Nu e clar că la presiunile și pentru SRI s-a făcut această convocare ?

România se află într-o ipostază tenebroasă a existenței ei. O insulă între est-ul controlat de expansionismul rusesc și musulman radical și vest-ul letargic, boem, unde civilizația morală se află la apogeu. Un „no man’s land” moral în care se experimentează un grețos amestec de civilizații bazate pe elemente morale și imorale. Si dacă influența vestică este reprezentată, în special, de progresul tehnologic, din punct de vedere social și al civilizației continuăm să rămânem arhaici, influențați de est-ul rusesc sau musulman, în care morala se rezumă la „a te descurca”. O societate caracterizată de „scopul scuză mijloacele”, în care informația, indiferent cum este folosită, este vitală.

Lupta pentru acapararea puterii în România a pervertit totul: cetățeni, mass-media, instituții de stat, ONG-uri, culte, învățământ, cultură, etc. Aproape totul este infestat și virusat cu cangrena generată de morbul puterii. În această luptă, devenită cronică, instituțiile statului, fie că se numesc SRI, DNA, DIICOT, Parlament, Guvern, au devenit măciuci și ghioage pentru altoit adeversarii. Păpușarii care le controlează, prin numiri politice, prin promovări imorale, se folosesc de orice prilej și de orice metodă pentru a implica instituțiile publice în luptele pentru putere. Conștient sau manipulat, fiecare funcționar din instituțiile de forță, este angrenat (mai mult sau mai puțin, dar nu neutru) în luptele pentru putere și în păruiala națională generală. Loviturile sub centură, capetele în gură, croșeele în ficat, uppercuturi în barbă (figurativ vorbind), fac parte din arsenalul combatanților. Iar în disputa generală, „care pe care”, fără menajamente, deținerea și controlul informației este vital. Astfel, până în prezent, cine a deținut informația, a controlat măcelul și a decis finalul, pentru că a putut aplica lovituri năucitoare celor vizați, care au fost eliminați chiar înainte de a conta. Și cine a deținut informația a controlat, în primul rând, mass-media, furnizând, înainte de a deveni publice, „dovezi” ale așa zisei vinovații, în doze credibile, substituid justiția cu o tele-justiție sau o justiție mass-media, controlată prin dozajul informației și prin presiuni extraordinare care au influențat justiția oficială. Astfel, în timp, printr-o încălcare grosolană a Constituției, s-a cimentat și format o supra-structura uriașa, compusă din posesorul informației (SRI) și beneficiarul informației (mass-media), care a controlat și continuă să controleze România, stabilind, arbitrar și subiectiv, prin presiunea uriașă capabilă s-o exercite, cine și cât deține puterea în România, cine rămâne și cine dispare din peisajul puterii.

Prin Decizia nr. 51/2016, Curtea Constituțională a fracturat, oficial, monopolul asupra informației, cu consecințe dezastruoase nu asupra siguranței naționale și nici asupra dosarelor în care există interceptări nelegale, ci asupra controlului informației care contează în lupta pentru putere. Spargerea monopolului informației înseamnă pierderea controlului unor grupări asupra societății și asupra adversarilor. Spectrul apariției concurenței în domeniul informațiilor, presupune eliminarea arbitrariului și dă frisoane celor care s-au obișnuit să controleze societatea prin dozarea informației și manipularea mass-media prin dozaj. Lecturând presa și vizionând media, în cazul Deciziei 51/2016 a CC, este mai mult decât evident cine au fost beneficiarii privilegiați a informațiilor în premieră, furnizate de „stăpânii” informațiilor și cine au de pierdut și de câștigat din această reașezare a dreptului de acces la informații. De asemenea, reacțiile Guvernului Cioloș și ale lui Klaus Iohannis, arată clar tabăra în care au jucat și joacă, pentru că, aproape pe față, au luat poziție, vădit ostilă deciziei Curții Constituționale și pro SRI, convocând CSAT (ca urmare a considerării pierderii monopolului informației de către SRI o problemă de siguranță națională, adică spargerea monopolului informației e sinonimă cu atacarea armată a României) și emițând o Ordonanță de Urgență (prin care nu numai că nu pun în aplicare decizia Curții Constituționale, ci, sfidând Curtea Constituțională și Constituția, lărgesc prerogativele SRI și întăresc controlul și monopolul acestei instituții asupra informației). Și iar asistăm bezmetici la o repriză de păruială între ariviști, disperați să ajungă la putere, incapabili să percepem cât și până când mai suportă societatea astfel de experimente antidemocratice, în care statul de drept este terfelit chiar de către cei care-l invocă, ușurându-se pe Constituție, pentru a permite unei instituții să mențină monopolul informației obținută fraudulos. (Ec Adrian Radu).

 

Eveniment

Cum sa organizezi un eveniment reusit dedicat cauciucurilor si industriei auto

Publicat

pe

De

Industria auto este un domeniu dinamic, iar cauciucurile reprezinta un element central al acesteia. Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor poate fi o oportunitate excelenta pentru producatori, distribuitori si pasionati de automobile sa se conecteze, sa invete si sa descopere cele mai noi tehnologii si tendinte. In acest articol, vom explora pasii si aspectele cheie pentru a planifica un eveniment de succes in jurul acestui subiect.

1. Alegerea conceptului potrivit pentru eveniment

Primul pas in organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este alegerea unui concept clar. Acesta poate fi:

  • Lansare de produse: Prezentarea unor noi modele de cauciucuri sau tehnologii inovatoare.
  • Expozitie tematica: Oportunitatea pentru mai multi producatori si distribuitori de a-si expune produsele.
  • Workshop-uri si sesiuni educative: Demonstratii despre cum sa alegi cauciucurile potrivite sau despre intretinerea acestora.
  • Eveniment sportiv: Organizarea unui test-drive sau a unei curse tematice pentru a demonstra performantele anumitor tipuri de cauciucuri.

2. Stabilirea unei locatii atractive

Locatia este un factor important pentru succesul evenimentului. Alege un spatiu care sa permita expunerea cauciucurilor si activitati practice, cum ar fi:

  • Centre de expozitii: Ideale pentru evenimente mari cu mai multi participanti.
  • Circuite auto: Perfecte pentru demonstratii live si teste de performanta.
  • Spatii outdoor: Pot fi potrivite pentru expozitii de cauciucuri off-road sau all-season.

3. Implicarea brandurilor si a specialistilor din industrie

Un eveniment bine organizat atrage parteneri de renume. Invita producatori, distribuitori si specialisti care pot contribui cu prezentari, demonstratii sau standuri de expunere. Participarea unor experti recunoscuti poate creste interesul publicului si credibilitatea evenimentului.

4. Crearea unei experiente interactive

Un eveniment dedicat cauciucurilor nu trebuie sa fie doar despre expozitii statice. Ofera participantilor ocazia de a interactiona direct cu produsele:

  • Teste live: Demonstreaza performantele cauciucurilor pe diverse tipuri de drumuri sau in conditii meteo diferite.
  • Simulatoare: Ofera experiente virtuale care sa ilustreze cum diferite tipuri de cauciucuri influenteaza condusul.
  • Zone dedicate intretinerii: Workshop-uri interactive despre cum se schimba sau se intretin cauciucurile.

5. Promovarea evenimentului

Promovarea este esentiala pentru succesul oricarui eveniment. Utilizeaza:

  • Social media: Creeaza pagini de eveniment pe platformele relevante si distribuie continut regulat.
  • Email marketing: Trimite invitatii personalizate catre potentialii participanti si parteneri.
  • Parteneriate media: Colaboreaza cu publicatii din industria auto pentru a creste vizibilitatea evenimentului.

6. Focus pe sustenabilitate

In contextul actual, un eveniment care promoveaza sustenabilitatea va atrage mai mult interes. Include in program discutii despre reciclarea cauciucurilor uzate sau tehnologii ecologice folosite in productie. De asemenea, foloseste materiale prietenoase cu mediul pentru decoratiuni si logistica.

7. Monitorizarea si evaluarea succesului

Dupa eveniment, colecteaza feedback de la participanti si parteneri pentru a evalua impactul. Analizeaza ce a functionat bine si ce poate fi imbunatatit pentru viitoarele editii.

Concluzie

Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor este o oportunitate excelenta de a aduce impreuna pasionatii si profesionistii din domeniul auto. Cu o planificare atenta, un concept atractiv si o experienta interactiva, poti crea un eveniment memorabil, care sa inspire si sa educe participantii, in timp ce promovezi produsele si valorile industriei. Mai multe detalii, vezi aici.

Citeste in continuare

Afaceri

EXTERNALIZARE MANAGEMENT ROVINIETA ONLINE – 3 AVANTAJE

Publicat

pe

De

adminitrare roviniete parc auto

Externalizarea diverselor departamente din cadrul unei companii, ori a unor servicii interne începe să devină un trend și în România, unde firmele care beneficiază de parcuri auto încep să externalizeze masiv managementul de rovinieta online, către rovinieta.online

Managementul de roviniete trebuie să fie unul impecabil astfel încât să nu apară amenzi la poșta companiei din partea CNAIR, și din păcate personalul companiei este supra solicitat de multe ori, posibilitatea unei erori fiind destul de mari.

Erorile costă scump în România, unde amenzile pentru lipsa rovinietei pot ajunge la incredibila sumă de 11900 RON, amendă pe care o încasează în varianta maximă companiile de transport mărfuri care au vehicule mai grele de 12 tone, cu minim 4 axe.

Un angajat poate efectiv să uite să verifice dacă un astfel de vehicul greu are rovinietă valabilă, caz în care se preconizează cel mai sigur o amendă CNAIR de minim 5950 RON. Aici intervin avantajele externalizării managementului de roviniete.

Avantajele managementului de rovinietă online spre rovinieta.online

  1. Companiile au acces la adevărați profesioniști în domeniul managementului de roviniete

Ideea de bază a externalizării unui serviciu sau unui întreg departament se leagă de accesul la adevărați profesioniști în diverse domenii. Spre exemplu în cadrul unui parc auto de mari dimensiuni, managementul de roviniete este lăsat în seama administratorului de parc auto care evident nu se ocupă doar de rovinietă. Acesta are în grijă foarte multe alte lucruri și este mai mult decât evident faptul că nu se poate pricepe la perfecțiune la absolut toate sarcinile de serviciu.

Profesioniștii în materie de administrare roviniete parc auto din cadrul rovinieta.online cu așa ceva se ocupă de ani de zile, este clar faptul că ale lor cunoștințe în acest domeniu sunt mult mai vaste iar atenția la detalii distributivă.

  1. Online își asumă răspunderea contractual pentru amenzile CNAIR

Externalizarea managementului de roviniete între companie și rovinieta.online are la bază semnarea unui contract de colaborare. Prin intermediul contractului, portalul Rovinieta Online preia întreg procesul de administrare a rovinietelor din cadrul companiei.

Practic compania nu mai are nicio altă grijă decât să facă plata atunci când i se cere acest lucru pentru diverse autovehicule, de către personalul portalului. Acest serviciu este unul gratuit, ca toate serviciile oferite de rovinieta.online.

Partea cea mai bună legată de această colaborare este faptul că rovinieta.online își asumă răspunderea contractual pentru eventuale amenzi din partea CNAIR apărute la firmă dacă se constată faptul că a fost exclusiv vina angajaților portalului.

În realitate, compania nu are absolut nimic de pierdut în urma acestei colaborări, are numai avantaje, are numai de câștigat mai ales că este un serviciu 100% gratuit oferit de rovinieta.online.

  1. Creșterea semnificativă a productivității în cadrul departamentului de management al parcului auto

Creșterea productivității trebuie să fie grija numărul unu pentru orice companie. În 2024 companiile sunt mereu în căutarea optimizării proceselor interne care pot duce la o mărire a productivității pentru că mai multă productivitate înseamnă un profit mai mare la final de an.

Este mai mult decât evident faptul că eliberarea sarcinilor din cadrul unui departament, unul destul de important precum cel de administrare al parcului auto, va rezulta în mod direct în creșterea productivității pentru orice companie.

Meseria de administrator de parc auto este una destul de dificilă, fișa postului cuprinde multe task-uri pentru care nu ajung niciodată cele 8 ore stipulate în contractul individual de muncă.

Orice externalizare de sarcini oferă administratorilor de parcuri auto mai mult timp pentru sarcinile care contează foarte mult în ceea ce privește creșterea productivității companiei în mod direct.

Inclusiv eliminarea necesității de a mai efectua estimări de costuri cu acest calculator rovinieta online aduce în prim plan mai mult timp liber care poate fi folosit într-un mod mult mai productiv.

Citeste in continuare

Eveniment

Cele mai bune anvelope de iarnă de calitate pentru mașini de teren – Siguranță și performanță off-road

Publicat

pe

Când vine vorba de condus în condiții extreme de iarnă, șoferii de mașini de teren știu cât de important este să aibă anvelope de iarnă de calitate. Anvelopele potrivite nu doar că oferă tracțiune și stabilitate pe drumuri acoperite de zăpadă sau gheață, dar sunt esențiale și pentru cei care își folosesc vehiculul în off-road.

În acest articol, vom discuta despre cele mai bune anvelope iarnă de calitate pentru mașinile de teren, analizând opțiuni care combină performanța cu durabilitatea în cele mai grele condiții meteo.

De ce ai nevoie de anvelope de iarnă pentru mașini de teren?

Mașinile de teren sunt proiectate pentru a face față unor condiții mai dificile decât vehiculele obișnuite, dar chiar și acestea au nevoie de anvelope specializate pentru sezonul rece. Anvelopele de iarnă pentru mașini de teren sunt esențiale pentru a asigura tracțiune pe zăpadă adâncă, gheață și noroi, oferind în același timp stabilitate în off-road și pe drumuri denivelate. Un set de anvelope de calitate nu doar că îmbunătățește siguranța la volan, dar poate prelungi durata de viață a vehiculului tău, evitând deteriorări cauzate de alunecări sau lipsa de control.

Ce caracteristici ar trebui să cauți la anvelopele de iarnă pentru mașini de teren?

Atunci când alegi anvelope de iarnă pentru o mașină de teren, trebuie să te concentrezi pe câteva aspecte esențiale care fac diferența în performanța generală a vehiculului în condiții de iarnă. Iată care sunt principalele caracteristici pe care trebuie să le ai în vedere:

  1. Tracțiune excelentă pe zăpadă și gheață: Anvelopele pentru mașinile de teren trebuie să aibă un profil adânc și agresiv al benzii de rulare pentru a putea „mușca” din zăpadă și a oferi o aderență solidă. Lamelele adânci și canelurile largi sunt esențiale pentru evacuarea eficientă a zăpezii și a noroiului.
  2. Durabilitate și rezistență la uzură: Mașinile de teren sunt adesea folosite în condiții dificile, așa că anvelopele trebuie să fie rezistente și să facă față provocărilor off-road. Cauciucurile de calitate superioară, combinate cu o construcție robustă, sunt critice pentru a preveni uzura rapidă și perforațiile.
  3. Capacitate off-road: Pentru șoferii care merg în afara drumurilor asfaltate, anvelopele trebuie să fie capabile să facă față noroiului, stâncilor și denivelărilor. Anvelopele cu design all-terrain sunt adesea recomandate, deoarece oferă o combinație bună între performanța pe drumurile obișnuite și capacitatea de a trece peste obstacolele din off-road.
  4. Flexibilitate la temperaturi scăzute: Compoziția cauciucului este esențială pentru performanța pe drumuri înghețate. Anvelopele de iarnă pentru mașini de teren folosesc cauciuc care rămâne flexibil chiar și la temperaturi extrem de scăzute, asigurând o mai bună tracțiune și control în condiții de gheață și zăpadă.
  5. Simbolul 3PMSF: Asigură-te că anvelopele pe care le alegi au simbolul „Three Peak Mountain Snowflake” (3PMSF), care indică faptul că au fost testate și aprobate pentru condiții severe de iarnă.

Top 5 anvelope de iarnă de calitate pentru mașini de teren

Acum că știi ce caracteristici să cauți, haide să analizăm câteva dintre cele mai bune anvelope de iarnă disponibile pe piață în 2024 pentru mașinile de teren. Aceste anvelope sunt recomandate de experți datorită performanței lor excelente atât pe drumuri acoperite de zăpadă, cât și în off-road.

1. BFGoodrich All-Terrain T/A KO2

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 este una dintre cele mai apreciate anvelope pentru mașinile de teren datorită combinației sale între tracțiune excelentă în off-road și performanța pe drumuri de iarnă. Această anvelopă oferă o rezistență extremă la perforații și uzură, datorită compoziției de cauciuc ranforsat. Profilul agresiv al benzii de rulare, împreună cu canelurile adânci, asigură tracțiune puternică pe zăpadă și noroi. Este alegerea ideală pentru șoferii care își folosesc vehiculul în condiții off-road dificile.

2. Goodyear Wrangler Duratrac

Goodyear Wrangler Duratrac este o anvelopă populară pentru mașinile de teren, fiind cunoscută pentru aderența sa pe suprafețele alunecoase și performanța impresionantă în condiții de iarnă. Tehnologia „TractiveGroove” ajută la creșterea tracțiunii pe zăpadă adâncă, iar canelurile largi asigură o evacuare eficientă a noroiului și apei. Wrangler Duratrac oferă o stabilitate excelentă atât pe drumuri acoperite de zăpadă, cât și în off-road, fiind o alegere excelentă pentru șoferii care se confruntă cu condiții de iarnă dificile.

3. Nokian Hakkapeliitta LT3

Nokian Hakkapeliitta LT3 este o anvelopă de iarnă special concepută pentru mașinile de teren și vehiculele SUV, recunoscută pentru performanțele sale impresionante în condiții de zăpadă și gheață. Compusul de cauciuc flexibil și banda de rulare optimizată asigură o tracțiune excelentă pe gheață, în timp ce designul robust al anvelopei oferă durabilitate pentru utilizarea în off-road. Acest model este ideal pentru șoferii care călătoresc frecvent în zone cu zăpadă adâncă și temperaturi extrem de scăzute.

4. Pirelli Scorpion Winter

Pirelli Scorpion Winter este o anvelopă de iarnă destinată SUV-urilor și mașinilor de teren, cunoscută pentru performanțele sale pe drumurile acoperite de zăpadă. Banda de rulare asimetrică și lamelele adânci oferă o aderență superioară pe suprafețele alunecoase, în timp ce compoziția cauciucului rămâne flexibilă la temperaturi scăzute. Pirelli Scorpion Winter este recomandată pentru șoferii care petrec majoritatea timpului pe drumuri asfaltate, dar care au nevoie de siguranță și control pe zăpadă și gheață.

5. Bridgestone Blizzak DM-V2

Bridgestone Blizzak DM-V2 este o anvelopă de iarnă dedicată SUV-urilor și mașinilor de teren, fiind recunoscută pentru aderența sa excepțională pe drumurile acoperite de gheață. Tehnologia Multi-Cell a celor de la Bridgestone asigură eliminarea stratului fin de apă care se formează pe suprafața gheții, oferind astfel o tracțiune optimă. Designul său special face ca Blizzak DM-V2 să fie o alegere excelentă pentru șoferii care au nevoie de performanțe ridicate pe drumuri înghețate și în off-road.

Cum să întreții corect anvelopele de iarnă pentru mașinile de teren?

Pentru a prelungi durata de viață a anvelopelor tale de iarnă și pentru a asigura performanțe optime, iată câteva sfaturi de întreținere:

  1. Verifică presiunea anvelopelor: Temperatura scăzută poate afecta presiunea în anvelope. Asigură-te că menții presiunea corectă pentru a evita uzura prematură și pentru a maximiza tracțiunea.
  2. Rotirea anvelopelor: Rotirea anvelopelor între față și spate la fiecare 8.000-10.000 de kilometri ajută la o uzură uniformă, prelungind astfel durata de viață a anvelopelor.
  3. Depozitarea corespunzătoare: După sezonul de iarnă, depozitează anvelopele într-un loc răcoros și uscat, departe de razele directe ale soarelui, pentru a preveni degradarea cauciucului.
  4. Verificarea regulată a uzurii: Monitorizează adâncimea benzii de rulare și asigură-te că anvelopele au o adâncime minimă de 4 mm pentru a oferi tracțiunea necesară pe zăpadă și gheață.

Concluzie

Alegerea anvelopelor de iarnă potrivite pentru mașina ta de teren este esențială pentru a asigura siguranța și performanța vehiculului în condiții dificile de iarnă. Modelele prezentate în acest articol oferă o combinație excelentă de durabilitate, tracțiune și capacitate off-road, fiind recomandate de experți, https://www.topgear.com/, pentru șoferii care se confruntă cu drumuri acoperite de zăpadă și gheață. Indiferent de condițiile meteo, investiția în anvelope de iarnă de calitate va face o diferență semnificativă în controlul și siguranța ta la volan.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Mureș

Uncategorized5 ore inainte

Seria realme 14 Pro respectă în totalitate noile reglementări ale UE și oferă actualizari software timp de cinci ani

Seria realme 14 Pro îndeplinește clasa A de clasificare energetică: Eficiență de top în ceea ce privește consumul de energie...

Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii comerțului online. Fie că este vorba despre persoane fizice care trimit pachete către rude sau prieteni din străinătate, fie despre afaceri care expediază produse către clienți din alte țări, serviciile de curierat rapid sunt soluția ideală pentru livrări rapide și sigure. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces relativ simplu, însă presupune respectarea anumitor reguli și proceduri, mai ales după Brexit, când au fost introduse noi reglementări vamale. De asemenea, alegerea unei firme de transport potrivite este esențială pentru a te asigura că pachetul ajunge la destinație în siguranță și într-un timp optim. Ce trebuie să știi înainte de a trimite un colet din România în Anglia Înainte de a expedia un pachet în Marea Britanie, trebuie să iei în considerare mai mulți factori importanți care pot influența procesul de transport. Unul dintre cele mai relevante aspecte este legislația vamală, care a devenit mai strictă după Brexit. Orice colet expediat din România către Anglia este supus unor verificări vamale, ceea ce înseamnă că trebuie să fie însoțit de documente corect completate. În funcție de conținutul pachetului, este posibil să fie aplicate taxe suplimentare, iar anumite produse pot fi restricționate sau chiar interzise la import. Greutatea și dimensiunea coletului influențează direct costurile de transport. Majoritatea firmelor de curierat calculează tariful în funcție de kilograme și volum, iar coletele supradimensionate sau foarte grele pot implica taxe suplimentare. De aceea, este recomandat să verifici politica firmei de transport înainte de a pregăti pachetul. Un alt aspect esențial este timpul de livrare. Dacă ai nevoie ca pachetul să ajungă cât mai rapid, trebuie să optezi pentru un serviciu express, care poate garanta livrarea în 24-72 de ore. Pe de altă parte, dacă nu este o urgență, poți alege un serviciu standard, care durează între 5 și 10 zile lucrătoare, dar care poate fi mai accesibil din punct de vedere financiar. Cum alegi firma de curierat potrivită pentru transportul coletului? Selectarea unui serviciu de curierat de încredere este un pas important pentru a te asigura că pachetul tău ajunge la destinație în siguranță și la timp. În primul rând, trebuie să verifici reputația firmei de transport. O companie cu experiență în livrările internaționale va avea recenzii pozitive și va putea oferi informații detaliate despre procedurile vamale, costurile transportului și timpul de livrare. Un alt criteriu important este disponibilitatea unui sistem de tracking. Urmărirea coletului în timp real îți permite să vezi exact unde se află pachetul și când va fi livrat. Acest aspect este esențial mai ales în cazul expedierilor internaționale, unde întârzierile pot apărea din cauza formalităților vamale. De asemenea, trebuie să iei în considerare tipurile de servicii oferite. Unele firme de curierat pun la dispoziție livrări door-to-door, ridicând coletul de la domiciliul expeditorului și livrându-l direct la destinatar. Alte companii permit ridicarea pachetelor de la puncte fixe, ceea ce poate fi o opțiune mai economică. O variantă excelentă pentru cei care caută un serviciu sigur și rapid este firma de transport colete anglia romania, care oferă soluții eficiente pentru livrarea coletelor între cele două țări. Ce documente sunt necesare pentru expedierea unui colet în Anglia? Pentru ca transportul să decurgă fără probleme, trebuie să te asiguri că ai toate documentele necesare. Eticheta de expediere este esențială și trebuie completată corect. Aceasta conține informații despre expeditor și destinatar, precum numele, adresa exactă și un număr de telefon de contact. Factura proformă sau comercială este necesară pentru coletele care conțin produse destinate vânzării. Aceasta trebuie să includă detalii despre conținutul coletului, valoarea bunurilor și datele expeditorului. Declarația vamală este obligatorie pentru toate coletele expediate către Anglia, iar acest document ajută autoritățile să stabilească dacă se aplică taxe vamale sau alte restricții. Costurile și timpul de livrare pentru un colet din România în Anglia Prețul transportului variază în funcție de greutatea coletului, dimensiunile acestuia și tipul de serviciu ales. Pentru un colet standard de 1 kg, tarifele pot începe de la 80-100 lei, însă pentru pachetele mai mari, costurile cresc proporțional. Dacă optezi pentru un serviciu express, prețul va fi mai ridicat, dar avantajul este livrarea rapidă. Durata transportului depinde de serviciul ales. Livrările standard durează între 5 și 10 zile lucrătoare, iar cele rapide pot asigura livrarea în 24-72 de ore. Pentru a obține o estimare exactă a prețului, multe firme de curierat oferă calculatoare online unde poți introduce detaliile coletului și destinația acestuia. Acest lucru te ajută să compari diferite oferte și să alegi varianta cea mai avantajoasă. Ce trebuie să faci dacă coletul întârzie sau se pierde? Dacă pachetul tău nu ajunge la timp, primul pas este să verifici statusul acestuia prin numărul de tracking. În cazul unor întârzieri, este recomandat să contactezi firma de curierat pentru a solicita detalii suplimentare. Dacă coletul este pierdut sau deteriorat, majoritatea companiilor oferă posibilitatea de a solicita o despăgubire, mai ales dacă ai optat pentru o asigurare de transport. Recomandări pentru ambalarea corectă a coletului Pentru a evita deteriorarea coletului în timpul transportului, este important să folosești un ambalaj adecvat. Alege o cutie rezistentă, de preferat din carton gros, care să protejeze conținutul. Dacă trimiți obiecte fragile, este recomandat să folosești materiale de protecție precum folie cu bule sau spumă de polistiren. Sigilează coletul corespunzător cu bandă adezivă rezistentă și asigură-te că eticheta de expediere este lipită bine și lizibilă. Dacă pachetul conține mai multe obiecte, este bine să le fixezi în interior pentru a evita mișcarea acestora pe durata transportului. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces simplu dacă alegi un serviciu de curierat potrivit și respecți regulile vamale. Cu o planificare atentă și o ambalare corectă, pachetul tău va ajunge în siguranță la destinație, fie că trimiți un cadou, documente importante sau produse pentru clienți. Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii comerțului online. Fie că este vorba despre persoane fizice care trimit pachete către rude sau prieteni din străinătate, fie despre afaceri care expediază produse către clienți din alte țări, serviciile de curierat rapid sunt soluția ideală pentru livrări rapide și sigure. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces relativ simplu, însă presupune respectarea anumitor reguli și proceduri, mai ales după Brexit, când au fost introduse noi reglementări vamale. De asemenea, alegerea unei firme de transport potrivite este esențială pentru a te asigura că pachetul ajunge la destinație în siguranță și într-un timp optim. Ce trebuie să știi înainte de a trimite un colet din România în Anglia Înainte de a expedia un pachet în Marea Britanie, trebuie să iei în considerare mai mulți factori importanți care pot influența procesul de transport. Unul dintre cele mai relevante aspecte este legislația vamală, care a devenit mai strictă după Brexit. Orice colet expediat din România către Anglia este supus unor verificări vamale, ceea ce înseamnă că trebuie să fie însoțit de documente corect completate. În funcție de conținutul pachetului, este posibil să fie aplicate taxe suplimentare, iar anumite produse pot fi restricționate sau chiar interzise la import. Greutatea și dimensiunea coletului influențează direct costurile de transport. Majoritatea firmelor de curierat calculează tariful în funcție de kilograme și volum, iar coletele supradimensionate sau foarte grele pot implica taxe suplimentare. De aceea, este recomandat să verifici politica firmei de transport înainte de a pregăti pachetul. Un alt aspect esențial este timpul de livrare. Dacă ai nevoie ca pachetul să ajungă cât mai rapid, trebuie să optezi pentru un serviciu express, care poate garanta livrarea în 24-72 de ore. Pe de altă parte, dacă nu este o urgență, poți alege un serviciu standard, care durează între 5 și 10 zile lucrătoare, dar care poate fi mai accesibil din punct de vedere financiar. Cum alegi firma de curierat potrivită pentru transportul coletului? Selectarea unui serviciu de curierat de încredere este un pas important pentru a te asigura că pachetul tău ajunge la destinație în siguranță și la timp. În primul rând, trebuie să verifici reputația firmei de transport. O companie cu experiență în livrările internaționale va avea recenzii pozitive și va putea oferi informații detaliate despre procedurile vamale, costurile transportului și timpul de livrare. Un alt criteriu important este disponibilitatea unui sistem de tracking. Urmărirea coletului în timp real îți permite să vezi exact unde se află pachetul și când va fi livrat. Acest aspect este esențial mai ales în cazul expedierilor internaționale, unde întârzierile pot apărea din cauza formalităților vamale. De asemenea, trebuie să iei în considerare tipurile de servicii oferite. Unele firme de curierat pun la dispoziție livrări door-to-door, ridicând coletul de la domiciliul expeditorului și livrându-l direct la destinatar. Alte companii permit ridicarea pachetelor de la puncte fixe, ceea ce poate fi o opțiune mai economică. O variantă excelentă pentru cei care caută un serviciu sigur și rapid este firma de transport colete anglia romania, care oferă soluții eficiente pentru livrarea coletelor între cele două țări. Ce documente sunt necesare pentru expedierea unui colet în Anglia? Pentru ca transportul să decurgă fără probleme, trebuie să te asiguri că ai toate documentele necesare. Eticheta de expediere este esențială și trebuie completată corect. Aceasta conține informații despre expeditor și destinatar, precum numele, adresa exactă și un număr de telefon de contact. Factura proformă sau comercială este necesară pentru coletele care conțin produse destinate vânzării. Aceasta trebuie să includă detalii despre conținutul coletului, valoarea bunurilor și datele expeditorului. Declarația vamală este obligatorie pentru toate coletele expediate către Anglia, iar acest document ajută autoritățile să stabilească dacă se aplică taxe vamale sau alte restricții. Costurile și timpul de livrare pentru un colet din România în Anglia Prețul transportului variază în funcție de greutatea coletului, dimensiunile acestuia și tipul de serviciu ales. Pentru un colet standard de 1 kg, tarifele pot începe de la 80-100 lei, însă pentru pachetele mai mari, costurile cresc proporțional. Dacă optezi pentru un serviciu express, prețul va fi mai ridicat, dar avantajul este livrarea rapidă. Durata transportului depinde de serviciul ales. Livrările standard durează între 5 și 10 zile lucrătoare, iar cele rapide pot asigura livrarea în 24-72 de ore. Pentru a obține o estimare exactă a prețului, multe firme de curierat oferă calculatoare online unde poți introduce detaliile coletului și destinația acestuia. Acest lucru te ajută să compari diferite oferte și să alegi varianta cea mai avantajoasă. Ce trebuie să faci dacă coletul întârzie sau se pierde? Dacă pachetul tău nu ajunge la timp, primul pas este să verifici statusul acestuia prin numărul de tracking. În cazul unor întârzieri, este recomandat să contactezi firma de curierat pentru a solicita detalii suplimentare. Dacă coletul este pierdut sau deteriorat, majoritatea companiilor oferă posibilitatea de a solicita o despăgubire, mai ales dacă ai optat pentru o asigurare de transport. Recomandări pentru ambalarea corectă a coletului Pentru a evita deteriorarea coletului în timpul transportului, este important să folosești un ambalaj adecvat. Alege o cutie rezistentă, de preferat din carton gros, care să protejeze conținutul. Dacă trimiți obiecte fragile, este recomandat să folosești materiale de protecție precum folie cu bule sau spumă de polistiren. Sigilează coletul corespunzător cu bandă adezivă rezistentă și asigură-te că eticheta de expediere este lipită bine și lizibilă. Dacă pachetul conține mai multe obiecte, este bine să le fixezi în interior pentru a evita mișcarea acestora pe durata transportului. Trimiterea unui colet din România în Anglia este un proces simplu dacă alegi un serviciu de curierat potrivit și respecți regulile vamale. Cu o planificare atentă și o ambalare corectă, pachetul tău va ajunge în siguranță la destinație, fie că trimiți un cadou, documente importante sau produse pentru clienți.
Afaceri5 zile inainte

Pot trimite un colet prin curier rapid din România în Anglia?

Transportul internațional de colete a devenit din ce în ce mai popular, mai ales în contextul globalizării și al creșterii...

UncategorizedO săptămână inainte

Promovarea prin Google Ads pentru Afaceri: Ghid Complet

În era digitală, promovarea online este esențială pentru succesul oricărei afaceri. Google Ads este una dintre cele mai eficiente platforme...

Afaceri2 săptămâni inainte

De ce merită să optezi pentru un implant dentar când ai un dinte lipsă

Stomatologia modernă urmărește păstrarea dinților naturali, însă, uneori, extracția este inevitabilă. Vestea bună este că orice dinte pierdut poate fi...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cele trei tipuri de anvelope auto: iarnă, vară și all-season

Anvelopele auto joacă un rol esențial în siguranța și performanța vehiculului dumneavoastră. Alegerea corectă a anvelopelor poate face diferența între...

Stiri Bacau Stiri Bacau
Afaceri2 săptămâni inainte

Autostrada A7 Focșani-Bacău – stadiul lucrărilor și termene de finalizare

Autostrada A7, un proiect strategic pentru Moldova, avansează conform planului. Tronsonul dintre Focșani și Bacău este în plin proces de...

Afaceri3 săptămâni inainte

Care sunt optiunile si beneficiile in procedurile stomatologice de protetica dentara

Procedurile stomatologice pot avea o contributie semnificativa in tot ceea ce inseamna imbuntatirea calitatii vietii pacientilor. Exista foarte multe proceduri...

Afaceri3 săptămâni inainte

Sisteme de baschet complete – Artimex Sport

Descoperă o gama variată de echipamente de baschet oferite de Artimex Sport, concepute pentru a satisface atât nevoile profesioniștilor, cât...

Afaceri3 săptămâni inainte

Top 5 cadouri romantice de Valentine’s Day

Valentine’s Day este momentul perfect pentru a-ți exprima sentimentele printr-un cadou special, care să simbolizeze dragostea și aprecierea față de...

Afaceri3 săptămâni inainte

Avocatul Digital din Suceava schimbă paradigma în domeniul juridic

Avocatul Digital este o aplicație inovatoare care utilizează inteligența artificială pentru a facilita accesul rapid la informații juridice. Dezvoltată de...

Afaceri4 săptămâni inainte

În 2024, O.B.A Different by Luxury a finalizat trei proiecte rezidențiale și a început lucrările la alte două. Bogdan Alexandru Onea: „Privim cu optimism oportunitățile oferite de acest an”

Dezvoltatorul imobiliar O.B.A Different by Luxury, cunoscut pe piața locală pentru proiectele sale exclusiviste, cu un deosebit potențial investițional, a încheiat...

Afaceri4 săptămâni inainte

Unde găsești telecomenzi universale pentru AC în județul Mureș?

Vara sau iarna, un aparat de aer condiționat funcțional este esențial pentru confortul termic din locuință. Atunci când telecomanda originală...

Uncategorized4 săptămâni inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Sport1 lună inainte

În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025

Organizatorul de competiții sportive Spartan, prezent în peste 40 de țări, a derulat în 2024 două evenimente de anvergură în...

Eveniment1 lună inainte

Cum sa organizezi un eveniment reusit dedicat cauciucurilor si industriei auto

Industria auto este un domeniu dinamic, iar cauciucurile reprezinta un element central al acesteia. Organizarea unui eveniment dedicat cauciucurilor poate...

Afaceri1 lună inainte

Merită să cumperi bănuți de ciocolată? Avantaje și utilizări

Bănuții de ciocolată sunt un ingredient din ce în ce mai apreciat de cofetari și pasionații de deserturi, datorită versatilității...

Știrile Săptămânii